Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
arkadaşıma hazırlatıyorum. kuyruk ve sakal içinde yapsın takım olarak yapıcam bakalım biraz daha çalıştırcam üstünde:)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
50 60 sayfa önce bi arkadaş daha yapmıştı etiket çalışması hatta motora'da uygulamıştı güzel olmuştu ama senin ki bi başka duruyor dostum :thumleft: :thumleft: Kuyruk ve sakalı da bekliyoruz. :bestmt: :bestmt:
 
Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
Trabzonluyum özellikle 61 koydurttum :). Hepsi hazırlansın size gösterip uyguluycam inşallah. Kuyruk sakalı bende bekliyorum merakla
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Merhaba, dün Nazilli'den İzmir'e yola çıktım. Aydın da epey dolaştıktan sonra öğleden sonra Selçuk /Sirinceyi de gezdikten sonra tekrar yola koyuldum. Özellikle Torbali'dan sonra aşırı rüzgar ve beraberinde soğuk beni bayağı yipratti. Rüzgar tam karsimdan vuruyordu...
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim.
Bolca fotoğraf çektim, haftaya paylaşımda bulunurum.
Genel olarak hala motordan şikayetçi değilim. Benim motordan beklediğim ne ise onu sunuyor tnt25.
Havalar ısınınca çok çok fazla gezeceğim; hatta Ege,Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu turu yapmayı planlıyorum. 8 yıldır gidemedigim memleketim Şanlıurfadaki akrabalarımla hasret giderecegim inşallah.

Teknik olarak ne kadar bilgi verebilirim sorularınıza bağlı, gene de detaya inmeden yanlış bilgilendirme yapmaktansa deneyimli kullanıcıların yorumlarına kulak kabartabilirsiniz.
Daha evvel motosiklet çalıştığında benzin kokusu olduğunu söylemiştim, soğuk hava ve bazen 3 gün çalışmadan dükkanda beklediğinden ilk çalışmada o çiğ kokunun olması normalmiş. Ayrıca ilk çalıştığında devir dalgalanması tamamlaninca boşta iken gaz verdiğimde 4.000 devirde stop ediyor motosiklet, fakat motosiklet ısınınca bunun tekrarlamadigini da ayrıca gözlemledim.
Benim yağ değişiminde motul15/50 kullanıldı ve su eklemeden 1 litre kadar antifriz. Yağ için kış için bu yav tavsiye ediliyor denildi. Sonuç olarak motosiklet eskisine göre daha bir kukruyor ve maalesef belirgin bir titreşim hakim. Motor ayaklikta kuyruk ve direksiyon titremesi göze çarpıyor... bunun bakımdan sonra basgostermesini neye bağlayabiliriz?
Bu arada Seko abi İzmir'de isen motosikleti kullanmanı ve incelemeni istiyorum.
Tekeriniz düz bassin ...
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Merhaba, dün Nazilli'den İzmir'e yola çıktım. Aydın da epey dolaştıktan sonra öğleden sonra Selçuk /Sirinceyi de gezdikten sonra tekrar yola koyuldum. Özellikle Torbali'dan sonra aşırı rüzgar ve beraberinde soğuk beni bayağı yipratti. Rüzgar tam karsimdan vuruyordu...
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim.
Bolca fotoğraf çektim, haftaya paylaşımda bulunurum.
Genel olarak hala motordan şikayetçi değilim. Benim motordan beklediğim ne ise onu sunuyor tnt25.
Havalar ısınınca çok çok fazla gezeceğim; hatta Ege,Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu turu yapmayı planlıyorum. 8 yıldır gidemedigim memleketim Şanlıurfadaki akrabalarımla hasret giderecegim inşallah.

Teknik olarak ne kadar bilgi verebilirim sorularınıza bağlı, gene de detaya inmeden yanlış bilgilendirme yapmaktansa deneyimli kullanıcıların yorumlarına kulak kabartabilirsiniz.
Daha evvel motosiklet çalıştığında benzin kokusu olduğunu söylemiştim, soğuk hava ve bazen 3 gün çalışmadan dükkanda beklediğinden ilk çalışmada o çiğ kokunun olması normalmiş. Ayrıca ilk çalıştığında devir dalgalanması tamamlaninca boşta iken gaz verdiğimde 4.000 devirde stop ediyor motosiklet, fakat motosiklet ısınınca bunun tekrarlamadigini da ayrıca gözlemledim.
Benim yağ değişiminde motul15/50 kullanıldı ve su eklemeden 1 litre kadar antifriz. Yağ için kış için bu yav tavsiye ediliyor denildi. Sonuç olarak motosiklet eskisine göre daha bir kukruyor ve maalesef belirgin bir titreşim hakim. Motor ayaklikta kuyruk ve direksiyon titremesi göze çarpıyor... bunun bakımdan sonra basgostermesini neye bağlayabiliriz?
Bu arada Seko abi İzmir'de isen motosikleti kullanmanı ve incelemeni istiyorum.
Tekeriniz düz bassin ...

Anllattığın kadarı ile titreşimin biraz gibi görünüyor sana yakın birine kullandır motoru belki sana öyle geliyordur. Yakıt tüketiminde iyi yani normal seyirde. Uzun bi tur yapmayı düşünüyorsun motoru sürekli dinlendirmen gerekeek bilgin olsun.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Benim motor 8 aydan bu yana 11500 km yaptı.
Şuana kadar satın alıp kullandığım 6. motorum ve 70-80bin km tecrübeme dayanarak motoru size yorumlayayım.

Tabi ki de her motorda titreşim olduğu gibi bizim motorda da var (puan 10 üzeriden 6,5-7 )
Yakıt konusunda ekonomik kullanım 3,2 agresif kullanımda 4,2 ( puan 10 üzerinden 7)
Yedek parça imkanı ( puan 10 üzerinden 8-9)
Dizayn kişiden kişiye değişken dir ( 10 üzerinden 8,5-9)
Sürüş açısı uzun boylu arkadaşlar için çok rahat boyum 1,88 çok güzel bir açısı var ( 10 üzerinden 8)
Üzerinde gelen egzozun tipi çirkin sesi güzel ( 10 üzerinden 7,5)

Bu arada ben stop etme veyahutta başka bir sorun yaşamadım ama ülkeye yeni gelen her motorda sorun olur.Tanıştığım ve bu konuda sorun yaşayan arkadaşlarım oldu.Çözümde bulundu .
Çok satılan motorlarda çok problem görmek doğaldır siz ducatide ktm de sorun olmuyor mu sanıyorsunuz, sadece çok gün yüzüne çıkmıyor .

Parasının hakkını veren motordur .
Rakibinde pulsar 200ns dir ona karşı artıları = dizayn + ses + ters maşa olduğu için konforu + birde jantı daha kuvvetli
Pulsar 200ns in TNT25 göre artıları = 100km de 5,10 kuruş daha az yakıyor , parçası ucuz

250rr gelene kadar aldığım bir motor du TNT 25 ama 250rr gelmediği için hedef değiştirip. Crossa geçme kararı aldım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Bence motoru değilde totoyu dinlendir. :D Bizim sele ile zor oluyor uzun yol. :D

Sele için ilk 20. sayfalarda alternatif çözümler sunulmuştu umarım 2017 modeller'de sele ile ilgili değişiklik yapılmıştır. Ayrıca absli fiyat hakkında halen bilgi verilmedi varmı bi bilgisi olan ?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ben şikayetçi değilim :)
Yazın terletiyor, kediler tırnaklamayı çok seviyor ama konforu bana göre güzel. Bisiklet selesine alışmış olmanın ve etli bir totonun etkisi de olabilir.

Uzun yol yapacaksanız 1-2 saatte bir mola verirseniz sorun olmaz. Mola vermezseniz toto ağrısından daha önemli sıkıntılar da olur zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst