Merhaba, dün Nazilli'den İzmir'e yola çıktım. Aydın da epey dolaştıktan sonra öğleden sonra Selçuk /Sirinceyi de gezdikten sonra tekrar yola koyuldum. Özellikle Torbali'dan sonra aşırı rüzgar ve beraberinde soğuk beni bayağı yipratti. Rüzgar tam karsimdan vuruyordu...
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim.
Bolca fotoğraf çektim, haftaya paylaşımda bulunurum.
Genel olarak hala motordan şikayetçi değilim. Benim motordan beklediğim ne ise onu sunuyor tnt25.
Havalar ısınınca çok çok fazla gezeceğim; hatta Ege,Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu turu yapmayı planlıyorum. 8 yıldır gidemedigim memleketim Şanlıurfadaki akrabalarımla hasret giderecegim inşallah.
Teknik olarak ne kadar bilgi verebilirim sorularınıza bağlı, gene de detaya inmeden yanlış bilgilendirme yapmaktansa deneyimli kullanıcıların yorumlarına kulak kabartabilirsiniz.
Daha evvel motosiklet çalıştığında benzin kokusu olduğunu söylemiştim, soğuk hava ve bazen 3 gün çalışmadan dükkanda beklediğinden ilk çalışmada o çiğ kokunun olması normalmiş. Ayrıca ilk çalıştığında devir dalgalanması tamamlaninca boşta iken gaz verdiğimde 4.000 devirde stop ediyor motosiklet, fakat motosiklet ısınınca bunun tekrarlamadigini da ayrıca gözlemledim.
Benim yağ değişiminde motul15/50 kullanıldı ve su eklemeden 1 litre kadar antifriz. Yağ için kış için bu yav tavsiye ediliyor denildi. Sonuç olarak motosiklet eskisine göre daha bir kukruyor ve maalesef belirgin bir titreşim hakim. Motor ayaklikta kuyruk ve direksiyon titremesi göze çarpıyor... bunun bakımdan sonra basgostermesini neye bağlayabiliriz?
Bu arada Seko abi İzmir'de isen motosikleti kullanmanı ve incelemeni istiyorum.
Tekeriniz düz bassin ...