Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.

İlkinde heralde benim hatam dedim zaten yavaşta gidiyordum üzerinde durmadım.İkincisinde “Nooluyo ya” dedim.Ama üçüncüsünde “hasst..!” dedim hızlıydım da...Sağolsun Ekrem Ata ilgilendi şu servise git bekliyorlar dedi.Ben o gün servise gitmeden motoru sattım,Sattığım çocuğa da dedim “böyle böyle servis bekliyor” tamam dedi ama gitti mi gitmedi mi ne oldu bilmiyorum sonrasını.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bir versus altında bile arbede çıkarıp kaos ortamı yarattığımıza göre biz türkler (anadolu halkı) kesinlikle geçimsiz insanlarız.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
Mt-25 kadar kötü viraj performansı yada rezalet frenajı yok. İnanki titreşimleri arasında bir farkta yok. Lakin ön dişliyi 16t ile yda arkayı 42t ile değiştirmesi lazım.

Yamahanın ön amortisörü çok kötü. 2018’de değişti mi bilmiyorum. Yakıtı çok çok fazla ve son hız olarak iki naked motorda fazla bir fark yok.

Sen neden mt-25 aldın dersen? Aynı motoru tekrardan almak istemedim sadece.
:D
bence sana öyle geliyor , benim anlatmak istediğim motorda önemli olan kalite ve huzurdur ,

m25 iyi viraj dönemiyor diye birşey yok :D daha önceki motorun hafifse bunda dönmekte zorlanıyor olabilirsin ,

250cc naked yada racing tipi motorlar zaten iyi viraj alamaz , lastiklerin ve yol düzgün değilse düşersin ,

sen o motorun amortisörüne laf ediyorsunda bi 600-1000 liğe bir amortisör gör :D yere sağlam basması için çok sert , kafa sallayarak gidiyoruz biz.

bak o kamerada steadyshot var yani titreşim önleme özelliği yinede ne kadar sallandığım belli oluyor , 50-100 farketmiyor yoldaki herşeyi hissediyorsun. mt 25 agresif motor . normaldir.konfor istiyorsan enduro felan al :D

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben amortisörü sert demedimki. Aksine çok yumuşak ve sorun çıkarıyor. Ayrıca virajlarda da fena değilidr. Ön teker yolu bırakıyor diyorum. Sert frende gidon zıplamaya başlıyor diyorum. Önceki motorum 200kg idi. Bu bana hafif bile geliyor. Burada fan boy’luk yapmıyorum. İzlenimlerimi paylaşıyorum. İkisinede sahip oldum. Biri 6000km’dir bende diğeri ise 16000km tarafımca kullanıldı. Ayrıca mt-25’e titreşimsiz diyen adamda titreşimsiz motor görmemiştir. 120-130 ile giderken aynada görüntü flu’laşıyor. İki motorun ilk sahibi benim. Yahu para sizlerin. Keyfiniz bilir ben tecrübe sorulmuş die anlattım. Arka amortisörüde sertleştirmek zorunda kaldım mt-25’te.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r25 ile dominar kıyaslaması yapabilirim.r25 benim iş arkadaşımın dominarı var.dominar artçılı kullanıma uygun az yakan daha konforlu daha torklu yani uzun yolda daha rahat ettiren bir motor ayrıca abs olayıda var.artı kısmı burada bitiyor çünkü torklu olması hızlı olması anlamına gelmiyor tam basıcaksın devir bitiyor aşırı kısa yada tek silindirin titreşimi konfor olayına çomak sokuyor harbi titriyor eski pulsar sahibi olarak öyle hissettim.motorun yüksek yapısı ve ağır olması kallavi bir motor varmış gibi hissettiriyor cc sine göre cidden ağır.bakım ücretleri r25 den ciddi anlamda pahalı ki bu benim bajaj alma ihtimalimi 0a indiren tek etmen.10k bakımına 320 tl para ödediğini arkadaşımın biliyorum mt07 ücretinden daha pahalı bir tutar bu.r25 için 2.eli çeyrek altın olan gidişi efsane olan basarsan mt07 kadar ,az basarsan neredeyse pulsar kadar yakan genel olarak dominardan daha kaliteli olan sürüş kalitesi ve zevki olarak da gerçekten tatmin edici olan bir motor.bildiğim kadarıyla mt25 ve r25 ön maşa aynı ama sertlik farkı var sanırım arkadaşların bahsettiği hissiz yapı yok mt25 daha önce sürmedim.sürüş isteğine göre ve kaç km sürüceğine göre seçim yaparsan doğru karar verirsin.örneğin bahsettiğim arkadaşım motorla hız yapmaz o yüzden r25 mt25 onun için gereksiz bir tercih ayrıca titreşim sana başka bana başka bir his verir.19 küsür dominar için uygun bence ama servis ücretleri ve 2. el değer kaybı ciddi sıkıntı.4 5 sene sürerim ben dersen o başka 2 motorda kendini kanıtladı zaten sorunsuz sıkıntısız kullanırsın.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçen sene Temmuz CB500F 12k bakıma 500 kağıt saydım (normal bakıma ek hava filtresi değiştirdim + debriyaj ve fren telleri yağlattım), MT-07 10k bakımın 320 olması bana çok garip geldi açıkçası, o bilgiyi bir kontrol etmeniz lazım... Gelecek ay 18k bakımı gelir bakalım ne çıkacak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Şöyle diyeyim; o sıra Motul 7100 litresi KDV dahil 90-100TL civardı. Yani sadece yağ neredeyse o kadar tutar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben amortisörü sert demedimki. Aksine çok yumuşak ve sorun çıkarıyor. Ayrıca virajlarda da fena değilidr. Ön teker yolu bırakıyor diyorum. Sert frende gidon zıplamaya başlıyor diyorum. Önceki motorum 200kg idi. Bu bana hafif bile geliyor. Burada fan boy’luk yapmıyorum. İzlenimlerimi paylaşıyorum. İkisinede sahip oldum. Biri 6000km’dir bende diğeri ise 16000km tarafımca kullanıldı. Ayrıca mt-25’e titreşimsiz diyen adamda titreşimsiz motor görmemiştir. 120-130 ile giderken aynada görüntü flu’laşıyor. İki motorun ilk sahibi benim. Yahu para sizlerin. Keyfiniz bilir ben tecrübe sorulmuş die anlattım. Arka amortisörüde sertleştirmek zorunda kaldım mt-25’te.

ekrem abi nick mi değiştirdin abi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayvansı güç diye nick mi olur bu nedir?

at hırsızı felan olarak yapsan daha samimi olur bence
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bugün gittim bir Mt 25 için görüşme sağladım bir kaç dakika sürüş yaptım, rs200 den bir fark anlamadım açıkcası hızlanma olarak belki uzun yolda değişebilir, çünkü mahalle arası sokaklar uzun değildi. Böyle ise rs yi neden sattım diye düşünür oldum şimdi. Dominara yönelmek istemiyorum ne kadar ABS vs de olsa 2. El piyasası ve servis, parça fiyatları ileride beni sıkıntıya sokacak rs 200 deki gibi. İkinci el Yamaha pek yok ilanlarda indirim var diye çakallık yapıyorlar indirim bitince ilana koyacaklar sanırım. İlandakilerde sıfırla aynı fiyat hatta fazlası. Mt den hernekadar tatmin olamasamda yarın bayiye kapora gönderip haftaya teslim edilecek şekilde sıfır alacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün gittim bir Mt 25 için görüşme sağladım bir kaç dakika sürüş yaptım, rs200 den bir fark anlamadım açıkcası hızlanma olarak belki uzun yolda değişebilir, çünkü mahalle arası sokaklar uzun değildi. Böyle ise rs yi neden sattım diye düşünür oldum şimdi. Dominara yönelmek istemiyorum ne kadar ABS vs de olsa 2. El piyasası ve servis, parça fiyatları ileride beni sıkıntıya sokacak rs 200 deki gibi. İkinci el Yamaha pek yok ilanlarda indirim var diye çakallık yapıyorlar indirim bitince ilana koyacaklar sanırım. İlandakilerde sıfırla aynı fiyat hatta fazlası. Mt den hernekadar tatmin olamasamda yarın bayiye kapora gönderip haftaya teslim edilecek şekilde sıfır alacağım.

