Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Ben şikayetçi değilim :)
Yazın terletiyor, kediler tırnaklamayı çok seviyor ama konforu bana göre güzel. Bisiklet selesine alışmış olmanın ve etli bir totonun etkisi de olabilir.

Uzun yol yapacaksanız 1-2 saatte bir mola verirseniz sorun olmaz. Mola vermezseniz toto ağrısından daha önemli sıkıntılar da olur zaten.

Mantıklı bir yorum geldi :) Kışın soğuğunda kimse 2 3 saat motor üstünde durmaz yazın sıcağında da motoru 2 saatte bir dinlendireceksin araba değil bu mübarek :) Bu arada havalar ısınmaya başladı bakalım 2017'ler hakkında neler olacak
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Bu sayfa yaz aylarında mükemmel derecede hareketliyken havaların ısınmasına rağmen ölü gibi duruyor biraz canlandıralım arkadaşlar... Tekeriniz şimdiden düz bassın.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Kimsenin foruma girmeye isteği yok ki :S yat fiyatlarında ötv indirimi yapılmış nede olsa yat kullanmak özel tüketim değil motosiklet özel tüketim gücümüz yetmiyo :S
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
ben hala İzmirdeyim ve aktif olarak kullaniyorum motosikleti.Sanirim persembeye kadar da mahsur kalacagim burada. bugun kahramanlar da ekipman baktim kendime, hayirlisiyla kaskla birlikte 1.300 tl ye alpinestar magazindan anlastik, insallah alabilirim. bir arkadasim kucuk yerle buyuk sehirin servisi bile farkeder demisti.Forumda da daha once bahsi gecen Aslan Motor'a ugradim. Aslan usta sagolsun motorun gidonunu benim rahat edecegim sekilde ayarladi,daha rahat ve dirsekler kirik tutabilecegim sekilde yukseltti. motoru kontrol etti, inceledi, calistirdi,eksigin yok, 300 km de bir zincir bakimina kendin bak gerisini bakimdan bakima ustalara birak git dedi.guzelce de yikattik motosikleti, resmini de atayim simdi. dedigim gibi ben nacizane motosikletine bakan,dikkatli ve guvenli surus taraftari bir kullaniciyim. teknik kisimda yorumlari sizlere birakiyorum. cok sukur Allah'a ne dustum, ne de bir ariza ile karsilastim. yola cikmadan sorun olmasa da tekrar Aslan ustaya ugrayip nazilli'ye gecerim artik.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
ben hala İzmirdeyim ve aktif olarak kullaniyorum motosikleti.Sanirim persembeye kadar da mahsur kalacagim burada. bugun kahramanlar da ekipman baktim kendime, hayirlisiyla kaskla birlikte 1.300 tl ye alpinestar magazindan anlastik, insallah alabilirim. bir arkadasim kucuk yerle buyuk sehirin servisi bile farkeder demisti.Forumda da daha once bahsi gecen Aslan Motor'a ugradim. Aslan usta sagolsun motorun gidonunu benim rahat edecegim sekilde ayarladi,daha rahat ve dirsekler kirik tutabilecegim sekilde yukseltti. motoru kontrol etti, inceledi, calistirdi,eksigin yok, 300 km de bir zincir bakimina kendin bak gerisini bakimdan bakima ustalara birak git dedi.guzelce de yikattik motosikleti, resmini de atayim simdi. dedigim gibi ben nacizane motosikletine bakan,dikkatli ve guvenli surus taraftari bir kullaniciyim. teknik kisimda yorumlari sizlere birakiyorum. cok sukur Allah'a ne dustum, ne de bir ariza ile karsilastim. yola cikmadan sorun olmasa da tekrar Aslan ustaya ugrayip nazilli'ye gecerim artik.
[url]http://i.hizliresim.com/8PB0gV.jpg[/url]

Yıkamadan sonra cila yapılmış gibi parlıyor motor Aslan abi'yi tanırım işinin ehli ve anlayışlı biridiri ne kadar soruda sorsan adam üşenmeden cevap veriyor küçük şehirde de olsa böyle servis gerekli. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
ben hala İzmirdeyim ve aktif olarak kullaniyorum motosikleti.Sanirim persembeye kadar da mahsur kalacagim burada. bugun kahramanlar da ekipman baktim kendime, hayirlisiyla kaskla birlikte 1.300 tl ye alpinestar magazindan anlastik, insallah alabilirim. bir arkadasim kucuk yerle buyuk sehirin servisi bile farkeder demisti.Forumda da daha once bahsi gecen Aslan Motor'a ugradim. Aslan usta sagolsun motorun gidonunu benim rahat edecegim sekilde ayarladi,daha rahat ve dirsekler kirik tutabilecegim sekilde yukseltti. motoru kontrol etti, inceledi, calistirdi,eksigin yok, 300 km de bir zincir bakimina kendin bak gerisini bakimdan bakima ustalara birak git dedi.guzelce de yikattik motosikleti, resmini de atayim simdi. dedigim gibi ben nacizane motosikletine bakan,dikkatli ve guvenli surus taraftari bir kullaniciyim. teknik kisimda yorumlari sizlere birakiyorum. cok sukur Allah'a ne dustum, ne de bir ariza ile karsilastim. yola cikmadan sorun olmasa da tekrar Aslan ustaya ugrayip nazilli'ye gecerim artik.
[url]http://i.hizliresim.com/8PB0gV.jpg[/url]

Arıza inş çıkmazsa düşmeye karşı koruma takozu taktır dostum Allah korusun düşer falan çizilmesin bari ki güzelde duruyor takozlar. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Merhaba @ieturkey35 bi sorum olacak izmir nazilli arasında git gel yaparken kaç km hız ve kaç dakikada gidiyorsun ? ve yakıt ne tüketiyorsun daha önce hesabını yaptıysan paylaşmanı isterim. Şimdiden teşekkürler. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Merhaba @ieturkey35 bi sorum olacak izmir nazilli arasında git gel yaparken kaç km hız ve kaç dakikada gidiyorsun ? ve yakıt ne tüketiyorsun daha önce hesabını yaptıysan paylaşmanı isterim. Şimdiden teşekkürler. Tekerin düz bassın.

bir onceki sayfada paylasmistim, gozunuzden kacmis olabilir:)
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim. hava duzelir duzelmez tekrar geri donecegim, o zaman gene olcum yapar paylasirim. ben eski yolu kullanarak seyahat ediyorum, hava sartlari da zaten olumsuz olunca gazlamak gibi luxum olmuyor;)
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
bir onceki sayfada paylasmistim, gozunuzden kacmis olabilir:)
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim. hava duzelir duzelmez tekrar geri donecegim, o zaman gene olcum yapar paylasirim. ben eski yolu kullanarak seyahat ediyorum, hava sartlari da zaten olumsuz olunca gazlamak gibi luxum olmuyor;)

Kış aylarında biraz daha yakar bildiğim kadarı ile izmir nazilli arası 140 km falan çok yakmıyor uzun yolda yani 1 saatlik yol yani havalar düzelince basarsın artık :) Tekerin düz bassın.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Arıza inş çıkmazsa düşmeye karşı koruma takozu taktır dostum Allah korusun düşer falan çizilmesin bari ki güzelde duruyor takozlar. Tekerin düz bassın.

Takoz,lastik ve ekipmanlarda bir cok yerden fiyat alip arastirdim,karar verdim ve anlastim. Ama surekli bir yerlere odeme yapmaktan canim cikiyor. hem okuyor, hem isletmecilik yapiyor hem de sorumluluklarimi ertelememeye gayret ediyorum. ah su bankalar kanimi emmese :) nasil kiralarin,odemelerin gunu geliyor anlam veremiyorum. herseyin hayirlisi, sabirla olacak insallah. herkese iyi dilekkeri icin tesekkur ederim, tekrar gorusmek dilegiyle, kazasiz surusler diliyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

Kış aylarında biraz daha yakar bildiğim kadarı ile izmir nazilli arası 140 km falan çok yakmıyor uzun yolda yani 1 saatlik yol yani havalar düzelince basarsın artık :) Tekerin düz bassın.

tesekkur ederim,Nazilliden cikinca İzmir icin 172 km yaziyor :) otobusle 2 saat 15 dakika falan suruyor yolculuk. ayin 26 sinda nazilli'den sirince gezisine katilacagim, gelecek olanlar olursa tanisma imkanimiz da olacaktir. forumda bunun da konusu acildi, izmir'den hareket edecek grup. saglicakla kalin...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
Merhabalar. Egzoz var mı bizim makineye göre. Tiger'ın birkac modeli uyarlanabilir diye duymuştum ama araştırma fırsatım olmamıştı. Isteyen ya da taktıran arkadaş var mıdır forumda
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@Yamaha41
Arrow'un şöyle bir şeyi var: http://www.arrow.it/en/assembled/1481
Türkiye'de bulunabilirlik nedir bilmem.
Zaten sesi güzel olan, 250cc'lik tek silindir cılız motora neden egzoz bakılır onu da bilmem.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Sesi kendi sınıfına göre bence de gayet iyi ama kötü yanı egzozun tipi.
birkaç tnt25 egzoz uygulamalarını seyrettim bence en başarılı ses ixil den alınmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Nasıl yani eldiven 760 TL öyle mi ? Eldiven değildir o başka bir şeydir.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
n11'de 595TL, motoin'de 460TL+kargo.
Ben uyarayım da, boşuna küfürlü mesajlarla uğraşmayın :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
n11'de 595TL, motoin'de 460TL+kargo.
Ben uyarayım da, boşuna küfürlü mesajlarla uğraşmayın :)

PEA cım Motoplus Five Gloves un Türkiye de ki en sağlam distribütörüdür. Onun altında kimse fiyat veremez. Döviz yükselmeden ve ekipmanlara yeni vergiler eklenmeden önceki ilanlardır onlar güncel değildir. Sen bu eldiveni dediğin fiyatlara al. Ben sana 500 tl ye vereyim söz veriyorum hemde.

Motoplus Five Gloves en büyük tedarikçisi ve sürekli fiyat günceller. Ara bakalım o dediğin yerleri söylediğin fiyatlara veriyorlar mı eldiveni ?
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
PEA cım Motoplus Five Gloves un Türkiye de ki en sağlam distribütörüdür. Onun altında kimse fiyat veremez. Döviz yükselmeden ve ekipmanlara yeni vergiler eklenmeden önceki ilanlardır onlar güncel değildir. Sen bu eldiveni dediğin fiyatlara al. Ben sana 500 tl ye vereyim söz veriyorum hemde.

Motoplus Five Gloves en büyük tedarikçisi ve sürekli fiyat günceller. Ara bakalım o dediğin yerleri söylediğin fiyatlara veriyorlar mı eldiveni ?

Adamların elinde 3 5 tane stok varsa ve son fiyatından haberleri yoksa yada adamlar tok satıcı değilde insaniyetli satıcılar ise dolar ve vergiden önceki fiyattan satıyor olabilirler. Ama bi yerde 500'e varsada 760'a alınmaz ki bu eldiveni alan kişi sayısıda bellidir en azından tek silindir 250cc kullanan biri kolay kolay bu parayı veremez :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Adamların elinde 3 5 tane stok varsa ve son fiyatından haberleri yoksa yada adamlar tok satıcı değilde insaniyetli satıcılar ise dolar ve vergiden önceki fiyattan satıyor olabilirler. Ama bi yerde 500'e varsada 760'a alınmaz ki bu eldiveni alan kişi sayısıda bellidir en azından tek silindir 250cc kullanan biri kolay kolay bu parayı veremez :)

Sanıyorum. Ben fazla önemsiyorum. Çünkü Yazlık eldivenim de bundan pek ucuz değil. Bende maaşla çalışan bir insanım para basmıyorum. Ama ekipmanın iyi olması benim için çok önemli Paket servisçi bir adam da 50 ile duvara çarpıp ölebiliyor. Ben söylediğimin arkasındayım. İnsaflı satıcı diye bir şey yoktur. Ararsanız o fiyattan sattığını iddaa eden satıcıyı. Hemen Euro kuruna bakıp muhtemelen Motoplus ın üstünde bir fiyat söyleyecektir.

Şöyle düşün Motoplus dediğin firma bu eldivenleri Five Gloves dan koli koli alıyor. Getirdikten bir hafta sonra da bitiyor. Kar marjını düşük tutup en ucuza ondan başka kimse satamaz. Bu benim görüşüm.

Pea nın dediğine ek olarak . Motoin 116 euro ( 460 TL ) DHL kargo ücreti - 20 euro ( 80 TL ) - %18 ( 80 TL )de ülkeye girişte UKIM e ödeyeceğiniz KDV var. Şuan Yurt dışından almak toplamda 620 TL ye gelecek ve Min 15 - 10 gün sürecek.


Sıfır hiç kullanılmamış
bir M beden kaliteli bir eldiveni Ülke içinde alabileceğiniz en uygun yerden 100 TL ucuza satıyorum. Çünkü bende gidip aynı yerden bir küçük beden alacağım. Ne istediğiniz anlamadım. Hayrına M beden uyan birine mi vereyim :D

Hala söylüyorum. 500 TL ye alın bir yerden benden gidip oradan alayım. Bulana da 500 e ben vereyim bu eldiveni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

bkNlrn.jpg


595 TL yazan MOTOPLUS eski ilanıdır. Şuan İnternet sitesinde 760 TL dir. Sonra dolandırıcı muamelesi görmeyelim de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst