- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,156
Motoru/arabayı ehliyetmi sürüyor?
Evet!!!
Evet!!!
bugün markete gittim motoru bıraktım karınca yuvasının üstüüne bırakmışım tekeri((
Kamera alıcam ama cup için sabitleme yeri bulamadım bunları sizler ile paylaşmak istiyorum
kameralar motosiklete sabitlenmez zaten kaska takmak için aparatları oluyor bu arada videolarını heycanla bekliyoruz :queen:
kask takmıyorum