Bana Lastik tavsiye edenlere sonsuz teşekkürler!

Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Ben de bugün pulsara diablo rosso 2 takyirdim lastik müthiş yola yapışıyor resmen fayansta bile tutuyor..

Aynen. Diablo Rosso 2 taktırdıktan sonra yağmur, çamur dinlemeden kafam rahat sürüyorum. Bu özgüven başımıza iş açmaz inşallah. Ama arkadaş bir lastik hiç mi kaymaz, yolu bırakmaz ya! :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Inazumaya takan varmi? Lastik ebatlari uymuyor. Orjinal Ön lastik ölçüsü 110/80-17 M/C (57H) Tubeless
Arka lastik ölçüsü 140/70-17 M/C (66H) Tubeles
ama pirellide 110/ 70/17 var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst