Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
aynı olay arka tekerleğimde var, ağustos gibi aldığımda herhangi bir şey yoktu kış yaklaştıkça arka tekerlekten gıcırtılar gelmeye başladı, orta sehpaya alıp kontrol ettiğimde arka balataların hafif şekilde diske sürttüğünü farkettim, şimdilik balata zamanla aşınır geçer diye bekliyorum.

Şimdi içim rahatladı :)
Eskiden bisikletlerimizden gelirdi bu tür sesler bendede var aynı ses fakat şöyleki bende motor bir müddet yol aldıktan sonra kesiliyor atıyorum 1 2 km sonra ses kalmıyor bence soğukta donuyor olabilir gerçi dondurucu soğuk yok ama artık demekki normal :) havalardan
 
Katılım
25 Eyl 2015
Mesajlar
10
Arkadaşlar slm

2017 Bajaj Pulsar NS200 sahibiyim. Henüz 200km deyim. Kronik sorunlar benim de başıma geliyor. Giderken debriyajı çekince stop etme, devir dalgalanması ve göstergenin sönmesi gibi. Servise gittim. Devir dalgalanması için yazılım gerektiğini söylediler. Şasi numarasının fotosunu çektiler ve Hindistan'dan kod isteyeceklerini söylediler. Yaklaşık 10 gündür bekliyorum. Bu prosedür normal mi? Bir de bu stop etme sorunu rodaj bitip yazılım atıldıktan sonra bitiyor mu? Gösterge problemini hiç söylemiyorum bile.
Ayrıca İstanbul Anadolu Yakası'nda en iyi Bajaj servisi hangisi sizce??

Tşk ederim
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar slm

2017 Bajaj Pulsar NS200 sahibiyim. Henüz 200km deyim. Kronik sorunlar benim de başıma geliyor. Giderken debriyajı çekince stop etme, devir dalgalanması ve göstergenin sönmesi gibi. Servise gittim. Devir dalgalanması için yazılım gerektiğini söylediler. Şasi numarasının fotosunu çektiler ve Hindistan'dan kod isteyeceklerini söylediler. Yaklaşık 10 gündür bekliyorum. Bu prosedür normal mi? Bir de bu stop etme sorunu rodaj bitip yazılım atıldıktan sonra bitiyor mu? Gösterge problemini hiç söylemiyorum bile.
Ayrıca İstanbul Anadolu Yakası'nda en iyi Bajaj servisi hangisi sizce??

Tşk ederim

kadikoy baymoto siddetle tavsiye ederim
 
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1
Merhabalar ns200 aldım 1-2 hafta önce şuan 158km de daha kız gibi :)

ama bugun işten gelirken çalıştırdığımda turuncu olan ikaz ışığının sabit yandığını gördüm
sebebi ne olabilir ? kronikmidir ışığın ne anlama geldiğinide anlamadım lütfen yardım

rJ5oB3.png
 
Katılım
25 Eyl 2015
Mesajlar
10
Merhabalar ns200 aldım 1-2 hafta önce şuan 158km de daha kız gibi :)

ama bugun işten gelirken çalıştırdığımda turuncu olan ikaz ışığının sabit yandığını gördüm
sebebi ne olabilir ? kronikmidir ışığın ne anlama geldiğinide anlamadım lütfen yardım

https://i.hizliresim.com/rJ5oB3.png

Bende de aynı sorun oldu. Benimki de 350 km'de. Servise götürüyorsun, makinaya bağlıyor düzeltiyor. Neden olduğuna gelince inan bilmiyorum. Ancak dün yine aynı sorun oldu. Yine götüreceğim.
 
Katılım
12 Eki 2017
Mesajlar
4
aynı olay arka tekerleğimde var, ağustos gibi aldığımda herhangi bir şey yoktu kış yaklaştıkça arka tekerlekten gıcırtılar gelmeye başladı, orta sehpaya alıp kontrol ettiğimde arka balataların hafif şekilde diske sürttüğünü farkettim, şimdilik balata zamanla aşınır geçer diye bekliyorum.

Ben motoru aldıktan kısa bir süre sonra on tekerden aynı şekilde ses gelmeye başladı. Motor sogukken daha çok geliyordu. Isınınca azalıyordu ses. Servise gittim. Sıcak olduğu için duyamadilar sesi. Bir hafta sonra ses iyice arttı ve sürekli hale geldi Videoya çektim. Videoyu görünce bir daha incelediler. Ön disk yamuktu ve ön balata sürtüyordu. Garantiye başvurduk motor daha rodajda olduğu için belki de kabul ettiler. Disk ve balata garantiden değişti. Ben bir tek bende oldu sanıyordum ama sizin yazdıklarınızı görünce paylaşmak istedim.
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
38
Ben motoru aldıktan kısa bir süre sonra on tekerden aynı şekilde ses gelmeye başladı. Motor sogukken daha çok geliyordu. Isınınca azalıyordu ses. Servise gittim. Sıcak olduğu için duyamadilar sesi. Bir hafta sonra ses iyice arttı ve sürekli hale geldi Videoya çektim. Videoyu görünce bir daha incelediler. Ön disk yamuktu ve ön balata sürtüyordu. Garantiye başvurduk motor daha rodajda olduğu için belki de kabul ettiler. Disk ve balata garantiden değişti. Ben bir tek bende oldu sanıyordum ama sizin yazdıklarınızı görünce paylaşmak istedim.

ben de 500 bakımına götürdüğümde sıcak olduğu için sürtme sesi gelmiyordu o yüzden bir şey yapamadılar. gözle görünür bir yamukluk yok gibi diskte ancak yine de yakın zamanda bir servise götüreyim ne olur ne olmaz, teşekkürler.

ayrıca bu aralar sabahları çok sık gösterge sönmesi olmaya başladı, soğuklar pek iyi gelmedi gibi :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Merhabalar ns200 aldım 1-2 hafta önce şuan 158km de daha kız gibi :)

ama bugun işten gelirken çalıştırdığımda turuncu olan ikaz ışığının sabit yandığını gördüm
sebebi ne olabilir ? kronikmidir ışığın ne anlama geldiğinide anlamadım lütfen yardım

https://i.hizliresim.com/rJ5oB3.png

Motor arıza ışığı.Bu ışık yandığında motorda sorun var ve sorunun çözülmesi lazım.Işığı söndürmek sorunu çözmüyor.2017 modeller arıza tespit cihazına bağlanıp arızası belirlenebiliyor.Her servisde bu cihaz yok her servisde bu cihazı kullanmayı bilmiyor.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
ben de 500 bakımına götürdüğümde sıcak olduğu için sürtme sesi gelmiyordu o yüzden bir şey yapamadılar. gözle görünür bir yamukluk yok gibi diskte ancak yine de yakın zamanda bir servise götüreyim ne olur ne olmaz, teşekkürler.

ayrıca bu aralar sabahları çok sık gösterge sönmesi olmaya başladı, soğuklar pek iyi gelmedi gibi :)

Servise uğranacak orası kesin ama büyük ihtimalle sensör arızasıdır, umarım sensör arızasıdır, o yapar öyle arada :thumleft:
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba,

bu tip koruma demiri kullanan var mı aramızda? sanki yanlardan çok çıkıyor gibi geldi bana arabaların aralarından geçerken kapıyı götürmeyelim sonra :sunny: ama koruma olarak daha sağlam gibi geldi bana

http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-yan-koruma-demiri-takimi-takozlu-tip.html
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
52
Selamlar arkadaşlar, bizim motorların ayna vidasi kaclik? Ona göre telefon tutucu almayı planlıyorum da
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Merhaba,

bu tip koruma demiri kullanan var mı aramızda? sanki yanlardan çok çıkıyor gibi geldi bana arabaların aralarından geçerken kapıyı götürmeyelim sonra :sunny: ama koruma olarak daha sağlam gibi geldi bana

http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-yan-koruma-demiri-takimi-takozlu-tip.html

Aralardan geçerken pek bi sorun olmuyor onu dert etme ben aynayı dıscover aynası yaptım o daha cok zoruluyor benı eskısı gıbı dar aralara gıremıyorum demırden yana sıkıntı yok birde o demir yeşilyurtmotorda kampanyadaydı sanırım 150 160 tl gibi fiyata çekmişlerdi hala kampanya varmı bilmiyorum ama 150 tl ise hala 50 tl cebinde kalır
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
selamünaleyküm arkadaslar pulsar ns200 2017 almayi düsünüyorum tavsiye edermisiniz

He ederim piyasada ucuz motor alıp zırt pırt stop eden deviri dalgalanan bişey istiyosan daha neyi bekliyosun.
bak yukarda daha rodajı bitmeden ekrem abi diye geziniyorlar sen bilirsin, şaka gibisiniz yeminlen.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Aralardan geçerken pek bi sorun olmuyor onu dert etme ben aynayı dıscover aynası yaptım o daha cok zoruluyor benı eskısı gıbı dar aralara gıremıyorum demırden yana sıkıntı yok birde o demir yeşilyurtmotorda kampanyadaydı sanırım 150 160 tl gibi fiyata çekmişlerdi hala kampanya varmı bilmiyorum ama 150 tl ise hala 50 tl cebinde kalır

Evet Fiyat biraz pahalı bu sitede, benim serviste 170 tl takması dahil dediğiniz fiyata geliyor. görüntüsü ve koruması daha iyi gibi geldi bana. kışın kayma riskine karşı ucuz bir önlem olarak düşünüyorum :D
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
9
Merhaba. 2017 ns200 sahibiyim.Bugün sabah rodaj bakımına giderken yağ ikaz lambası yandı. Motoru susturup çalıştırdığımda bayiye gidene kadar bir daha yanmadı.Bayide yağ seviyesi normaldi. Yağ ve filtre değişimi oldu.Dönüş yolunda yine sıkıntı yoktu. Ancak akşam tekrar motoru kullandığımda 2 km sonra yine yandı ve yine aynı şekilde susturup çalıştırınca ikaz söndü.Motorum 690 km de . Bu durum için yorumunuz ne olur? Sabah ve akşam saatlerinde hava serindi.Yağın akıcılığının azalması mı etkilemiştir?
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
38
He ederim piyasada ucuz motor alıp zırt pırt stop eden deviri dalgalanan bişey istiyosan daha neyi bekliyosun.
bak yukarda daha rodajı bitmeden ekrem abi diye geziniyorlar sen bilirsin, şaka gibisiniz yeminlen.

11bin liraya ABS'li 200cc motosiklet alıp 22500 liralık (duke 250 ABS)performansı almak istersen elbette üzülürsün, ancak piyasadaki diğer markalarla kıyasladığında f/p olarak üst sıralarda bir ürün dememiz hatalı olmaz diye düşünüyorum, forumlarda ve facebook sayfalarında yazan bütün iyi ve kötü yorumları okuyarak aldım, havalar soğuyana kadar hiç sıkıntı yaşamadım, havalar soğuyunca sabah çalıştırırken bazen ekran kapanıp tekrar açılıyor, bunun haricinde bir sorun yaşamadım. Bunun sebebi de kullandıkları akünün tam şarj edilmemesi ya da zayıf kalması.

marka babamın oğlunun değil ancak tarafsız gözle bakarsak ürünlerinde fabrika çıkışı sorunlarda çoğunlukla marka arkasında durup sorununu bir şekilde çözüyor. genelde insanlar dertsiz olduklarında değil bir sorunla karşılaşınca forumlara yazıp çözüm arıyorlar, bu nedenle buralarda sorunlu konuların fazla olması çok normal.

en sonunda her şey bütçe meselesi, eğer en kalitelisini alacak paran varsa onu al, yok düşük bütçe ile maksimum performansı almak istiyorum dersen tavsiye edebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst