Bana Lastik tavsiye edenlere sonsuz teşekkürler!

Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Arkadaşlar
Motoruma Pirelli Diablo Rosso II takalı 1.000 küsür KM oldu ve bu lastiği seçmeme yardımcı oldğunuz içib teşekkür ediyorum.
Yaz kış motosiklete binen biri olarak Motorumun orjinal lastikleriyle Kışın Yağmurda Rezil kepaze üniversiteye gidip geliyordum.
''Bir Lastik mi değiştirecek yahu yol tutuşunu gereksiz bunlar'' diyenlerden idim.
Parama kıydım Aldım(775 TL) ama iyikide almışım.
Bugun antalyada bir yağmur vardı anlatamam eskiden arka tekerin kaymasından dolayı doğru düzgün hızlanamazdım bile şuanki lastiklerle aşırı bir güvende hissediyorum kendimi.
Sanki asfalta yapışıyor üstelik sağanak yağmurdaki hali bu bir kere bile teker dönmedi bir kere bile virajda kaymadı aynı çizgiyi korudu.
Frenleme ise müthiş anında duruyour kaymadan etmeden.( Tabiki fren sisitemide önemli ama Lastik baya pozitif etkiledi.)

Bu konuyu lastik almayı düşünüpte '' Ne gerek var canım altı üstü lastik işte'' diye düşünenler için açtım gerçekten parasını kuruşu kuruşuna hak eden tek masrafım oldu Diablo Rosso 2 ler.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Genelde rosso2 yi ilk ben tavsiye ederim açtığın konulara baktımda Güle güle kullan
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Bir Michelin kullanıcısı olarak bende bi sonraki motorumda diablo rosso kullanmak istiyorum çok pozitif övgü var bu lastik hakında. Hayırlı olsun tekerin düz bassın ama yne de fazla gaza gelme yağmurlu havalarda :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Lastik okadar güven veriyorki bikeresinde virajın içindeykene elimi bıraksam neolur dedim ve bıraktım:queen:
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Bu hafta forumdaki tavsiyelere uyarak ben de bu lastigi almaya karar verdim. Yetkili saticilari aradim ama bulamadilar. Dun merkez firmaya mail attim hic ses gelmedi. Bugun merkezi telefonla aradim. Ellerinde stok yokmus. 3 veya 4 haftaya gelecekmis. Cok talep var hemen bitiyor dedi yetkili. Halbuki yeterli stok tutmuyoruz ve siparisi zamaninda gecmiyoruz demeliydi. Bu devirde ve koca memlekette bir takim lastik nasil olmaz ve 3-4 hafta bekleyin denebilir? Aradigimiz marka ve model de bilinmeyen veya az uretilen bir sey degil :( Isin ozeti karar verdik ama lastik yok piyasada. Bekleyebilirsem beklerim ama Michelin dusunmeye basladim simdi.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Cevabınız için teşekkürler,bende kararsız kaldım,
Kararsız kaldığım lastik modelleri;

Sizin Tavsiyeniz nedir?

Michelin Pilot road 4

Metzeller Tourence Next

Pirelli Diablo Rosso 2

Not: Şu anda Kullandığım lastik Michelin pilot Power modeli

Kullandığım Lastik Ölçüleri:
Ön:
120/70/17
Arka:
160/60/17
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Reklam gibi olmasn ama
Sakarya Yıldırım Motor dan aldm 775 tl ye kapıda ödeme ile kargoladılar.
2 güne elime geçti.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
120
Cevabınız için teşekkürler,bende kararsız kaldım,
Kararsız kaldığım lastik modelleri;

Sizin Tavsiyeniz nedir?

Michelin Pilot road 4

Metzeller Tourence Next

Pirelli Diablo Rosso 2

Not: Şu anda Kullandığım lastik Michelin pilot Power modeli

Kullandığım Lastik Ölçüleri:
Ön:
120/70/17
Arka:
160/60/17

Gözüm kapalı diablo rosso ii alabilirsin diyebilirim sana. Alalı ne kadar oldu hatırlamıyorum ama tapa gaz tekirdağ'a gittim geldim, yağmurda. Ne kayma yaptı, ne de freneleme de sıkıntı. Işıkların dibine gelene kadar dokunmuyorum frene, kilitlensin de o kilit noktası neresi anlayayım diyorum, yok arkadaş, kilitleyemiyorum :D
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadaşlar
Motoruma Pirelli Diablo Rosso II takalı 1.000 küsür KM oldu ve bu lastiği seçmeme yardımcı oldğunuz içib teşekkür ediyorum.
Yaz kış motosiklete binen biri olarak Motorumun orjinal lastikleriyle Kışın Yağmurda Rezil kepaze üniversiteye gidip geliyordum.
''Bir Lastik mi değiştirecek yahu yol tutuşunu gereksiz bunlar'' diyenlerden idim.
Parama kıydım Aldım(775 TL) ama iyikide almışım.
Bugun antalyada bir yağmur vardı anlatamam eskiden arka tekerin kaymasından dolayı doğru düzgün hızlanamazdım bile şuanki lastiklerle aşırı bir güvende hissediyorum kendimi.
Sanki asfalta yapışıyor üstelik sağanak yağmurdaki hali bu bir kere bile teker dönmedi bir kere bile virajda kaymadı aynı çizgiyi korudu.
Frenleme ise müthiş anında duruyour kaymadan etmeden.( Tabiki fren sisitemide önemli ama Lastik baya pozitif etkiledi.)

Bu konuyu lastik almayı düşünüpte '' Ne gerek var canım altı üstü lastik işte'' diye düşünenler için açtım gerçekten parasını kuruşu kuruşuna hak eden tek masrafım oldu Diablo Rosso 2 ler.


ktm duke 690r kullanıcısıyım motoru aldıgım an lastikleri değişti. güle güle kullan cok faydasını görüceksin . ama orjınal lastıklerı atma yazın kullanırsın onları. şimdi ayrıca başka birşey daha dicem ktm duke serilerini kullananlar için. 2014 modellerde üzerinde gelen lastik kötü bir lastik değil ki avrupadaki pistlerde ve yollarda gayet başarılı bır lastık cunku adamların yollarıyla bızım yollarımız arasında 10 kat fark var. üzerinden cıkarttıgın lastik kötü değil ama dedıgım gıbı 2014 modellerde 2012 lerdeki kötüydü. ve yazın kullanabilirsin onu.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
onlar kabak oldu.
Yinede duryo kenarda.
10.000km yaptm onlarla ve harbiden iğrenç bir lastikti.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
bu sabah bir kez daha iyi ki diablo rosso II kullanıyorum dedirtti bana sağolsun bir araç sürücüsü... ani frenlemede performans mükemmel ötesi... bir noktada kaysa bile diğer noktada tutuşu sağlıyor... kaç kez patlamaktan kurtardı anlatamam...
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
MotoLastik.Com'da fiyat daha uygun.

http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-140-70r17-66h-pmu30191 buradan görebilirsiniz.

Ben de 3 gün önce Pirelli Diablo Rosso 2 için siparişimi geçtim. Lastikler servise kargoyla ulaştı. Bu haftasonu taktıracağım inş.

Cok ilginc. Pirelli distributoru lastik yok diyor ama internet satislari yapanlarda stok var demek. Ben de internetten siparis edeyim o halde. Peki bu lastiklerin montajini nerede yaptiriyorsunuz ve kaca mal oluyor montaj isi?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
2011 Model 2012 trafik çıkışlı.
Üzerinde gelen lastikleri 10.145 KM kullandım.
Sonra Pirellilere geçtim.

2011 lerın falan lastıklerını dırek at çöpe ama 2014 de gelen lastıkler daha ıyı özellikle yurt dısındaki asfaltlarda ıyıler ama burası türkiye :) tabıkıde pirelli gibi falan degıller.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Bu nasil talihsizlik anlamadim. Motolastik.com u aradim. Onlarda da diablo rosso 2 kalmamis. ☺ Bekliycez bakalim...
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Nihayet lastiklerim geldi ve bugun serviste taktirdim. Uzerindeki mum tabakanin cikmasi icin normalden daha da temkinli kullandim. Yagmurda ve islak zeminde hem de rodaji tamamlanmamis lastikler olmasina ragmen fabrika lastiklerine kiyasla cok daha fazla guven veriyor. Lastik rodaji tamamlaninca daha net anlarim ama eski irc.ler ozellikle islak zeminde en ufak arka frenle kayar iken bu lastiklerde boyle bir seyle karsilasmadim.
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Ben de bugün pulsara diablo rosso 2 takyirdim lastik müthiş yola yapışıyor resmen fayansta bile tutuyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst