Valla kusura bakma da adamın biri gelip bana "Kendi imkanlarımla motor yaptım" dese bajaj yerine onu tercih ederim
Mondialin fiyat belli, ekmek-köfte formülü, ulan verdiğim para belli diyosun kafan rahat.
Ama senin bahsettiğin japon fiyatina hintli almak...
Amerikanların bi deyimi var bilir misin "W.T.F.!" aynen o durum.
Ben şahsen abs'si yok diye kaliteyi bırakıp, abs'li çöp alacak bir insan değilim, söz meclisten dışarı bu düşünce ahmaklıktır benim gözümde.
Abs tartışmasız büyük bir devrim, teknoloji.
Ama benim için olmazsa olmaz değil.
Ben el/ayak bileğime ve dikkat algıma abs'den fazla güveniyorum.
Ben dingil dingil sürdükten sonra abs'nin kralıda olsa kurtaramaz zaten, is bende biter.
Özet: Kafama silah dayayıp bajaj alacaksın desen, sıkmayan adam değil derim.
Bugün bu iki motor arasında kaldım, birini alacağım fakat karar veremiyorum. Param olsa r25 alacam ama alamıyorum. Dominar 19,750 TL. Mt 25 18.900 tl. Mt mavi renk kalmamış gri almak zorundayım burdan bir burukluk var içimde. Dominar yakıtı az çift ABS buraya kadar tamam ama saçma sapan parça fiyatları, motorun 190 kg (yanlış hatırlamıyorsam) ağırlığı. Yine servisin abuk subuk bakım fiyatları ve 2. El bajaj piyasasının ölü olması. Bunlar beni düşündürüyor. Bajaj rs 200 den geçiş yapıyorum, yine bajajmı yoksa yamahamı. Kafam çok karışık bir yandan ABS yakıt vs diğer tarafta Japon kalitesi. Başka motor önerisi olmadan fikirlerinizi paylaşırmısınız lütfen.
Zor bir karar. Ama Mt nin de bakım fiyatları ucuz değil.
R25 alacakmışsın ama bu 2 modele dönmüşsün. Hafif apaçilik, racing ruhu var sanırım sende. Dominar biraz daha ağır abi motoru. Seni tatmin etmeyebilir. Aynı zamanda 6-7-8 bin devirlerde sürüşü çok akıcı ve torklu Dominar'ın. Bu devirlerde gezinmeyi seviyorsan Dominar. MT25 biraz daha yüksek devir motoru. 10 bin devir gibi neredeyse Dominar'ın bittiği yerde torkunu veriyor. 12 de beygir. Daha bi apaçi işi yani MT
Dominar'ın torku daha yüksek. 6.500 cük devirde 35 tork veriyor. Gazı açtın mı uzarsın. MT bağrırp duruyor tork 22.6 Dominar daha akıcı. Daha fazla performans veriyor. MT biraz yüksek devirde bağırdığı için yüksek sürat hissi veriyor ama rüzgar-motor kuru gürültü.
Dominar'ın 2-3 seneye egzosu paslanır, elciği aşınır, farları solar, ayaklıkları çıkar gibi "kalite ayrıntıda gizli" kusurları oluşabilir. MT alırsın 5 sene ip gibi gider.
Arabadan farklı olarak motosikletlerde tarz olayı vardır. Chopper, enduro, naked, racing. Dominar ve MT ayrı tarzlardadır biraz. Kararını kendin ver.
Kardeşim bütün tetkikler tutuyor
- Çakmak gazı zehirlenmesi vücudu nasıl etkiliyor?
Uçucu madde kullanımı sonucunda oluşan hasar, beynin bazı bölgelerinde sinir hücresi etkinliğini yavaşlatabilir veya durdurabilir. Uçucu madde, beynin; hareket ve eşgüdümden sorumlu bölümü olan beyinciğe (serebellumun) girerse, bireyin yavaş hareket etmesine veya sakarlaşmasına neden olur. Çalışmalar, beynin hipokampus denen bölümündeki nöronların da uçucu maddelerden zarar görebileceğini gösteriyor. Bu hasar, hücreler yeterince oksijen almadığı için oluşur. Tekrar tekrar uçucu madde kullanan biri yeni bir şeyler öğrenme yeteneğini yitirebilir ve bildiklerini, önceden öğrenmiş olduklarını tanımayabilir veya çok basit konuşmaları, sohbetleri izlemekte güçlük çekebilir.
Dominarın mt den üstün yanları var.Daha oturaklı,kaydırmalı debriyaj,abs,uygun parça vs amaa 90la giderken zart diye stop edince bütün artıları yok oluyor.3 kere başıma gelince 750 kmde sattım.
Kardeşim bütün tetkikler tutuyor
- Çakmak gazı zehirlenmesi vücudu nasıl etkiliyor?
Uçucu madde kullanımı sonucunda oluşan hasar, beynin bazı bölgelerinde sinir hücresi etkinliğini yavaşlatabilir veya durdurabilir. Uçucu madde, beynin; hareket ve eşgüdümden sorumlu bölümü olan beyinciğe (serebellumun) girerse, bireyin yavaş hareket etmesine veya sakarlaşmasına neden olur. Çalışmalar, beynin hipokampus denen bölümündeki nöronların da uçucu maddelerden zarar görebileceğini gösteriyor. Bu hasar, hücreler yeterince oksijen almadığı için oluşur. Tekrar tekrar uçucu madde kullanan biri yeni bir şeyler öğrenme yeteneğini yitirebilir ve bildiklerini, önceden öğrenmiş olduklarını tanımayabilir veya çok basit konuşmaları, sohbetleri izlemekte güçlük çekebilir.
Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.
Beni dominara iten yakıt ve ABS başka bişey değil. Yoksa servislerden ve parça fiyatlarından müzdaripim. Mt de race blue kalmamış sahibindene bakıyorum adamlar sıfırından pahalı fiyat yazmışlar
![]()
Saygısız. Hergun girerim foruma ve senin yazdığın bir yorum olmamasını umuyorum her seferinde. Tutarsizca konuşup, farklı konularda çelişkili yazılar yazıyorsun. Çamur Bey hevesle bildiğini aktarmaya calisirken hakaretamiz cümleler yazıyorsun. Yazık sana
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Daha önceki konularda angrypower ile uyumsuz kalmıştık bu konuda ama Mt-25 in oturuş pozisyonu dışında bir eksisini hiç görmedim. Bajaj kullanmadım ama yorumlara bakılırsa riske etmeyip Mt-25 almak makul görünmekte
Engelledim seni istedigini yazabilirsin![]()
Birader çok konuşuyorsun, ama bir tane hatrı sayılır dinlemeye değer cümlen yok inan buna.
Sadece çemkiriyorsun başka birşey yok, çemkirmek ne anlama geliyor sözlükten bak şimdi gidip.
Hata bende gerçi, foruma "Dönüş" yaptığıni söylediğin konu da dahil, geldin geleli 1 tane akla mantığa sığar, ciddiyet çerçevesi icinde olan yorumunu görmedim.
Komik yada sempatik olduğunu düşünüyorsan eğer, bende yarattığın 2 etki var, biri cringe hissi, diğeri IQ seviyenin 70'in altında olduğu kanısı.
Net boş bir insansın belli ki.
Hadi yoluna bak benimle de muhattaba girme, sen boş konuştukça cevap hakkı doğuyor mecburiyetten yazıyorum.
Saygısız. Hergun girerim foruma ve senin yazdığın bir yorum olmamasını umuyorum her seferinde. Tutarsizca konuşup, farklı konularda çelişkili yazılar yazıyorsun. Çamur Bey hevesle bildiğini aktarmaya calisirken hakaretamiz cümleler yazıyorsun. Yazık sana
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Daha önceki konularda angrypower ile uyumsuz kalmıştık bu konuda ama Mt-25 in oturuş pozisyonu dışında bir eksisini hiç görmedim. Bajaj kullanmadım ama yorumlara bakılırsa riske etmeyip Mt-25 almak makul görünmekte
YAzılarınızı tam takip etmedim. Hiçbirinize haklı-haksız diyemem ama olm herif Dominar mı MT25 mi demiş siz kavgaya tutuşmuşsunuz. Aranızdan biri-ikisi suçlu-suçsuz tabi ama ne biçim herifsiniz.
Gerçi yollarda bile bazı motorcular görüp "ne dallama adam bu ya" da diyorum