abs ışığı 5 6 km hıza ulaştıktan sonra sönüyorsa problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
hocam arıza ışığı sanırım o müşürden dolayı giderken stop ettiğinden yanmıştır. Bir iki kere kısa bastığım için marşa çalışamadığında yakmıştı bende de. 20 30 km kadar kullanınca sönüyorsa sorun değil diyebiliyorum. Bende öyle oldu.
Kontrol edeceğim, durduğum sırada gözüme ilişti. Eğer hareket halindeyken yanıyorsa bir servise giderim. Peki abs ışığı motor arızayı da yakar mı?