Benzin 3.99 TL

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
En son kullandığımda kalitesiz bir yakıtı vardı. Oradaki rakamlar ticari oyundan ibaret bana kalırsa.

Ben açıldığından beridir beykent full istasyonundan alıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Bayilik sistemi yok onlarda tamamı kendilerine ait istasyonlar, o yüzden ucuz. bayi karını doğrudan yansıtıyorlar indirim olarak.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tekrardan test ettim, performansta değişiklik göremedim. Eskiden yaşadığım sıkıntı yoktu bu sefer.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Full PO dan tedarik ediyor. %7 ye varan indirimi var. %7 demiyor zaten. Ben de ilk aldığım zamanlarda daha mı az gidiyor falan diye düşündüm ama yaklaşık 7-8 farklı markadan test ettim. Hiç bir fark yok. Full den alıp da sorun yaşayan arkadaşlar farklı bir istasyondan denesinler. Sonuçta dünkü Shell yada BP yada bir başkası marka değiştirip Full e geçse de yakıt saklama depoları eski oluyor. Bu yüzden kirli benzin almış olabliirler. Tabi bir de herkezce bilinen malum istasyonlar var. Hava basan vs. yapan. Ama bunun markayla alakası yok istasyonla alakası var. Sonuçta benzini satan ana depolar bir elin parmakları kadar az...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bende pars tan alıyorum 3.99 dan ve herhangi bir şikayetimde yok,motosikletimin çekişi ve gidişinde herhangi bir değişiklikte olmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst