- Katılım
- 14 Ağu 2014
- Mesajlar
- 299
- Motosikleti
- BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Ben de bugün pulsara diablo rosso 2 takyirdim lastik müthiş yola yapışıyor resmen fayansta bile tutuyor..
Aynen. Diablo Rosso 2 taktırdıktan sonra yağmur, çamur dinlemeden kafam rahat sürüyorum. Bu özgüven başımıza iş açmaz inşallah. Ama arkadaş bir lastik hiç mi kaymaz, yolu bırakmaz ya!