- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
En son kullandığımda kalitesiz bir yakıtı vardı. Oradaki rakamlar ticari oyundan ibaret bana kalırsa.
Ben açıldığından beridir beykent full istasyonundan alıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Bayilik sistemi yok onlarda tamamı kendilerine ait istasyonlar, o yüzden ucuz. bayi karını doğrudan yansıtıyorlar indirim olarak.