- Katılım
- 8 Ara 2014
- Mesajlar
- 1,274
Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.
İlkinde heralde benim hatam dedim zaten yavaşta gidiyordum üzerinde durmadım.İkincisinde Nooluyo ya dedim.Ama üçüncüsünde hasst..! dedim hızlıydım da...Sağolsun Ekrem Ata ilgilendi şu servise git bekliyorlar dedi.Ben o gün servise gitmeden motoru sattım,Sattığım çocuğa da dedim böyle böyle servis bekliyor tamam dedi ama gitti mi gitmedi mi ne oldu bilmiyorum sonrasını.