Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Yine bir tavsiye başlığında tartışma yaşandı.Adreslerde alınsın,tam olsun

Başlık sahibi arkadaşta yeterli bilgiye sahip olmuştur.Gönlünü dinle derim.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
Kusura bakmayın ama ne dediğiniz belli değil. Bir şeyler söylemişsiniz ama doğru yeri yok.

eğitim şart :bounce: ondan sonra gelip tekrar okuyun ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

Ben amortisörü sert demedimki. Aksine çok yumuşak ve sorun çıkarıyor. Ayrıca virajlarda da fena değilidr. Ön teker yolu bırakıyor diyorum. Sert frende gidon zıplamaya başlıyor diyorum. Önceki motorum 200kg idi. Bu bana hafif bile geliyor. Burada fan boy’luk yapmıyorum. İzlenimlerimi paylaşıyorum. İkisinede sahip oldum. Biri 6000km’dir bende diğeri ise 16000km tarafımca kullanıldı. Ayrıca mt-25’e titreşimsiz diyen adamda titreşimsiz motor görmemiştir. 120-130 ile giderken aynada görüntü flu’laşıyor. İki motorun ilk sahibi benim. Yahu para sizlerin. Keyfiniz bilir ben tecrübe sorulmuş die anlattım. Arka amortisörüde sertleştirmek zorunda kaldım mt-25’te.
buna şu şekilde cevap vereyim , sıfırına 25 bin para verip ne tür bir aerodinamilk bekliyordunuz :D allah aşkına

bakış açısı şu bakımları zamanında yaptığınız bir r25 % 90 civarı 250000 km yapar ,
dominar aynı şekilde bakımları yapılmış o kadar km yapar mı ? zorlanarak ikiside :D

şuan ülkemizde 10bin tl bile çok değerliyken 25 bin verip 150bin tl değerindeki motorun performansı beklemeniz komik, ya çok iyi bir sürücüsünüz yada öyle zannediyorsunuz. bilemem dikkatli sürün saygılar :king:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
buna şu şekilde cevap vereyim , sıfırına 25 bin para verip ne tür bir aerodinamilk bekliyordunuz :D allah aşkına

bakış açısı şu bakımları zamanında yaptığınız bir r25 % 90 civarı 250000 km yapar ,
dominar aynı şekilde bakımları yapılmış o kadar km yapar mı ? zorlanarak ikiside :D

şuan ülkemizde 10bin tl bile çok değerliyken 25 bin verip 150bin tl değerindeki motorun performansı beklemeniz komik, ya çok iyi bir sürücüsünüz yada öyle zannediyorsunuz. bilemem dikkatli sürün saygılar :king:

Ben o Dominar'ın 150000km'yi devirdiğini gördüm. Burada ki sorun nie bu kadar afaki kaldı anlamadım? MT-25 kararsız ve düzensiz bir alet. R6 ile kıyaslayıp aynı kaliteyi beklediğini düşünmeye başladım. Ben Dominar'la uzun yola'da çıktım ben. Hemde stock hali ile. MT-25'te elimi gazdan çektiğim an yığılıyor ki öyle böyle bir yığılma değil, Dominar ise kararında ve olması gerektiği gibi kompresyona biniyor.

Dominar'ın 2 büyük handikabı vardır gözümde. Birincisi titreşimi, ikincisi ise gereksiz büyük egzoz'u. O egzozdur ki virajda sürtüp, kullanıcısını rahatsız eder ve denge bozar. Onun dışında hiçbir dandikliğini görmedim.

Bajaj'dan bana para da verilmiyor. Verilse idi yeni motor hediye ederlerdi. MT-25'in kronik sorunlu secereside mevcuttur. Biz kimseye alma demiyoruz. Lakin sunduğu teknolojide az buz değildir.


Dominar:

Full led aydınlatma, fazla tork, kaydırmalı debriyaj, ön-arka abs, çelik fren hortumları, nispeten iyi lastikleri ve kararlı performansı mevcut.

MT-25:

Şuursuz 15k devir bandı, çift silindir, dohc motor (Dominar'da sohc mevcut), fazla yakıt tüketimi ve japon adı var.

Ne isterse onu alır. Ben iki motorunda artılarını ve eksilerini defalarca yazdım. Sadece ben değil çoğu kullanıcısı ön amortisörlerinin rezalet olduğunu söylüyor. Düz yolda basmak ise tek derdimiz; CG'lerde düz yolda basıyor.

Virajda elini ayarlayamaz ise MT-25 direk high side atacak yer bile arayabilir ama Dominar'da bu durum mevcut değil.

Dominar'da stock hali ile 163 gördüm, MT-25'te 189 gördüm. Şimdi bu demektir ki MT-25 çoh iyi???
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Angry sana şöyle bir şey lazım gelebilir: https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/p...k-100-series-for-r25-r3-mt03/fsk-10400-00-00/

Öhlins'in MT-25 için hem ön hem arka ürünleri var... Japonya fiyatları (ön kit için) 1300-1600TL civarında (burada herhalde 2 ile çarpmak gerekir...)

Amortisör yükseltmesi (özellikle orijinali kötü olan motosikletler için) resmen yeni bir motosiklet almakla eşdeğer.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Angry sana şöyle bir şey lazım gelebilir: https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/p...k-100-series-for-r25-r3-mt03/fsk-10400-00-00/

Öhlins'in MT-25 için hem ön hem arka ürünleri var... Japonya fiyatları (ön kit için) 1300-1600TL civarında (burada herhalde 2 ile çarpmak gerekir...)

Amortisör yükseltmesi (özellikle orijinali kötü olan motosikletler için) resmen yeni bir motosiklet almakla eşdeğer.

Maalesefki öyle. Ondan dolayı tutarsız ve kararsız bir motor olduğunu üstüne basa basa söylüyorum. Şimdi MT-07 içinde amortisörlerinin çok kötü olduğunu söyleyenleri nasıl taşladıklarını da anlatarım ki yamaha sonunda MT-07'yi güncelledi.

Nie kimse MT-09'a bok atmıyor yada MT-125'e? Görende kendi motorum MT-25 değilde diğer motoru kötüleyerek, motoruma rant sağlıyorum sanacak...
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Dominar’ın mt den üstün yanları var.Daha oturaklı,kaydırmalı debriyaj,abs,uygun parça vs amaa 90’la giderken zart diye stop edince bütün artıları yok oluyor.3 kere başıma gelince 750 km’de sattım.

O stop etme olayı yazılım ile alakalı ve yaptıranlarda bir daha olmadı. Motorun derdini anlamadan etmeden satmışsın gelip burda kötülüyorsun. kusura bakma da ön yargılı olmuş seninkisi. Mt 25'lerde de pompa ile alakalı sorun olmuştu, o da çöp o zaman. Bence sonrasına bakıp giderildi mi diye irdelemek lazım. Her ikisi de güzel motor. Dominar güzel ivmeleniyor ve keyif veriyor. Diğerinde üst devirlere çıkıp gazlamak lazım ve bu bazen can sıkabilir.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
68
Hah işte yorum dediğin böyle olmalı. Boşuna inceleme sonuçları istiyorsun :)

Dünya Markası Yamaha Bajaj Asya Markası bile zor oluyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

2 El R25 Alabilirsin illa mt 25 alcam diyorsan başka bayiye bak belki mavi renk bulursun. ama r25 el temiz bulursun o fiyata :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O stop etme olayı yazılım ile alakalı ve yaptıranlarda bir daha olmadı. Motorun derdini anlamadan etmeden satmışsın gelip burda kötülüyorsun. kusura bakma da ön yargılı olmuş seninkisi. Mt 25'lerde de pompa ile alakalı sorun olmuştu, o da çöp o zaman. Bence sonrasına bakıp giderildi mi diye irdelemek lazım. Her ikisi de güzel motor. Dominar güzel ivmeleniyor ve keyif veriyor. Diğerinde üst devirlere çıkıp gazlamak lazım ve bu bazen can sıkabilir.

abi sen ne yaptın şimdi forumdaki marka fetişleri sana saldıracak pubg tavası al yanına gelene salla
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Yine bir tavsiye başlığında tartışma yaşandı.Adreslerde alınsın,tam olsun

Başlık sahibi arkadaşta yeterli bilgiye sahip olmuştur.Gönlünü dinle derim.
Vallahi konu dağıldı abi, bildiğim ve tahmin ettiğim şeyleri yazdı arkadaşlar sağolsunlar beni etkileyen tek yorum oldu farların 3-5 senede sararması ve egzozun paslanması. Böyle detaylı bilgiler istiyorum açıkcası. Mesela pulsar almadan önce yorumlara baktım herşey güzel anlatılmış olumsuz yönü pek yok gibiydi taa ki alıp kullanana kadar. Grenajlardan gelen sesler, motorun stop etmesi, artçı tutamacının çok kötü olması, malzeme kalitesinin berbat olması, servisin ve yedek parça fiyatlarının uçması, aynalarının (özellikle) berbat olması en ufak darbede çat diye kırılması vs.. bu saydıklarımdan tek bahsedilen stop etmesiydi. Kimileri kabul etmesede yazdıklarımın hepsi gerçek. Şimdi dominarda varmıdır böyle dandik olaylar yada mt25 te asıl almak istediğim cevap bunlar. 😞

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

Dünya Markası Yamaha Bajaj Asya Markası bile zor oluyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

2 El R25 Alabilirsin illa mt 25 alcam diyorsan başka bayiye bak belki mavi renk bulursun. ama r25 el temiz bulursun o fiyata :)

R25 leri temiz kullanan nadir o da bana denk gelmez, zaten ilanlar çok az vergi indirimi oldu diye kaldırmışlar ilanları uyanıklar 😁

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

O stop etme olayı yazılım ile alakalı ve yaptıranlarda bir daha olmadı. Motorun derdini anlamadan etmeden satmışsın gelip burda kötülüyorsun. kusura bakma da ön yargılı olmuş seninkisi. Mt 25'lerde de pompa ile alakalı sorun olmuştu, o da çöp o zaman. Bence sonrasına bakıp giderildi mi diye irdelemek lazım. Her ikisi de güzel motor. Dominar güzel ivmeleniyor ve keyif veriyor. Diğerinde üst devirlere çıkıp gazlamak lazım ve bu bazen can sıkabilir.

Norton abi stop etme olayı 3-4 yıldır var, rs 200 lerde kalktı dediler 2017 modellerde hala devam ediyordu. Koskoca bajaj bu sorunu bu yıla kadar çözemediyse sıkıntı var demektir. Belki düzelebilir ama sıfır motor alıyorsun çok can sıkıcı oluyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Norton abi stop etme olayı 3-4 yıldır var, rs 200 lerde kalktı dediler 2017 modellerde hala devam ediyordu. Koskoca bajaj bu sorunu bu yıla kadar çözemediyse sıkıntı var demektir. Belki düzelebilir ama sıfır motor alıyorsun çok can sıkıcı oluyor.

O stop etme probleminin Dominar'da olduğunu söylediler. Ayrıca farı sararan ve egzozu paslanan Dominar'da görmedim ben. Gören var ise bizimlede paylaşsın. Çok merak ediyorum açıkçası...
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Far sararması denilmişken, daha olmamış bir şey üstünden yargılamak ne derece doğru acaba? Bu arada dominar far aydınlatması efsane. Bence eş geçilmemesi gereken bir artı nokta. Özellikle gece sürüşlerinde çok fark yaratıyor. Ayrıca o ağırlık rüzgarlı havada önemli bir artıya geçiyor. Mesela bugün akşam üstü Side'den Antalya'ya döndüm ve sağanak yağmur ve rüzgar vardı, sorunsuz ve güvenli bir şekilde eve döndüm. Şehir içi kullanımda kıvraktır bu arada. Hanım geçen gün artçı olarak bindi ve motordan anlamadığı halde bu daha önceki motordan daha güvenli geldi bana dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

O stop etme probleminin Dominar'da olduğunu söylediler. Ayrıca farı sararan ve egzozu paslanan Dominar'da görmedim ben. Gören var ise bizimlede paylaşsın. Çok merak ediyorum açıkçası...

Bende böyle eleştirilere anlam veremiyorum. Sorun pulsar'da görülmüş ama suçu dominar çekiyor. Elmadaki kurdu armuda bağlamışlar. Stop etme motor soğuk iken yapıyordu bazen ve bir güncelleme ile giderildi. Yani basit yazılımsal bir çözüm ile halloldu. Bu arada birisi yamaha dünya markası iken diğeri asya motoru demiş ama dünyanın kaçıncı büyük üreticisi olduğundan habersiz sanırım. Şu kadar japonkolik olmayın arkadaş ya. Tamam güzel motorlar da tanrı gibi tapmayın şunlara ya!
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Vallahi konu dağıldı abi, bildiğim ve tahmin ettiğim şeyleri yazdı arkadaşlar sağolsunlar beni etkileyen tek yorum oldu farların 3-5 senede sararması ve egzozun paslanması. Böyle detaylı bilgiler istiyorum açıkcası. Mesela pulsar almadan önce yorumlara baktım herşey güzel anlatılmış olumsuz yönü pek yok gibiydi taa ki alıp kullanana kadar. Grenajlardan gelen sesler, motorun stop etmesi, artçı tutamacının çok kötü olması, malzeme kalitesinin berbat olması, servisin ve yedek parça fiyatlarının uçması, aynalarının (özellikle) berbat olması en ufak darbede çat diye kırılması vs.. bu saydıklarımdan tek bahsedilen stop etmesiydi. Kimileri kabul etmesede yazdıklarımın hepsi gerçek. Şimdi dominarda varmıdır böyle dandik olaylar yada mt25 te asıl almak istediğim cevap bunlar. 😞

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------



R25 leri temiz kullanan nadir o da bana denk gelmez, zaten ilanlar çok az vergi indirimi oldu diye kaldırmışlar ilanları uyanıklar 😁

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------



Norton abi stop etme olayı 3-4 yıldır var, rs 200 lerde kalktı dediler 2017 modellerde hala devam ediyordu. Koskoca bajaj bu sorunu bu yıla kadar çözemediyse sıkıntı var demektir. Belki düzelebilir ama sıfır motor alıyorsun çok can sıkıcı oluyor.

İnce detay soruyorsan Dominarın ön tarafından zırıltı geliyor.Gidonla depo arasındaki vidanın arasına conta takılınca alt devirlerde sesi kesiliyor ama üst devirlerde devam ediyor.
Motoru satmadan önce alıcı arkadaş bajaj servisine gidelim baksınlar dedi.Usta baktı ve dediki bu motorda değişen yok.Zaten olsa parçalar yerine tam oturmuyor,oradan anlıyoruz demişti.Çok şaşırmıştım.
Bunların dışında problem yaşamadım ama az km yaptım ben.çok km yapanlara sormak lazım
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
Isteyen istediğini alsın güle güle kullansın hayrını görsün, kimselerde kusura bakmasın ama bu sitede en saglam marka fanlığı bajaj için var. Motorumu almadan önce iyiki bilimum facebook gruplarına üye olup araştırma yapmışım diyorum... Buradan 3-5 kişinin lafına bakıpta hareket edenin vay haline...
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Cbr 500 en mantıklısı fakat km lerle oynanmış sanki motorlar ve fiyatları çok yüksek, varsa temiz bildiğiniz kullanıcıdan fiyatı uçuk olmayan, düşünürüm abiler.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
84
Aynı şekilde cbr500r veya 500f burda tartışılan iki motordan da kat kat sağlam ve kaliteli ama fiyat yüksek kalıyor ikinci el de olsa önerilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst