Ben şikayetçi değilim
Yazın terletiyor, kediler tırnaklamayı çok seviyor ama konforu bana göre güzel. Bisiklet selesine alışmış olmanın ve etli bir totonun etkisi de olabilir.
Uzun yol yapacaksanız 1-2 saatte bir mola verirseniz sorun olmaz. Mola vermezseniz toto ağrısından daha önemli sıkıntılar da olur zaten.
Mantıklı bir yorum geldi
