Geçmiş olsun kardeşim,şansızlık mı desem dikkatsizlik miama bildiğim yada emin olduğum tek bir şey var oda yakında köyün muhtarı 'Hayvan Katili' Aranıyor diye çevre kahvehanelere posterini Asacağı
![]()
![]()
Başına Ödül bile koyarlar bu gidişte
WanTed
![]()
hocam ehliyeti ciddi ciddi kasaptan aldık galiba :cherry:
tavuk-koyun-? bidahaki kurban dana falan olmaz inşallah küçükten büyüğe gidiyosun
şaka maka geçmiş olsun. bir daha başınıza gelmez umarım
her kullandığında 5-10 metre gidince frenleri test et bir sıkıntı var mı diyeKardeşim napayım frenler zayıf 100 çin malı cup motor ne bekliyorsu