bende pulsardan geçtim tatmin olmazsın hocam.zaten 200 den 250ye hiç bir şekilde fark olmaz.ayrıca yumuşak gaz ve yüksek devir çeviren bir motor olduğundan gaz açtığında yüzümde gülümseme olsun diyorsan zaten alma derim.motorun gitmesi uzaması için 9 bin devir ve üzeri sürüceksin.bariz hızlı rs200 den ama şaşılacak bir durum yok.ben seviyorum bu karakterini o yüzden memnunum 2 modu var motorun.6 7 bin devre kadar sakin sakin geze geze konforlu ve huzurlu sessiz bir sürüşü var.bu devirden sonrada direk yarış moduna geçiyorsun allah ne verdiyse.ns200 ile virajlı karışık yollarda denedik tempolu sürüş yapılamıyor bu motorda.ya pulsar beni geçiyor ben yetişemiyorum yada ben pulsarı geçiyorum o yetişemiyor.bence de temiz cbr500 bulabiliyorsan işte o fark yaratıcak baya
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
birkaç kelamda ben edeyim bir dominar sahibi olarak.

Oncelikle 1,92 boyundayım, iri yarıysan mt sıkıntılı, artçın varsa mt sıkıntılı, yakıt yakın gibi ama basınca mt daha çok yakıyor 5 bin ara 10 bin ana bakım 200 ara 400 ana bakım gibi düşünebilirsin ortalama olarak.

Dominarda bazı parçalar uygunken bazı parçalar çok pahalı çn far mesela 2 bin lira neredeyse. Bunun dışında fabrika lastikleri idare eder bence, aksesuara gelen bir makina (hoş mt de biraz oyle tabi). yol tutuşu ve hızlanması güzel ama son hızı zayıf nispeten. dişli değişimini bende deneyeceğim merakla bekliyorum.

ozetle dominar biraz daha yaşlı ve oturaklı mt biraz daha genç uçan kaçan bir motor. yamahanın 250 cc çift silindir bloğu güzel ve sağlam bir blok. japon olması avantaj. fakat çift abs gibi cidden hayat kurtaracak bir donanım mevcut dominarda. ben burun farkıyla dominar derim ama bir mt 25 tracer olsa ikisinin yüzüne dahi bakmam o başka.

son olarak burada yok hint malı şöyle yok yamaha totom gibi diyen, tartışma üslubundan uzak klasik türk cehaletini buralara taşımaya çalışan arkadaşları da takdir ediyorum. aynen böyle devam edin.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bajajın dominar alınası bir motor.Keyifli stabil virajı iyi ele avuca gelen bir motor.Angrpower bu iki motorada sahip oldu.Onun yorumunu yabana atma.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
:D
bence sana öyle geliyor , benim anlatmak istediğim motorda önemli olan kalite ve huzurdur ,

m25 iyi viraj dönemiyor diye birşey yok :D daha önceki motorun hafifse bunda dönmekte zorlanıyor olabilirsin ,

250cc naked yada racing tipi motorlar zaten iyi viraj alamaz , lastiklerin ve yol düzgün değilse düşersin ,

sen o motorun amortisörüne laf ediyorsunda bi 600-1000 liğe bir amortisör gör :D yere sağlam basması için çok sert , kafa sallayarak gidiyoruz biz.

bak o kamerada steadyshot var yani titreşim önleme özelliği yinede ne kadar sallandığım belli oluyor , 50-100 farketmiyor yoldaki herşeyi hissediyorsun. mt 25 agresif motor . normaldir.konfor istiyorsan enduro felan al :D

https://www.youtube.com/watch?v=LCoCjm_6bYU

Kusura bakmayın ama ne dediğiniz belli değil. Bir şeyler söylemişsiniz ama doğru yeri yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst