ben bu işi bırakıyorum arkadaş bugünde koyuna carptım

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
hocam ehliyeti ciddi ciddi kasaptan aldık galiba :cherry:
tavuk-koyun-? bidahaki kurban dana falan olmaz inşallah küçükten büyüğe gidiyosun :p
şaka maka geçmiş olsun. bir daha başınıza gelmez umarım
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Geçmiş olsun kardeşim,şansızlık mı desem dikkatsizlik mi:) ama bildiğim yada emin olduğum tek bir şey var oda yakında köyün muhtarı 'Hayvan Katili' Aranıyor diye çevre kahvehanelere posterini Asacağı :D :D :D Başına Ödül bile koyarlar bu gidişte :D WanTed :D
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Geçmiş olsun kardeşim,şansızlık mı desem dikkatsizlik mi:) ama bildiğim yada emin olduğum tek bir şey var oda yakında köyün muhtarı 'Hayvan Katili' Aranıyor diye çevre kahvehanelere posterini Asacağı :D :D :D Başına Ödül bile koyarlar bu gidişte :D WanTed :D

Dayım muhtar kafam raad :p
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Bu da sana bir ders olsun. Ehliyetini alana kadar bırak bu işi. Allah muhafaza ya bir çocuğa çarpsa idin?
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
sen hayvanlara ben arabalara yapacak birşey yok en son bir arabaya çarptım arkadan sağdan sıkıştırılırken önümle ilgilenemedim fazla 1dk eve erken gitmek isteyen sürücü de önüme atladı sıkışık yerde en son ozamandan beri aynalara bile zor bakıyorum
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hayvanlar aleminde çarpmadığın aslan ile gergedan kaldı. Ha gayret :)
Birşey olmaz. Git çobanı bul konuş. Sorunu aranızda halledin. Sonuçta bir koyundur. İnsana zarar gelmesin.
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
92
cupların freni tutmaz zaten bende dün arabanın arkasına dokundurdum hafiften merak etme bunlar olağan şeylerdir köylerde falan motor sürmek gerçekten zordur :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
abi çok güldüm sabah sabah:) nazar etmiştir biri, sadaka ver birilerine fakir fukara doyur biraz:)
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
93
hocam ehliyeti ciddi ciddi kasaptan aldık galiba :cherry:
tavuk-koyun-? bidahaki kurban dana falan olmaz inşallah küçükten büyüğe gidiyosun :p
şaka maka geçmiş olsun. bir daha başınıza gelmez umarım

Yok bu kasapta bırakanlardan :) adam ehliyetim yok diyor daha almamış bu kafayla ehliyete -50 puanla başlıycak gibi.

Şaka maka dostum büyük geçmiş olsun dikkatli ol bak tavuk koyun derken çıtayı yükseltiyorsun farketmedim sanma, bir günde inek çıkıcak karşına bak o devrilmez de senin motorla.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Bence sen yürümede ne kadar karınca börtü böcek var hepsini ezer geçersin :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Bak hayvanlarla çok didişme, onların intikamı daha feci olabiliyor :queen:


 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Dostum öncelikle geçmiş olsun. kesin çoban ballandırmıştır koyununu şöyle iyiydi böyle iyiydi şimdi heba oldu bak senin yüzünden bu buda olacak. 3 liralık koyun için sende 10 lirada isteyebilir.

ikincisi bence motorunu bir servise sok adam gibi frenlerine baksınlar iyice ayarlasınlar çünkü 20 ile duramıyorsa sıkıntılı zaten sende frenlerin zayıf olduğunu söylemişsin. Allah korusun ileride daha büyük tehlikeler yaşayabilir/yaşatabilirsin.

üçüncüsü ise ehliyetini al. tutki yine bir kaza oldu ve sen %100 suçsuzsun karşı taraf suçlu ehliyetin olmadığı için otomatik olarak sen suçlu sayılırsın.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
önce geçmiş olsun. :)
yazılanları okumadım. naçizane kabul edersen söyleceklerim var:
Önüne bir şey çıktığında ona değil dönüşlerde yaptığımız gibi gitmek (kaçmak) istediğimiz yöne bakman gerek.

haa; ben yıldım arkdaş bu manyak trafik ve 3 yaşındaki zekasıyla araba sürenlerden, gitmek istiyorum dersen güle güle :) :king::king::king:
sen de haklısın. :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Allah tan Panter Emel motorcu degil De bunlari gormuyor :)

Umarim hayvancagizda birsey yoktur. Gecmis olsun.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Kusra bakma konuyu görünce istemsizce güldüm :)

Aman ha tavuk - koyun büyüterek gidiyorsun.Bir sonraki kurban inek olabilir sonra hastaneden mesaj yazarsın.Hele hele dombay falan denk gelirse allah korusun.Biraz yabanidir eziverir adamı :p

Köy yerinde boş alan çoktur git oralarda antrenman yap frenaj çalış kontra çalış kaçış manevrası çalış.
Frenler zayıf ise git balataları değiştir.Adam gibi yumuşak balata taktır.
Ehliyetsiz de trafiğe çıkma hödüğün biri bu sefer sana çarpar ama yine de sen suçlu olursun...

Kazasız belasız.
Haydi rastgele... :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst