Birde resimleri görseydik...diyenlere :))

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
kazasız belasız kullan.gerçekten harika görünüyor.nazar etme ne olur çalış seninde olur:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
hayırlı uğurlu olsun kardeş. Güle güle kullan. Allah kazasını göstermesin.Yüce mevlam bizede kuvvet verirde bizimde olur inş.:)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
HayırLı oLsun kardes aLLah kaza BeLa vermesın nazar boncugu Bi yerine sıkıstır Benı dınLersen Lutfen Bişi oLmaz deyipte motorun sesıne aLdanıpte gaza yukLenme siyah olsun 5 kurus fazLa oLsun (uymadı ama) :(
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
6
çiçek gibi makina maşallah allah kaza bela vermesin aşkınız bir ömür boyu sürsün..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooooooooo yakıyo walla :) hayırlı olsuun :rendeer: kazasız belasız..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
bu motor bana birini hatırlattı ama neyse.... hayırlı olsun...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
hayırlı olsun dostum.
Allah kaza bela vermesin.
Super Sport başka oluyor yaaa.

Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar,sağolun :rendeer:
Sağol,da nasıl birini hatırlattı anlayamadım :silent: :)
Ben anladım galiba dostum. Neyse boşver. Yanılmıyorsam Ertuğrul Ağabeyi hatırladı arkadaşım. :salut: benim de aklıma ilk o gelmişti.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
74
abi kız gibi motor yakışır sana hayırlısı benim başıma artık şu kısa dönemi bitireyim dönüşte alıcam ayıptır sorması nedir bu makinanın piyasası,ALLAH KAZA BELA VERMESİN...
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
abi kız gibi motor yakışır sana hayırlısı benim başıma artık şu kısa dönemi bitireyim dönüşte alıcam ayıptır sorması nedir bu makinanın piyasası,ALLAH KAZA BELA VERMESİN...

Teşekkür ederim. :rendeer: Şuan 8.950 peşin fiyatı.Eğer bayilerin elinde, 2006 'dan kalma bulabilirsen daha uygun fiyata alabilirsin :cat: Ayrıca birkaç foto daha ekledim :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum guzel makına vala darısı basıma olsun:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hyosung gt250r patlama yarattı zatennn
kırmızısı da süperr duruyormuş
ben burdayımm diye bağırıyorrr

kazasız belasız kullanman dileğiyle
tekerin hp düz bassın
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Dostum güle güle kullan allah kaza bela vermesin makinan
çillopppp gibim valaaa hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst