Arkadaşlar bugün arkadaştan 2016 pulsar aldım 25 binde. Sorum şu, birinci viteste yarım debriyajla kısa mesafeli dönüşler veya sokaklara girerken düşük hızda vurma sesi gibi ses geliyor vites bölümünden böyle tak tak tak, devri düşüyor stop etmesin diye gaz açıyorum bu seferde fazla bağırıyor ama vurma olayı gerçekten rahatsız edici birinci ve ikinci viteste yaşadım bunu. Bundan önce cbf kullandım. onu 2 de bile kaldırıyordum devri yükselterek ve ayrıca yarım debriyaj ile milim milim giderek dönerdim hiçte böyle birşey yaşamadım, acaba motor kullanmayı mı unuttum yoksa debriyaj ile ilgili bi hassaslık mı var sizce?
Son düzenleme: