Senee 1997 pejo 103 e üç(3) kişi binmişiz...
Önümüze bir deli tavuk çıktı tak tak..
Arkaya bir baktık tavuk yerde hareketsiz yatıyor.
Yaş küçük deneyim yok durduk olayın şokundayız. Bu arada tarlada çalışan köylüler bize doğru küfrederek ellerinde sopa ( kazma kürek ) lerle koşuyor. Oooolum topuklayalım bunlar bizi öldürecek. Atladık motora, arkamızdan taşlar kurşun gibi geliyor.
Seneee 2014 QQ ile hız sınırını aşmadan gidiyorum. Yolun diğer tarafındaki deli tavuk attı kendini arabanın altına. Cırt...cırt...
Ne o bir ses mi duydunuz? Ben duymadım.
Arabada aile var hacı ayıp oluyor :rendeer: