- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 95
ben geçen full den lpg aldım, almaz olaydım, stop etmeyen aracım yoğun trafikte birkaç kere stop eder duruma geldi, gaza asılınca düzeldi, oktanı mı düşük yoksa birtakım katkılar mı eksik bilemiyorum ...
ucuz etin yahnisi... derler ama bu aralar tasarruf dönemi..
kâr edicem diye ucuz yakıt alıp, sonra bir yıllık yakıt masrafını bir seferde ödemek var