- Katılım
- 10 Ağu 2013
- Mesajlar
- 525
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar
Motoruma Pirelli Diablo Rosso II takalı 1.000 küsür KM oldu ve bu lastiği seçmeme yardımcı oldğunuz içib teşekkür ediyorum.
Yaz kış motosiklete binen biri olarak Motorumun orjinal lastikleriyle Kışın Yağmurda Rezil kepaze üniversiteye gidip geliyordum.
''Bir Lastik mi değiştirecek yahu yol tutuşunu gereksiz bunlar'' diyenlerden idim.
Parama kıydım Aldım(775 TL) ama iyikide almışım.
Bugun antalyada bir yağmur vardı anlatamam eskiden arka tekerin kaymasından dolayı doğru düzgün hızlanamazdım bile şuanki lastiklerle aşırı bir güvende hissediyorum kendimi.
Sanki asfalta yapışıyor üstelik sağanak yağmurdaki hali bu bir kere bile teker dönmedi bir kere bile virajda kaymadı aynı çizgiyi korudu.
Frenleme ise müthiş anında duruyour kaymadan etmeden.( Tabiki fren sisitemide önemli ama Lastik baya pozitif etkiledi.)
Bu konuyu lastik almayı düşünüpte '' Ne gerek var canım altı üstü lastik işte'' diye düşünenler için açtım gerçekten parasını kuruşu kuruşuna hak eden tek masrafım oldu Diablo Rosso 2 ler.
Motoruma Pirelli Diablo Rosso II takalı 1.000 küsür KM oldu ve bu lastiği seçmeme yardımcı oldğunuz içib teşekkür ediyorum.
Yaz kış motosiklete binen biri olarak Motorumun orjinal lastikleriyle Kışın Yağmurda Rezil kepaze üniversiteye gidip geliyordum.
''Bir Lastik mi değiştirecek yahu yol tutuşunu gereksiz bunlar'' diyenlerden idim.
Parama kıydım Aldım(775 TL) ama iyikide almışım.
Bugun antalyada bir yağmur vardı anlatamam eskiden arka tekerin kaymasından dolayı doğru düzgün hızlanamazdım bile şuanki lastiklerle aşırı bir güvende hissediyorum kendimi.
Sanki asfalta yapışıyor üstelik sağanak yağmurdaki hali bu bir kere bile teker dönmedi bir kere bile virajda kaymadı aynı çizgiyi korudu.
Frenleme ise müthiş anında duruyour kaymadan etmeden.( Tabiki fren sisitemide önemli ama Lastik baya pozitif etkiledi.)
Bu konuyu lastik almayı düşünüpte '' Ne gerek var canım altı üstü lastik işte'' diye düşünenler için açtım gerçekten parasını kuruşu kuruşuna hak eden tek masrafım oldu Diablo Rosso 2 ler.