ben bu işi bırakıyorum arkadaş bugünde koyuna carptım

Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
112
Panter Emel başta olmak üzere yakında kapına dayanır bütün hayvan hakları savunucuları

nacizane tavsiyem abi her gördüğün hayvanda in motordan elinle ittir

bir sonrakinde havada uçan kuşa çarptım dersen müridin olurum :)

şaka bi yana geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
bugün markete gittim motoru bıraktım karınca yuvasının üstüüne bırakmışım tekeri :(((
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
lan barış ne adamsın ya :D dünden beri kahkaha atıyorum. göbek deliğini iyi yıka :D yönetimden arkadaşın hayvan hakları derneklerinden dava edilmemesi için konunun silinmesini talep ediyorum :D geçmiş olsun bu arada :D
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
cup motorla haşır neşir olmuş biri olarak frenleri birçok makinadan iyi olduğunu düşünüyorum frenleme konusunu bi gözden geçir derim
arka freni olduğu kadar ön frenide sürüşüne sokmalısın köy yeri de olsa bi dizlik dirseklik ucuz yollu temin et alçılanmaktan iyidir
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Abi kahkaha attımya kusura bakma :D gecmiş olsun tavuk icinde koyun ıcınde karıncalar icinde, yorumlar hakkaten efsane :)
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
bugün markete gittim motoru bıraktım karınca yuvasının üstüüne bırakmışım tekeri :(((

Barış kardeşim akşam akşam beni güldürdün :cherry: film adamsın!Benim naçizane tavsiyem forum olarak barışa bir aksiyon kamera alalım!Bu arada gusülde göbek deliği,burun deliği(yani burnuna suyu sert çek kardeşim)ve varsa küpe deliğini iyi yıka!Geçmiş olsun hayırlı cumalar!
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Kamera alıcam ama cup için sabitleme yeri bulamadım bunları sizler ile paylaşmak istiyorum
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sanırım sırada at var.Bir sonraki kaza muhtemelen böyle bir şey olacak.; :cherry:
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
bugün markete gideyim dedim benzin ibresi 1 kürdan kalınlığı kadar değildi yolda kaldım + lastiğim patladı yaa :(
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
44
motorsiklet için hayvan saldırmaları ya da aniden önünüze çıkmaları çok sıkıntılı bir durum benim videolarda da denk gelirseniz hep bir köpek saldırısı var...Bu konuda mezra kasaba köy gibi yerlerde çok dikkatli gitmek lazım açık alan görmedikçe gazı açmamak lazım

 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
47
Kardeşim Ben Veteriner Hekimim senden bana baya iş çıkçak galiba istersen telefonumu özelden atarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst