- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
Motor sehpaya alınıp o hız yapılmış olabilir,
1. "Olmaz km sayacı ön tekere bağlı" diyenler ; teknolojik motorlarda (R1 gibi) km teli tekerden değil şanzımandan (yada o civardan bir yerden) alınır. Yani arka tekeri havaya kaldırıp gaza basdığınızda km çalışır.
2. Arka tekeri havada olan bir motosiklet bir kaç saniyede son hızına ulaşabilir. Hararetin 75 derece olması normal nihayetinde motora binen aşırı bir yük yok.
Değinmemiz gereken nokta şudur ; R1 334 km/h yapabilir mi?
Yapabilse bile bunu göstergesinde gösterebilir mi?
Çünkü bu tarz motosikletlerin göstergesi fabrika orjinalinde 299 km/h kadar gösterir. Daha fazla hızlı gitsede 299 dan sonrasını göstermez.
Bence üzerinde durmamız gereken konulardan biride budur
1. "Olmaz km sayacı ön tekere bağlı" diyenler ; teknolojik motorlarda (R1 gibi) km teli tekerden değil şanzımandan (yada o civardan bir yerden) alınır. Yani arka tekeri havaya kaldırıp gaza basdığınızda km çalışır.
2. Arka tekeri havada olan bir motosiklet bir kaç saniyede son hızına ulaşabilir. Hararetin 75 derece olması normal nihayetinde motora binen aşırı bir yük yok.
Değinmemiz gereken nokta şudur ; R1 334 km/h yapabilir mi?
Yapabilse bile bunu göstergesinde gösterebilir mi?
Çünkü bu tarz motosikletlerin göstergesi fabrika orjinalinde 299 km/h kadar gösterir. Daha fazla hızlı gitsede 299 dan sonrasını göstermez.
Bence üzerinde durmamız gereken konulardan biride budur
