Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
57
Arkadaşlar bugün arkadaştan 2016 pulsar aldım 25 binde. Sorum şu, birinci viteste yarım debriyajla kısa mesafeli dönüşler veya sokaklara girerken düşük hızda vurma sesi gibi ses geliyor vites bölümünden böyle tak tak tak, devri düşüyor stop etmesin diye gaz açıyorum bu seferde fazla bağırıyor ama vurma olayı gerçekten rahatsız edici birinci ve ikinci viteste yaşadım bunu. Bundan önce cbf kullandım. onu 2 de bile kaldırıyordum devri yükselterek ve ayrıca yarım debriyaj ile milim milim giderek dönerdim hiçte böyle birşey yaşamadım, acaba motor kullanmayı mı unuttum yoksa debriyaj ile ilgili bi hassaslık mı var sizce?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Beyler selam, hayırlısı ile motoru aldım, canavar gibi :queen:

Öyle cıbırlara benzemiyor :flower:

Hangi alet edavatlara ihtiyacım olacak söyleyebilir misiniz (boyutlarıyla beraber yanlarına işleyebilirseniz süper olur)


-Tur camı aldım, öndeki kücügü söküp montajlamam lazım
-Ön koltuğu cıkartmam lazım file kaplayacağım
-Aynalardan montajlı elcik koruma alacağım, aynaları cıkartacağım
-Yağ değişimi yapacağım

Tur cami ve sele için 10mm lokma olması lazım. Yanlış hatırlıyorsam 8mm de olabilir. Yani 8-10-13mm L lokma alırsan kenarda dursun, herşeye lazım oluyor. Elcik koruma için de alyan lazım onu da takım alıp kenara koymakta fayda var. Yağ değişimi yapmadım hic onu da başkası yazsın :d
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar bugün arkadaştan 2016 pulsar aldım 25 binde. Sorum şu, birinci viteste yarım debriyajla kısa mesafeli dönüşler veya sokaklara girerken düşük hızda vurma sesi gibi ses geliyor vites bölümünden böyle tak tak tak, devri düşüyor stop etmesin diye gaz açıyorum bu seferde fazla bağırıyor ama vurma olayı gerçekten rahatsız edici birinci ve ikinci viteste yaşadım bunu. Bundan önce cbf kullandım. onu 2 de bile kaldırıyordum devri yükselterek ve ayrıca yarım debriyaj ile milim milim giderek dönerdim hiçte böyle birşey yaşamadım, acaba motor kullanmayı mı unuttum yoksa debriyaj ile ilgili bi hassaslık mı var sizce?

hayırlı olsun güle güle kullanın. Zincir ve ön dişliyi kontrol edin ettirin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Beyler selam, hayırlısı ile motoru aldım, canavar gibi :queen:

Öyle cıbırlara benzemiyor :flower:

Hangi alet edavatlara ihtiyacım olacak söyleyebilir misiniz (boyutlarıyla beraber yanlarına işleyebilirseniz süper olur)


-Tur camı aldım, öndeki kücügü söküp montajlamam lazım
-Ön koltuğu cıkartmam lazım file kaplayacağım
-Aynalardan montajlı elcik koruma alacağım, aynaları cıkartacağım
-Yağ değişimi yapacağım

hayırlı olsun güle güle kullanın. alyen ve anahtar takımı alın birde yıldız düz tornavida.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Videolardan bütün parçaları buldum , bazıları vardı onları sipariş geçtim.

Konuyu baya inceledim ancak yag konusunda 2 tür fikri var. Motul 15w50 diyen de var 7100 10w40 diyen de.


Yaz kış değiştirmeden kullanabileceğim en uygun olanı hangisidir? Castrol diyen de mevcut.

Mondial'de elimde kalır diye kurcalamıyordum, bu motorun 20 bin agır bakımı hariç bakımlarını kendim yapmayı planlıyorum. (ögrenecem umarm :D )
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Videolardan bütün parçaları buldum , bazıları vardı onları sipariş geçtim.

Konuyu baya inceledim ancak yag konusunda 2 tür fikri var. Motul 15w50 diyen de var 7100 10w40 diyen de.


Yaz kış değiştirmeden kullanabileceğim en uygun olanı hangisidir? Castrol diyen de mevcut.

Mondial'de elimde kalır diye kurcalamıyordum, bu motorun 20 bin agır bakımı hariç bakımlarını kendim yapmayı planlıyorum. (ögrenecem umarm :D )

Motul yağın yarı sentetik olanı kullanın.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
göremedim, sadece 10 / 22 olanlar belli.

lokma boyutları da belırsız
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
zaten ne oldugunu değil boyutlarını soruyorum ben.

neyse teşekkürler cevaplar için hallettim ben.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Motul 5100 10w40 mi yani?



Bir de su aletler motorun yanında verildi, ölçüleri yazmıyor üstünde bilen var mıdır

https://www.bajajyedekparcalari.com/image/cache/data/pulsar-200ns/bajaj-pulsar-200ns-avandallik-anahtar-takimi-1000x750.jpg

Yağ tapası için 18lik lazım, içinden çıkan ile açmayı önermiyorlar ve sağlam kuvvet verilemiyor. Motor 20dk civarı soğuduktan sonra yalama yaptırmadan sağlam bir lokma anahtar ile açılması daha uygun olacaktır.
Yağ filresi için de 8lik lokma uymakta
Koltuk ve akü sökümü için de 10luk lokma gerekmekte
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ben aletlerin ölcüsünü sordum hocam da yine başka cevap gelmiş.


Bu arada kuralkan ı forumdaki bircok arkadaş övmüş ancak firma hiçbir şekilde destek olan bir firma değil.

Motorla ilgili sordugum her soru için "servise sorun" diyor ve başından savıyor. Mondial bile her soruyu cevaplıyordu ki servise sorulması gereken soruları bile cevaplıyordu.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Ben aletlerin ölcüsünü sordum hocam da yine başka cevap gelmiş.


Bu arada kuralkan ı forumdaki bircok arkadaş övmüş ancak firma hiçbir şekilde destek olan bir firma değil.

Motorla ilgili sordugum her soru için "servise sorun" diyor ve başından savıyor. Mondial bile her soruyu cevaplıyordu ki servise sorulması gereken soruları bile cevaplıyordu.


https://www.bajajyedekparcalari.com...-200ns-avandallik-anahtar-takimi-1000x750.jpg

Burda yazanı var, dğer yazmayan da 18 olması gerekiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Kuralkan bence de pek yardımcı değil bi çok konuda, zaten youtuberlar da videolarını hep kaldırdı verilen sözler tutulmadığı için
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Merhaba arkadaşlar,
2020 modelinde bir değişiklik var mı acaba? Sıfır almayı düşünüyorum, 2020 modeli hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Değişiklik yoksa bayilerde kalan 2018 modellerden birini almayı düşünüyorum, 1000 TL civari fiyat avantajı var.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
1000₺ ise aradaki fark 2020 model al. Hem rayiç bedeli fazla olur hemde modelden dolayı daha rahat satarsın. 2020 çıkışlı 2018 model almaktansa 2020 model 2020 çıkışlı almak her zaman yeğ’dir.
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
bin lira için rafta beklemiş motoru almak mantıklı değil. Başta lastikler bayatlamıştır.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
2017+ model motorunu satmak isteyen olursa bana ulaşabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

bin lira için rafta beklemiş motoru almak mantıklı değil. Başta lastikler bayatlamıştır.

Pek de öyle düşünmeyin.
Zaten üzerindeki lastikler pek performanslı değil. Aradaki 1000tl ile istediği lastiği alabilir, üstüne aksesuar tamamlar ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

Merhaba arkadaşlar,
2020 modelinde bir değişiklik var mı acaba? Sıfır almayı düşünüyorum, 2020 modeli hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Değişiklik yoksa bayilerde kalan 2018 modellerden birini almayı düşünüyorum, 1000 TL civari fiyat avantajı var.

Hangi bayi o?
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
2017+ model motorunu satmak isteyen olursa bana ulaşabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------



Pek de öyle düşünmeyin.
Zaten üzerindeki lastikler pek performanslı değil. Aradaki 1000tl ile istediği lastiği alabilir, üstüne aksesuar tamamlar ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------



Hangi bayi o?

Çanakkale'de bir bayi. İnternette fiyat 16,990 iken konuştum 16,200 fiyat verdi. Ben de 700 Tl için 2018 almaktansa 2020 alırım diye düşündüm. 27 Şubatta bayiye gittim adam dedi ki fiyat zamlandı 17,550 oldu. Bajaj'ın sitede 16,990 TL fiyat 29 Şubat'a kadar geçerlidir yazıyordu. Adamlar erken zam yaptı bir gün önce gitsem zamsız alacaktım. 2018 modele 16,200 TL isteyen bayi de zam gelince 16,500 yaptı fiyatı. Kararımı verdim sıfır alacağım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben anlamadım bu işi; zaten artık satış merkezden değil mi? Bayinin fiyatta nasıl tasarrufu oluyor ki?

Sıfırını almak tabi ki daha mantıklı, 2 sene önceki model satışta anlamlı dezavantaj olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst