Merhaba arkadaşlar,
2020 modelinde bir değişiklik var mı acaba? Sıfır almayı düşünüyorum, 2020 modeli hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Değişiklik yoksa bayilerde kalan 2018 modellerden birini almayı düşünüyorum, 1000 TL civari fiyat avantajı var.
Mitas MC 50 lastik kullanan var mı? Memnun musunuz? Motorda şu anda Anlas kış lastiği var, havalar ısınıyor yavaştan. Yeni lastik almam lazım.
2018 model 2020 cıkışlı 10 bin motor yerine Mantıken 2020 model 20 binde motoru tercih eder insanlar. Buna göre almanız lazım.
valla bana en temizi Pilot Street almak dediler ama bi arkadasım f/p olarak Tornee al geç uzun süre kullanırsın dedi.
Pilot street 5 senedir motorun ayağında artık anca anca salmaya başladı arkayı ıslakta
Pulsar ima rosso 2 lastik alacaktim cogu sitede lastik uretim tarihi 2017 olarak cikiyor. Artik uretilmiyor mu bu lastik?
Sizce f/p olarak en iyi lastik hangisi? yaz kış kullanım için soruyorum.
Bu arada telefon tutucu önerisinde bulunacak var mıdır
bütün forum 125 cc ya da 600 cc kullanıyor gibi, ara cc pek kalmadı
Anlas Tournee alıp gececeğim em olmadı. ya da para bulursam pilot street.
benim ön iyi de arka lastikte ince yarıklar var zaten.
telefon tutucu da gerek ama o da güzel bişi bulamadım.
Arkadaşlar sağ aynanın üst kısmı çok oynuyor. Yukarı kaldırıyorum, yolda giderken yine aşağı düşüyor. Ayna için bir öneriniz var mı?
bütün forum 125 cc ya da 600 cc kullanıyor gibi, ara cc pek kalmadı
Anlas Tournee alıp gececeğim em olmadı. ya da para bulursam pilot street.
benim ön iyi de arka lastikte ince yarıklar var zaten.
telefon tutucu da gerek ama o da güzel bişi bulamadım.
aynanın dibindeki lastiği aşağı çekin orada bağlantı yerinde 3 tane vida olması lazım. onları istediğiniz sertliğe gelecek kadar sıkın.
değiştir
şaka gibi ama sağ aynada kronik sıkıntı olabilir mi? Benim motorda da aynı muhabbet var, baska 2 motorda da aynı şeyi gördüm
apache aynası takacağım, cok iyi oluyor diyorlar
değiştir
şaka gibi ama sağ aynada kronik sıkıntı olabilir mi? Benim motorda da aynı muhabbet var, baska 2 motorda da aynı şeyi gördüm
apache aynası takacağım, cok iyi oluyor diyorlar