Benzin 3.99 TL

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
ben geçen full den lpg aldım, almaz olaydım, stop etmeyen aracım yoğun trafikte birkaç kere stop eder duruma geldi, gaza asılınca düzeldi, oktanı mı düşük yoksa birtakım katkılar mı eksik bilemiyorum ...

ucuz etin yahnisi... derler ama bu aralar tasarruf dönemi..
kâr edicem diye ucuz yakıt alıp, sonra bir yıllık yakıt masrafını bir seferde ödemek var :pr::pr::pr:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya arkadaşlar karalamayın full indirimli satmasının sebebi sahibinin bayilik vermemesi adam kendisi açıyor bayiyilk vermiyor bayilik vermiyince bayinin karını indirim olarak sunuyor hem daha çok müşteri kapıyor hemde cebine para geliyor ben shellden alıyordum artık fullden alıyorum yanıbaşıma açıldı bi farkta yok bana göre tek fark fiyatı
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Karalama falan yok. Ben aldım ve motorum sık sık boğulmaya başladı daha yeni motor bir de.
O benzini bitirene kadar çok sıkıntı çektim, 6-7 bin devire gelince gaz kesilmesi, aniden yavaşlayıp hızlanmalar vs. Biter bitmez Opet'ten aldım, bıçak gibi kesildi bu sıkıntı.

Şu an nasıldır kalite durumu, denemeden bilemem.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Karalama falan yok. Ben aldım ve motorum sık sık boğulmaya başladı daha yeni motor bir de.
O benzini bitirene kadar çok sıkıntı çektim, 6-7 bin devire gelince gaz kesilmesi, aniden yavaşlayıp hızlanmalar vs. Biter bitmez Opet'ten aldım, bıçak gibi kesildi bu sıkıntı.

Şu an nasıldır kalite durumu, denemeden bilemem.

valla bende deneyimleri paylaşmak için bu riski göze alıcam ama bir kaç litre ile :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
3 defa 10 ar tl lik aldım denemek için genelde opet veya po dan alırım, full den aldığım yakıt daha çabuk bitti gerçi hava soguktu daha sonra tekrar denicem
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
3 defa 10 ar tl lik aldım denemek için genelde opet veya po dan alırım, full den aldığım yakıt daha çabuk bitti gerçi hava soguktu daha sonra tekrar denicem

Total'dan aldığım benzinle daha fazla yol gittim mesela.
100km bazında hepsini denicem :mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
Karalama falan yok. Ben aldım ve motorum sık sık boğulmaya başladı daha yeni motor bir de.
O benzini bitirene kadar çok sıkıntı çektim, 6-7 bin devire gelince gaz kesilmesi, aniden yavaşlayıp hızlanmalar vs. Biter bitmez Opet'ten aldım, bıçak gibi kesildi bu sıkıntı.

Şu an nasıldır kalite durumu, denemeden bilemem.

seninki psikolojikte olabilir :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
shellden akıllı anahtar aldım her daim %10 indirimim var ve 1 ay vadeli maaşımdan kesiliyor.
bu zamdı indirimdi muhabbetlerine hiç bakmıyorum , bordro geldi mi ak , kara çıkıyor ortaya :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Full benzin istasyonları Rusya'dan ithal benzin getiriyorlar deyu ucuzmuş, Rus benzini de kalitesizmiş, nasıl şehir efsanesi? Taksicinin biri anlatmıştı :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ben süreklı full benzın istasyonundan ındırımlı benzın alıyorum hatta ındırımlı benzın alma dışında masaj koltuğu ve corba internet vs gıbı ücretsız hizmetlerıde var ama ben gıtmedım hiç denemedım benzın kalıtesıne gelınce şu ana kadar sorun yok
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben yaklaşık 6-7 aydır arabam için Ataşehir Gümrük tarafındaki Full istasyonundan benzin alıyorum, şu ana kadar bir terslik yaşamadım açıkcası.

Geçenlerde firmanın sahibi CNBC-e'de konuk olarak canlı yayında konuşmuştu ve bayilik vermek yerine piyasaya kendileri girdiklerini, bu nedenle fiyatların indirimli olduğunu, aynı zamanda ABD'de yıllardır uygulanan "tarife ile benzin satış kampanyası" sistemini uygulamaya başladıklarını anlatmıştı. Sanırım Pazar gece 02:00 ile 14:00 arasında ekstra indirimler oluyordu.
Bir de benzin kalitesiyle ilgili bir soruya, Türkiye'deki firmaların hemen hemen hepsine dağıtım yapan Tüpraş rafinerisinden çıkan benzini aldıkları şeklinde cevap vermişti.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
3 5 km az kullanırım ama 3 5 kuruşun hesabını yapmam.SHELL BP OPET PO TOTAL dışındaki firmalara güvenim yok makineme herzaman en iyisini veririm ki ilerde mekanik arızalarla karşılaşmiyim.Düşük kalite yakıt enjeksiyon sistemine zarar verir hiç risk almaya değmez.

O gaz kesilme stop etme mevzusu kalitesiz benzinin homojen bir yanma değerine sahip olmamasından dolayı çıkıyor diye biliyorum.Yani motor her püskürtmede eşit bir yanma sergilemiyor yakıt buda istikrarsızlığa neden oluyor makinede.
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
ben aylardır arabamada motosikletimede full den benzin alıyorum hem hesaplı hemde gayet kaliteli benzini.. hiç bir sıkıntı yaşamadım :)) full istasyonlarıyla bi akrebalığımda yok yanlış anlaşılmasın gerçekten kaliteli benzin ve uygun fiyat :) başka petrolden almıyorum artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst