Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Mitas MC 50 lastik kullanan var mı? Memnun musunuz? Motorda şu anda Anlas kış lastiği var, havalar ısınıyor yavaştan. Yeni lastik almam lazım.
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
Ama satarken kimse çıkış tarihine bakmıyor 2000km de bile olsa 2018 model bu derler. 2020 modeli tercih ederler 2.elde
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Merhaba arkadaşlar,
2020 modelinde bir değişiklik var mı acaba? Sıfır almayı düşünüyorum, 2020 modeli hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Değişiklik yoksa bayilerde kalan 2018 modellerden birini almayı düşünüyorum, 1000 TL civari fiyat avantajı var.

2018 model 2020 cıkışlı 10 bin motor yerine Mantıken 2020 model 20 binde motoru tercih eder insanlar. Buna göre almanız lazım.


Mitas MC 50 lastik kullanan var mı? Memnun musunuz? Motorda şu anda Anlas kış lastiği var, havalar ısınıyor yavaştan. Yeni lastik almam lazım.


valla bana en temizi Pilot Street almak dediler ama bi arkadasım f/p olarak Tornee al geç uzun süre kullanırsın dedi.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
2018 model 2020 cıkışlı 10 bin motor yerine Mantıken 2020 model 20 binde motoru tercih eder insanlar. Buna göre almanız lazım.





valla bana en temizi Pilot Street almak dediler ama bi arkadasım f/p olarak Tornee al geç uzun süre kullanırsın dedi.

Pilot street 5 senedir motorun ayağında artık anca anca salmaya başladı arkayı ıslakta
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
belki benim sürüşüm biraz daha sertleşmiş olabilir bilmiyorum ama hafiften salıyor artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

zaten cuma günü lastiğe bir vida girmiş hayret edersin :D 860 kağıtlık olduk durduk yere yatıyor cıbırım param yok :D Ama yine pilot street alacağım :D
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Pilot street çok ince, hemen lastiği yiyor diyorlar ama demek ki doğru değil. tournee'nin fiyatı gerçekten çok uygun diğerlerine göre. Motorda yeniyim. O yüzden lastik konusunda çok tecrübesizim.
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
311
Pulsar ima rosso 2 lastik alacaktim cogu sitede lastik uretim tarihi 2017 olarak cikiyor. Artik uretilmiyor mu bu lastik?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sizce f/p olarak en iyi lastik hangisi? yaz kış kullanım için soruyorum.


Bu arada telefon tutucu önerisinde bulunacak var mıdır
 
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
57
Sizce f/p olarak en iyi lastik hangisi? yaz kış kullanım için soruyorum.


Bu arada telefon tutucu önerisinde bulunacak var mıdır

Valla bana da lazım böyle bir öneri 5 gün sonra almam gerekiyor, orjinal lastikleriyle 25.000 km olmuş artık yol ortasında yarılcak diye korkuyorum. Michelin diyen var, mitas mc50 diyen var hala emin olamadım, memlekette gırla pulsar alınıp satılıyor ne kullanıyor millet bilmiyorum forumda pek aktif değil gibi artık
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bütün forum 125 cc ya da 600 cc kullanıyor gibi, ara cc pek kalmadı :D


Anlas Tournee alıp gececeğim em olmadı. ya da para bulursam pilot street.

benim ön iyi de arka lastikte ince yarıklar var zaten.


telefon tutucu da gerek ama o da güzel bişi bulamadım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
bütün forum 125 cc ya da 600 cc kullanıyor gibi, ara cc pek kalmadı :D


Anlas Tournee alıp gececeğim em olmadı. ya da para bulursam pilot street.

benim ön iyi de arka lastikte ince yarıklar var zaten.


telefon tutucu da gerek ama o da güzel bişi bulamadım.

Setin tüm lastiklerin tamamı gelmiş. 1set temiz pilot street al ve sonra bana dua et. İzmir'in o yampiri yumpiri, ayna gibi asfaltında sana istediğin yardımı yapacaktır. Abs'siz model aldın. Mazallah sıkıntı çıkartması muhtemel diğer lastiklerin. Anlas'a, Mitas'a para yedireceğine 100tl daha fazla ver ama adam gibi yol ile bağını sağlam tutan lastiği tak.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar sağ aynanın üst kısmı çok oynuyor. Yukarı kaldırıyorum, yolda giderken yine aşağı düşüyor. Ayna için bir öneriniz var mı?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arkadaşlar sağ aynanın üst kısmı çok oynuyor. Yukarı kaldırıyorum, yolda giderken yine aşağı düşüyor. Ayna için bir öneriniz var mı?

değiştir :)

şaka gibi ama sağ aynada kronik sıkıntı olabilir mi? Benim motorda da aynı muhabbet var, baska 2 motorda da aynı şeyi gördüm :)


apache aynası takacağım, cok iyi oluyor diyorlar
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
bütün forum 125 cc ya da 600 cc kullanıyor gibi, ara cc pek kalmadı :D


Anlas Tournee alıp gececeğim em olmadı. ya da para bulursam pilot street.

benim ön iyi de arka lastikte ince yarıklar var zaten.


telefon tutucu da gerek ama o da güzel bişi bulamadım.

Heidenau K80 set Alman malı bi lastik çıkmış, deseni falanda baya güzel.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
aynanın dibindeki lastiği aşağı çekin orada bağlantı yerinde 3 tane vida olması lazım. onları istediğiniz sertliğe gelecek kadar sıkın.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
aynanın dibindeki lastiği aşağı çekin orada bağlantı yerinde 3 tane vida olması lazım. onları istediğiniz sertliğe gelecek kadar sıkın.

Teşekkür ederim, vidaları görmüştüm. Akşam deneyeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

değiştir :)

şaka gibi ama sağ aynada kronik sıkıntı olabilir mi? Benim motorda da aynı muhabbet var, baska 2 motorda da aynı şeyi gördüm :)


apache aynası takacağım, cok iyi oluyor diyorlar

Eğer takarsan bir foto vs atar mısın? Duruma göre bende bakarım.
 
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
57
değiştir :)

şaka gibi ama sağ aynada kronik sıkıntı olabilir mi? Benim motorda da aynı muhabbet var, baska 2 motorda da aynı şeyi gördüm :)


apache aynası takacağım, cok iyi oluyor diyorlar

Aynen hocam doğru benim de sağ ayna sıkıntılı hem düşüyor hem çok titriyor düşük hızlarda bile görüntü felaket bulanık, ben de devamlı Tvs Apache aynası tavsiyesi duydum sağdan soldan, ucuz galiba 40 50 lira çifti, olmadı lastikle beraber isteyip taktırıcam.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bir motorun kronik sıkıntılarından birisinin ayna olması komik olur :queen:

yapmamıs olursanız nisan başı hem lastiği hem apache aynasını deneyeceğim size yollarım fotoğrafları ve yorumları.

Dün arkadaşa sordum merak edip, acaba sağ aynaya kask asıldığı için mi böyle oluyor diye, adam kaskı motorun üstüne bile koymadığını söyledi, baya pinpirikli :queen:

ilginç bir durum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst