Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
MT25'e sırf yamaha diye kaliteli bir motosiklet bekleyen avcunu yalar. Son hız rakamları da aldatmasın pek dominar daha keyifli bir kullanım sunuyor.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
ben dominarımda hiç sorun yaşamadığım için dominar derim,hangisini alırsan pişman olmazsan hoşuna gideni al bence
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
"90 ile giderken stop etti " diyen kullanıcı var yukarda !! giderken stop etti diyo ! sıfır km motor ! yani ...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Bende bu iki motor arasında kaldım denedikten sonra gittim mt25 aldım. Titreşim çok fazla geldi dominarda. Mt25 yağ gibi akıyor çift silindir olmasinin güzelliği. Ama tabi denemeden karar vermek zor imkanın varsa dene ikisinide
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Yola çıktığımda “yolda bırakır mı” endişesiyle motosiklet kullanmak istemem. Her marşa bastığımda motoru dinleyip anormal bir ses olup olmadığını da konyrol etmek istemem.
Japon candır, garanti attır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla kusura bakma da adamın biri gelip bana "Kendi imkanlarımla motor yaptım" dese bajaj yerine onu tercih ederim :)

Mondialin fiyat belli, ekmek-köfte formülü, ulan verdiğim para belli diyosun kafan rahat.
Ama senin bahsettiğin japon fiyatina hintli almak...
Amerikanların bi deyimi var bilir misin "W.T.F.!" aynen o durum.

Ben şahsen abs'si yok diye kaliteyi bırakıp, abs'li çöp alacak bir insan değilim, söz meclisten dışarı bu düşünce ahmaklıktır benim gözümde.
Abs tartışmasız büyük bir devrim, teknoloji.
Ama benim için olmazsa olmaz değil.
Ben el/ayak bileğime ve dikkat algıma abs'den fazla güveniyorum.
Ben dingil dingil sürdükten sonra abs'nin kralıda olsa kurtaramaz zaten, is bende biter.

Özet: Kafama silah dayayıp bajaj alacaksın desen, sıkmayan adam değil derim.

Kardeşim bütün tetkikler tutuyor


- Çakmak gazı zehirlenmesi vücudu nasıl etkiliyor?

Uçucu madde kullanımı sonucunda oluşan hasar, beynin bazı bölgelerinde sinir hücresi etkinliğini yavaşlatabilir veya durdurabilir. Uçucu madde, beynin; hareket ve eşgüdümden sorumlu bölümü olan beyinciğe (serebellumun) girerse, bireyin yavaş hareket etmesine veya sakarlaşmasına neden olur. Çalışmalar, beynin hipokampus denen bölümündeki nöronların da uçucu maddelerden zarar görebileceğini gösteriyor. Bu hasar, hücreler yeterince oksijen almadığı için oluşur. Tekrar tekrar uçucu madde kullanan biri yeni bir şeyler öğrenme yeteneğini yitirebilir ve bildiklerini, önceden öğrenmiş olduklarını tanımayabilir veya çok basit konuşmaları, sohbetleri izlemekte güçlük çekebilir.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bugün bu iki motor arasında kaldım, birini alacağım fakat karar veremiyorum. Param olsa r25 alacam ama alamıyorum. Dominar 19,750 TL. Mt 25 18.900 tl. Mt mavi renk kalmamış gri almak zorundayım burdan bir burukluk var içimde. Dominar yakıtı az çift ABS buraya kadar tamam ama saçma sapan parça fiyatları, motorun 190 kg (yanlış hatırlamıyorsam) ağırlığı. Yine servisin abuk subuk bakım fiyatları ve 2. El bajaj piyasasının ölü olması. Bunlar beni düşündürüyor. Bajaj rs 200 den geçiş yapıyorum, yine bajajmı yoksa yamahamı. Kafam çok karışık bir yandan ABS yakıt vs diğer tarafta Japon kalitesi. Başka motor önerisi olmadan fikirlerinizi paylaşırmısınız lütfen.

Zor bir karar. Ama Mt nin de bakım fiyatları ucuz değil.

R25 alacakmışsın ama bu 2 modele dönmüşsün. Hafif apaçilik, racing ruhu var sanırım sende. Dominar biraz daha ağır abi motoru. Seni tatmin etmeyebilir. Aynı zamanda 6-7-8 bin devirlerde sürüşü çok akıcı ve torklu Dominar'ın. Bu devirlerde gezinmeyi seviyorsan Dominar. MT25 biraz daha yüksek devir motoru. 10 bin devir gibi neredeyse Dominar'ın bittiği yerde torkunu veriyor. 12 de beygir. Daha bi apaçi işi yani MT

Dominar'ın torku daha yüksek. 6.500 cük devirde 35 tork veriyor. Gazı açtın mı uzarsın. MT bağrırp duruyor tork 22.6 Dominar daha akıcı. Daha fazla performans veriyor. MT biraz yüksek devirde bağırdığı için yüksek sürat hissi veriyor ama rüzgar-motor kuru gürültü.

Dominar'ın 2-3 seneye egzosu paslanır, elciği aşınır, farları solar, ayaklıkları çıkar gibi "kalite ayrıntıda gizli" kusurları oluşabilir. MT alırsın 5 sene ip gibi gider.

Arabadan farklı olarak motosikletlerde tarz olayı vardır. Chopper, enduro, naked, racing. Dominar ve MT ayrı tarzlardadır biraz. Kararını kendin ver.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Zor bir karar. Ama Mt nin de bakım fiyatları ucuz değil.

R25 alacakmışsın ama bu 2 modele dönmüşsün. Hafif apaçilik, racing ruhu var sanırım sende. Dominar biraz daha ağır abi motoru. Seni tatmin etmeyebilir. Aynı zamanda 6-7-8 bin devirlerde sürüşü çok akıcı ve torklu Dominar'ın. Bu devirlerde gezinmeyi seviyorsan Dominar. MT25 biraz daha yüksek devir motoru. 10 bin devir gibi neredeyse Dominar'ın bittiği yerde torkunu veriyor. 12 de beygir. Daha bi apaçi işi yani MT

Dominar'ın torku daha yüksek. 6.500 cük devirde 35 tork veriyor. Gazı açtın mı uzarsın. MT bağrırp duruyor tork 22.6 Dominar daha akıcı. Daha fazla performans veriyor. MT biraz yüksek devirde bağırdığı için yüksek sürat hissi veriyor ama rüzgar-motor kuru gürültü.

Dominar'ın 2-3 seneye egzosu paslanır, elciği aşınır, farları solar, ayaklıkları çıkar gibi "kalite ayrıntıda gizli" kusurları oluşabilir. MT alırsın 5 sene ip gibi gider.

Arabadan farklı olarak motosikletlerde tarz olayı vardır. Chopper, enduro, naked, racing. Dominar ve MT ayrı tarzlardadır biraz. Kararını kendin ver.

Hafif bir apaçilik dönemini geçtim sanırım asıl istediğim ss motor, şimdi kafam uzun yola gidiyor hep hangisi akar diyorum uzun yolda. Apache ile İstanbul Antalya yaptım. Pulsar ile İstanbul Gürcistan. Uzun yolu düşünürsek bajaj önde görünüyor ama şehir içi Mt daha kıvrak geliyor. Egzoz paslanır farlar sararır vs Şu dediğin olay beni yorumlar arasında en etkileyeni oldu. Böyle ufak gibi görünen şeyler çok moralimi bozuyor motordan soğutuyor beni. Mesela puslar rs200 de artçı tutamadı grenajın içine yapılmış ve baya bir aşağıda kaldığı için, artçı geriye doğru düşmemek için sürücüyü tutmak zorunda kalıyor. Belki MT ninde kusurları vardır ama bir bagaj kadar değildir sanırım. Mantıklı düşünen kişilerden gelen yorumların geneli mt25 diyor. 1-2 saat içinde karar verip alacağım. Mt ye doğru %70 yönelmiş durumdayım şu anda. Teşekkürler
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Kardeşim bütün tetkikler tutuyor


- Çakmak gazı zehirlenmesi vücudu nasıl etkiliyor?

Uçucu madde kullanımı sonucunda oluşan hasar, beynin bazı bölgelerinde sinir hücresi etkinliğini yavaşlatabilir veya durdurabilir. Uçucu madde, beynin; hareket ve eşgüdümden sorumlu bölümü olan beyinciğe (serebellumun) girerse, bireyin yavaş hareket etmesine veya sakarlaşmasına neden olur. Çalışmalar, beynin hipokampus denen bölümündeki nöronların da uçucu maddelerden zarar görebileceğini gösteriyor. Bu hasar, hücreler yeterince oksijen almadığı için oluşur. Tekrar tekrar uçucu madde kullanan biri yeni bir şeyler öğrenme yeteneğini yitirebilir ve bildiklerini, önceden öğrenmiş olduklarını tanımayabilir veya çok basit konuşmaları, sohbetleri izlemekte güçlük çekebilir.

Birader çok konuşuyorsun, ama bir tane hatrı sayılır dinlemeye değer cümlen yok inan buna.
Sadece çemkiriyorsun başka birşey yok, çemkirmek ne anlama geliyor sözlükten bak şimdi gidip.

Hata bende gerçi, foruma "Dönüş" yaptığıni söylediğin konu da dahil, geldin geleli 1 tane akla mantığa sığar, ciddiyet çerçevesi icinde olan yorumunu görmedim.
Komik yada sempatik olduğunu düşünüyorsan eğer, bende yarattığın 2 etki var, biri cringe hissi, diğeri IQ seviyenin 70'in altında olduğu kanısı.
Net boş bir insansın belli ki.
Hadi yoluna bak benimle de muhattaba girme, sen boş konuştukça cevap hakkı doğuyor mecburiyetten yazıyorum.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Artçı da önemli bak. MT de artçı olayı yok. Ortaokul talebesinden büyük birisi artçı olamaz. Hele topcase koyarsan sırtına çıkıyor artçı. Dominar 2 kişiye biraz daha uygun. Kalan fikirlerim yukarıda yazdığımla aynı. Daha detaylı inceleme için çektiğim videoyu izlemeni tavsiye ederim. Elimden geldiğince ayrıntı vererek anlattım MT 25'i

https://www.youtube.com/watch?v=jyg56GXAl10&t=4s
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Sadece ABS bile dominar almak için yeterli bir sebep. Ben de pulsardan dominara geçtim. Sorun çıktı mı çıktı, çözüldü mü çözüldü. Motor güzel mi güzel. Titriyor mu hem de deli gibi. Satmak istiyor muyum evet, satabiliyor muyum hayır. Pulsardan sonra mt25 tatmin eder miydi, etmezdi. Dominar etti mi, etti. Ne kadar, 2ay. ABS hayat kurtarıyor mu, kurtarıyor. Sonuçta arazide değiliz şehirdeyiz. Mt kullanmadım ama dominara gore oldukça hafif. Şehiriçi daha rahat olacaktır. Düşük devirlerin ölü olduğu söyleniyor, bu da şehiriçi avantaj bence, fıtıfıtı gidersin. Biraz basayım dediğinde de gidiyor ama benzini de içiyor diye söylüyorlar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İkisini arka arkaya sürdüğünde seni Dominar almaktan alıkoyacak tek şey titreşimi olacaktır. Onun dışında kaltesi falan MT'nin gerisinde değil. Biz iki üç motorda ortaya çıkmış ciddi problemleri tüm markaya yaymakta ustayızdır. Sorsan, bir arkadaş "Dominar'ların hepsinde stop etme problemi var" der, bir diğeri de "Bajaj'ın motorları dökülüyor, NS150 dökülüyormuş" der. Değerlendirirken yorum yazan adamın profilindeki motorlara bakacaksın, tuzunun ne kadar kuru olduğuna bakacaksın, sonra ciddiye alıp almamaya karar vereceksin. Dediğim gibi, Dominar'da titreşim vardır ve bu motorla ilgili her türlü ses,zırıltı şikayetinin altında da o titreşim yatıyor. Titreşim olmasa ben de alırdım. Titreşimi azaltmak için dişli değiştirme gibi opsiyonları da dikkate alma. Orjinali içine sinerse al, yoksa vazgeç. Titreşim adamı motordan soğutacak bir sorun, bunu unutma. Fiyat olarak da, birinin ÖTV'si şuan %0, birininki %37, biri 250 cc, biri 400 cc, hangisi daha uygun fiyatlı buna göre değerlendir. Yorumlardan sanırsın ki iki motor da aynı hacim ve özellikte ama Hint malı olan Japon'la aynı fiyata satılıyor.

Bence bu ikisinin yanında CFMoto 250NK'yı da değerlendir. Ben CFMoto'yu kalite olarak Bajaj'dan bir tık önde görüyorum. Bajaj'da da, CFMoto'da da Yamaha seviyesinde servis alamayacağını da unutma.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar’ın mt den üstün yanları var.Daha oturaklı,kaydırmalı debriyaj,abs,uygun parça vs amaa 90’la giderken zart diye stop edince bütün artıları yok oluyor.3 kere başıma gelince 750 km’de sattım.

Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
240
Kardeşim bütün tetkikler tutuyor


- Çakmak gazı zehirlenmesi vücudu nasıl etkiliyor?

Uçucu madde kullanımı sonucunda oluşan hasar, beynin bazı bölgelerinde sinir hücresi etkinliğini yavaşlatabilir veya durdurabilir. Uçucu madde, beynin; hareket ve eşgüdümden sorumlu bölümü olan beyinciğe (serebellumun) girerse, bireyin yavaş hareket etmesine veya sakarlaşmasına neden olur. Çalışmalar, beynin hipokampus denen bölümündeki nöronların da uçucu maddelerden zarar görebileceğini gösteriyor. Bu hasar, hücreler yeterince oksijen almadığı için oluşur. Tekrar tekrar uçucu madde kullanan biri yeni bir şeyler öğrenme yeteneğini yitirebilir ve bildiklerini, önceden öğrenmiş olduklarını tanımayabilir veya çok basit konuşmaları, sohbetleri izlemekte güçlük çekebilir.

Saygısız. Hergun girerim foruma ve senin yazdığın bir yorum olmamasını umuyorum her seferinde. Tutarsizca konuşup, farklı konularda çelişkili yazılar yazıyorsun. Çamur Bey hevesle bildiğini aktarmaya calisirken hakaretamiz cümleler yazıyorsun. Yazık sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.

Daha önceki konularda angrypower ile uyumsuz kalmıştık bu konuda ama Mt-25 in oturuş pozisyonu dışında bir eksisini hiç görmedim. Bajaj kullanmadım ama yorumlara bakılırsa riske etmeyip Mt-25 almak makul görünmekte
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Beni dominara iten yakıt ve ABS başka bişey değil. Yoksa servislerden ve parça fiyatlarından müzdaripim. Mt de race blue kalmamış sahibindene bakıyorum adamlar sıfırından pahalı fiyat yazmışlar
😁

Hocam çok özür diliyorum ben MT-25'de absli olarak düşünmüşüm. Mt-25 abssiz almaktansa tabiki dominar. Güvenlik her şeyden önemli hatta şu kadar söyleyim abssiz mt-25 almaktansa pulsar absli almak bile daha mantıklı. Beni bir kere bile sakat kalmaktan kurtarma ihtimali olabilecekse absli olmasının bu parayla ölçülebilecek bir şey değil.Bence Dominar alın ya da bütçeyi arttırmaya çalışın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saygısız. Hergun girerim foruma ve senin yazdığın bir yorum olmamasını umuyorum her seferinde. Tutarsizca konuşup, farklı konularda çelişkili yazılar yazıyorsun. Çamur Bey hevesle bildiğini aktarmaya calisirken hakaretamiz cümleler yazıyorsun. Yazık sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------



Daha önceki konularda angrypower ile uyumsuz kalmıştık bu konuda ama Mt-25 in oturuş pozisyonu dışında bir eksisini hiç görmedim. Bajaj kullanmadım ama yorumlara bakılırsa riske etmeyip Mt-25 almak makul görünmekte

Engelledim seni istedigini yazabilirsin :)
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Engelledim seni istedigini yazabilirsin :)

Birader çok konuşuyorsun, ama bir tane hatrı sayılır dinlemeye değer cümlen yok inan buna.
Sadece çemkiriyorsun başka birşey yok, çemkirmek ne anlama geliyor sözlükten bak şimdi gidip.

Hata bende gerçi, foruma "Dönüş" yaptığıni söylediğin konu da dahil, geldin geleli 1 tane akla mantığa sığar, ciddiyet çerçevesi icinde olan yorumunu görmedim.
Komik yada sempatik olduğunu düşünüyorsan eğer, bende yarattığın 2 etki var, biri cringe hissi, diğeri IQ seviyenin 70'in altında olduğu kanısı.
Net boş bir insansın belli ki.
Hadi yoluna bak benimle de muhattaba girme, sen boş konuştukça cevap hakkı doğuyor mecburiyetten yazıyorum.

Saygısız. Hergun girerim foruma ve senin yazdığın bir yorum olmamasını umuyorum her seferinde. Tutarsizca konuşup, farklı konularda çelişkili yazılar yazıyorsun. Çamur Bey hevesle bildiğini aktarmaya calisirken hakaretamiz cümleler yazıyorsun. Yazık sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------



Daha önceki konularda angrypower ile uyumsuz kalmıştık bu konuda ama Mt-25 in oturuş pozisyonu dışında bir eksisini hiç görmedim. Bajaj kullanmadım ama yorumlara bakılırsa riske etmeyip Mt-25 almak makul görünmekte

YAzılarınızı tam takip etmedim. Hiçbirinize haklı-haksız diyemem ama olm herif Dominar mı MT25 mi demiş siz kavgaya tutuşmuşsunuz. Aranızdan biri-ikisi suçlu-suçsuz tabi ama ne biçim herifsiniz.

Gerçi yollarda bile bazı motorcular görüp "ne dallama adam bu ya" da diyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dominar daha donanımlı daha keyifli ama daha sorunsuz mu bilmem. 10-20bin km üzeri kullanıcı yorumları önemli.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
YAzılarınızı tam takip etmedim. Hiçbirinize haklı-haksız diyemem ama olm herif Dominar mı MT25 mi demiş siz kavgaya tutuşmuşsunuz. Aranızdan biri-ikisi suçlu-suçsuz tabi ama ne biçim herifsiniz.

Gerçi yollarda bile bazı motorcular görüp "ne dallama adam bu ya" da diyorum

Yorumları okuduğunda neden böyle bir konu altında böyle gereksiz bir muhabbet döndürmek "Zorunda" kaldığımı anlarsın hocam.
Senden farksız düşünmüyorum bende zaten.
Neyse ne, engelledim bitti, yorumunu görmüyorum şahsın, konu kapanmış oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst