- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 109
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah işe giderken benzin göstergenin yanıp söndüğünü farkettim ve hemen bir full istasyonuna çektim 10 tl'lik yakıt almayı düşünürken aman tanrım!! o ne 3.99 dedim doldur,şu seçimlerin tarih aralığını kısaltsalar ya herkes için en hayırlısı olucak sanırım ....