Benzin 3.99 TL

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
Bu sabah işe giderken benzin göstergenin yanıp söndüğünü farkettim ve hemen bir full istasyonuna çektim 10 tl'lik yakıt almayı düşünürken aman tanrım!! o ne 3.99 dedim doldur,şu seçimlerin tarih aralığını kısaltsalar ya herkes için en hayırlısı olucak sanırım ....
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Ya bu Full istasyonlarındaki kampanyalar çok dikkatimi çekiyor. Gece 12'den sonra %2 indirim ve depoyu fullediğinizde %5 indirim gibi şeyler duyuyorum ama hiç benzin almam gerektiğinde denk gelemedim.
olayın aslı var mıdır bilen var mı ?
:silent:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
indirim olmadı malesef
full istasyonları sürekli indirimli satar benzini arkadaşın dediği gibi :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
indirim olmadı malesef
full istasyonları sürekli indirimli satar benzini arkadaşın dediği gibi :)

yakıt kalitesi ne derecede acaba ?
DarkArchAnGeL'ın yazmış olduğu birim fiyat ile, yarım litre kâr oluyor 1 depoda, bence gayet iyi:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
En son kullandığımda kalitesiz bir yakıtı vardı. Oradaki rakamlar ticari oyundan ibaret bana kalırsa.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
aynı şekilde star pet var. ilk açıldığında 2.99 dan benzin satıyorlardı. şu anda 3.99 civarında.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
aynı şekilde star pet var. ilk açıldığında 2.99 dan benzin satıyorlardı. şu anda 3.99 civarında.

Starpet'e hiç denk gelmedim ama Full bir kaç yerde gördüm.

bi denemkte fayda var, dip yaptıktan sonra bir kaç litre ile bakmak gerek:silent:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
bence 3 5 kuruş için deyecek bişey deil yani

biraz araştırdım zatn haziran aylarına doğru bi indirim bekleniyor
nerden baksanız 20firmaların karını düşüreceklermiş kr. felan inecek gibi gözüküyor

firmanın kar markajını düşüreceklermiş
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
bence 3 5 kuruş için deyecek bişey deil yani

biraz araştırdım zatn haziran aylarına doğru bi indirim bekleniyor
nerden baksanız 20firmaların karını düşüreceklermiş kr. felan inecek gibi gözüküyor

firmanın kar markajını düşüreceklermiş

Sayın Bakanımız, bu Pazartesi için "Benzinde 16-18 kuruş indirim olacak" dedi ama hava....

Seçim zamanı bir indirim yapılır, ama sonra :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
seçimde iktidar değişmezse eylül - ekim gibi benzin 4,5 lira; 2012 başında da 5 lira civarı olacak.

bu mesajımı saklayın.. :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
seçimde iktidar değişmezse eylül - ekim gibi benzin 4,5 lira; 2012 başında da 5 lira civarı olacak.

bu mesajımı saklayın.. :)

Saklamaya gerek yok, planları çoktan yapılmıştır bu işin.
2 ileri 1 geri mantığında ilerliyorlar zaten :pr:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
full ün benzinini 3-4 kez kullandım,
makinanın performasında biraz farklılık oldu tekrar shell e talim.

kısaca "ben" tecrübem neticesinde shell benzini ile arasında fark olduğunu düşünüyorum ve bu sadece fiyat farkı değil.

benzinin ilerleyen zaman içerisinde daha pahalı olacağını tahmin etmek için nostradamus olmaya gerek yok,

aklı olan bunu zaten anlar.

gerisi hava cıva .....
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
daha 20 dk önce shell den aldım 10 liralık litre fiyatı 4 13 dü bize denk gelmez:mrgreen:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Ben Total ve PO'dan aldığım benzinlerde 10-15 km daha fazla yol gittiğimi söyleyebilirim.
En son Shell'den aldım, 283km/14,5lt ile...
Totaldan aldığımda ise 109km/5,4lt
Tabi şehir içi kullanımı, düzensizlik olabilir ama havalar kendine gelince deniyeceğim =)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Starpet'in vizyonu; herzaman piyasadaki benzin fiyatının %8 ucuzuna satmakmış diye duymuştum. o sebepten indirim oldukça orada daha fazla indirliyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Full her zaman %7 indirimle satıyorum diyor ama normalde 4,13 TL olan benzini 3,99 TL'ye satıyor. Bu da %3,5 indirim yapar. %7 olsa benzin fiyatı 3,85 TL olması gerekir. %7'yi ben mi göremiyorum?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
önümüzdeki hafta ikisinden de 5'er lt alıp bakmak lazım :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Full her zaman %7 indirimle satıyorum diyor ama normalde 4,13 TL olan benzini 3,99 TL'ye satıyor. Bu da %3,5 indirim yapar. %7 olsa benzin fiyatı 3,85 TL olması gerekir. %7'yi ben mi göremiyorum?

dikkat ettiysen reklam panosuna, ufak bir yazıyla .. ye varan indirim diyor. evet yüzde 7 indirim yapıyor ama lpg ye.
full un sahibi arbella makarna.
benzin ve diğer ürünlerini kimyasal bir analize tabii tutmak lazım derim.ha bu arada son satıcının da dürüstlüğü çok büyük etken yakıt kalitesinde.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ben geçen full den lpg aldım, almaz olaydım, stop etmeyen aracım yoğun trafikte birkaç kere stop eder duruma geldi, gaza asılınca düzeldi, oktanı mı düşük yoksa birtakım katkılar mı eksik bilemiyorum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst