Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
ekran sıfırlanması için aküyü değiştiriyorlar genelde komple gösterge değişmesi bambaşka bir olay yani.. Böyle durumlarda değişen parçanın fotoğrafını falan istemek bir çözüm olabilir kazalı mı yoksa elektronik arıza mı bilmiş oluruz. Ben eğer elektronik bir sebepten dolayı ekranı değiştirsem bi fotoğrafını çekerdim bak kırılmadı bozuldu diye(gerçi kandırmaya çok açık mevzu.


Not: 20bin km'yi geçtim. Yeni taktırdığım Mitas MC32 lastikler özellikle ıslak zeminde baya iyi çok güven veriyor. Kışı rahat geçirecek gibiyim

Benim kuzu yatıyor öyle geçen brandasıda uçmuş rüzgardan, yağmurun altında ıslanmış, iş dönüşü onu öyle görünce bir yüreğim sızladı ki sormayın :(
Sığsa eğer asansöre sokup eve çıkaracaktım :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Benim kuzu yatıyor öyle geçen brandasıda uçmuş rüzgardan, yağmurun altında ıslanmış, iş dönüşü onu öyle görünce bir yüreğim sızladı ki sormayın :(
Sığsa eğer asansöre sokup eve çıkaracaktım :)

brandayi örttukten sonra gidon ve sele kismindan ip ile bagla ucmaz
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Gösterge panelinin arıza yapması kronik bir sorun değil, gösterge paneli kendini sıfırlıyor yani açılıp tekrar kapanıyor kronik sorun olan bu. Buda gösterge panelinin kendisiyle alakalı bir durum değil, yani gösterge paneli değişimini gerektirecek bir kronik sorun yoktur hocam. Bence göstege paneli değişmemiş motorları tercih edin veya satıcıdan bunun teyidini isteyin.

Her baktığım motor biraz sorgulayınca göstergenin garantiden değiştiğini söylüyor. Akü zayıflığından olan ayrı bir olay onu önemsemem tabi ama aküyü yenilediği halde çözüm bulamayanlar yazıyor nette baya araştırdım. Eğer sıfırlanma veya kapanıp açılma oluyorsa bu bana göre kesinlikle bir sorundur (size göre değilmiş). Öyle titiz bir adam değilim ama 2-3 senelik motorda bunu yaşamak istemem. Gerçi konu bu değil :) Motorun km bilgisini öğrenememek asıl sorunumuz..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Her baktığım motor biraz sorgulayınca göstergenin garantiden değiştiğini söylüyor. Akü zayıflığından olan ayrı bir olay onu önemsemem tabi ama aküyü yenilediği halde çözüm bulamayanlar yazıyor nette baya araştırdım. Eğer sıfırlanma veya kapanıp açılma oluyorsa bu bana göre kesinlikle bir sorundur (size göre değilmiş). Öyle titiz bir adam değilim ama 2-3 senelik motorda bunu yaşamak istemem. Gerçi konu bu değil :) Motorun km bilgisini öğrenememek asıl sorunumuz..

serviste kayıtları vardır kontrol ettirebilirsiniz hatta cihaza bağlayıp motorun kaç km de olduğu bakılabiliyor.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Her baktığım motor biraz sorgulayınca göstergenin garantiden değiştiğini söylüyor. Akü zayıflığından olan ayrı bir olay onu önemsemem tabi ama aküyü yenilediği halde çözüm bulamayanlar yazıyor nette baya araştırdım. Eğer sıfırlanma veya kapanıp açılma oluyorsa bu bana göre kesinlikle bir sorundur (size göre değilmiş). Öyle titiz bir adam değilim ama 2-3 senelik motorda bunu yaşamak istemem. Gerçi konu bu değil :) Motorun km bilgisini öğrenememek asıl sorunumuz..

Haklısınız ben bunu hiç sorun etmiyorum benim motorum bu ekran sıfırlama olayını bir yada iki kere yapmıştır, bazı arkadaşlar soğuk havalarda ilk marşta özellikle yaptığını söylüyor benim motorumda böyle bir durum yok en azında şu havalarda. Oda şu şekilde tezahur ediyor; ekran gidiyor birkaç saniye sonra geri geliyor ve saat sıfırlanabiliyor, sıfırlanmayadabiliyor. Vaktin varsa saati ayarla bas gaza bu kadar.

Km bilgisini serviste öğrenebiliyorsunuz, satıcıyla anlaşırsınız beraber en yakın servise gider computere bağlarsınız motoru onun söylediği km ile asıl km uyuyor mu uymuyor mu bakarsınız. Zaten 2. el motor alıyorsanız yapacağınız ilk şeyde bu olmalı. Servisede bi 50 lira atarsınız kafa rahat. Eğer sizinle birlikte servise gelmeyi reddediyorsa kaporasını verip tekde gidebilirsiniz vakti falan yoktur belki, bunada yanaşmıyorsa zaten almayın o motoru servise göstermeden.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Her baktığım motor biraz sorgulayınca göstergenin garantiden değiştiğini söylüyor. Akü zayıflığından olan ayrı bir olay onu önemsemem tabi ama aküyü yenilediği halde çözüm bulamayanlar yazıyor nette baya araştırdım. Eğer sıfırlanma veya kapanıp açılma oluyorsa bu bana göre kesinlikle bir sorundur (size göre değilmiş). Öyle titiz bir adam değilim ama 2-3 senelik motorda bunu yaşamak istemem. Gerçi konu bu değil :) Motorun km bilgisini öğrenememek asıl sorunumuz..

Şu formu ilk sayfasından beri takip ediyorum her gün okuyorum yeni mesajları daha birinin ekran sıfırlaması yüzünden göstergeyi garantiden değiştirdiğini görmedim. Ha belki girmediğim nadir günlerden birinde yazılmıştır görmemişimdir orası ayrı. Neden bu kadar net konuşuyorum eğer öyle bir şey burada yazılsaydı ben de gider benim göstergemi de değiştirin bak sıfırlıyor derdim servise :silent: dediğim gibi gözümden kaçmış olabilir..

Ayrıca bu bizim için de bir sorun zaten kimse inkar etmiyor bunu sadece çözümü yok demek istediğimiz bu.. özellikle soğuk havalarda sıfırlıyor. Yahyaonur kullanıcının sıfırlamamış mesela ama benim bu sabah sıfırladı. Çünkü hava sıcaklıkları artık çok düştü. Motoru çalıştırıp bir kaç dakika ısınmasını beklerken ekran geliyor kendine zaten.. en azından yolda olmuyor bu sıfırlama.

Yanlış anlamayın sorunu inkar etmiyorum veya başkasına suç atmıyorum ama göstergenin "sıfırlama" yüzünden garantiden değiştiğini burada hiç okumadım. Başka bir konu yüzünden değiştirmiştir garantiden buna lafım yok, hatta gittiğimde servise soracağım bu hafta :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şu formu ilk sayfasından beri takip ediyorum her gün okuyorum yeni mesajları daha birinin ekran sıfırlaması yüzünden göstergeyi garantiden değiştirdiğini görmedim. Ha belki girmediğim nadir günlerden birinde yazılmıştır görmemişimdir orası ayrı. Neden bu kadar net konuşuyorum eğer öyle bir şey burada yazılsaydı ben de gider benim göstergemi de değiştirin bak sıfırlıyor derdim servise :silent: dediğim gibi gözümden kaçmış olabilir..

Ayrıca bu bizim için de bir sorun zaten kimse inkar etmiyor bunu sadece çözümü yok demek istediğimiz bu.. özellikle soğuk havalarda sıfırlıyor. Yahyaonur kullanıcının sıfırlamamış mesela ama benim bu sabah sıfırladı. Çünkü hava sıcaklıkları artık çok düştü. Motoru çalıştırıp bir kaç dakika ısınmasını beklerken ekran geliyor kendine zaten.. en azından yolda olmuyor bu sıfırlama.

Yanlış anlamayın sorunu inkar etmiyorum veya başkasına suç atmıyorum ama göstergenin "sıfırlama" yüzünden garantiden değiştiğini burada hiç okumadım. Başka bir konu yüzünden değiştirmiştir garantiden buna lafım yok, hatta gittiğimde servise soracağım bu hafta :)

gösterge resetlemesinden dolayı hem akü hemde gösterge değiştiğini biliyorum, 14 modellerde her model gibi akü sıkıntı çıkarıyordu birde 14 modelde akü yatık vaziyette idi ve buda kusma yapmasına neden olduğu için 15 model 2. partiden itibaren dik konuma alındı, 14 modelde ne akü nede gösterge sıkıntısı yaşamadım ama 16 modelde dediğim gibi akü sıkıntılı idi değişti yine gösterge resetleme yapıyordu ama ben değiştirtmedim buna da gerek duymadım, gösterge 1-2 saniye sonra gelme yaşamadım veya belli bir zaman zonra gibi sadece soğuk hava da marşa bastığım zaman ekran tekrar kontağı çevirmişim gibi yapıyordu. göstergeye de iç kısmında saatin olduğu devreye bir parça takıp onu da çözüyorlar ama her servis bilmiyor veya uğraşmak biraz zaman alıyor.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
40
Merhaba,

Pulsar 200NS'e ön cam olarak Pulsar 150AS'nin aşağıdaki model camını takabilir miyim, uyumluluk sorunu yaşatır mı ?

bajaj-pulsar-as150-siperlik-cami-2-500x400.jpg


Klasik kafa üstündeki mini camı söküp bunu takabilirim gibi geldi ama emin olamadım.

Spor duruşu hoşuma gitti gerçekten.

x5_4914620192dt.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Akü değişiminden sonrada göstergesi sıfırlayan oldumu hiç.Pulsarlara takılan aküler taze değil.Beklemiş aküler.Beklemiş akülerin ömrüde kısa olur.Ben 3 pulsar aldım üçündede akü sorunu vardı.17 modelin aküsünü şarj edip vermişlerdi.Şarjdan sonra sıfırlama yaşamadım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba,

Pulsar 200NS'e ön cam olarak Pulsar 150AS'nin aşağıdaki model camını takabilir miyim, uyumluluk sorunu yaşatır mı ?

http://www.bajajyedekparcalari.com/...ajaj-pulsar-as150-siperlik-cami-2-500x400.jpg

Klasik kafa üstündeki mini camı söküp bunu takabilirim gibi geldi ama emin olamadım.

Spor duruşu hoşuma gitti gerçekten.

https://image5.sahibinden.com/photos/46/20/19/x5_4914620192dt.jpg

facebook gurubuna üye iseniz orda montaj yapmış bir arkadaş vardı.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Akü değişiminden sonrada göstergesi sıfırlayan oldumu hiç.Pulsarlara takılan aküler taze değil.Beklemiş aküler.Beklemiş akülerin ömrüde kısa olur.Ben 3 pulsar aldım üçündede akü sorunu vardı.17 modelin aküsünü şarj edip vermişlerdi.Şarjdan sonra sıfırlama yaşamadım.

ben akü değiştirdim geçen sene şu an yine yaşıyorum sıfırlama. Sonuç olarak her türlü sıfırlama var abi kaçışımız yok :D Şimdi gidip dediğiniz gibi bir parça ekletsek garanti dışı diyecekler bir şey olduğunda riske girmeye değmez bence
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
316
Yaklaşık 728 sayfalık forumu 20 gün zaman zarfında okumayı başardım.
Değerli Atilla abiye, ANSURVA Erdem abime
Kardeşim Mengü16 ya (bana tiger kullanırken yazdığı mesajlar içinde) değerli paylaşımları için teşekkür ediyorum..
 
Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
62
merhaba bende aranıza katıldım :)
forumu baştan sona okudum sayılır bir game of thrones edasıyla sürükleyici bir konu başlığı altında güzel bilgiler ve paylaşımlar yapmışsınız herkese teşekkür ederim gerçekten 200 ns alacak bir insan buradan edineceği bilgilerle baya bir bilgi sahibi olur motor hakkında.
bende birkaç izlenimimi paylaşayım;
evet stop etme sorunu var ama bu rahatsız etmiyor sürekli olan bir sorun değil soğukta oluyorki ben 2 sefer yaşadım. Aynalarını hiç sevmedim diyebilirim arkada tarafı görmek için hafif sağa veya sola eğilmeniz lazım kollar görüş açısını kapatıyor. lastikler bence ilk etap için iyi baya bir götürür.titreşim var ama motorda titreşim olur arkadaş yoksa motor kullanmanın anlamı kalmıyor oturma yerin ağrıcak,titreşiceksin,arada bir üşüyeceksin ki bir anlamı olsun :)
benim junior aşağıda resimlerde görüldüğü gibi elcik koruma ve telefon tutucu ve siper var extra olarak gerisi motorun allah vergisi güzelliği :)


1GEO81.jpg
[/url][/IMG]
vJPWOO.jpg
[/url][/IMG]

 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
34
Arkadaşlar soğuklarla birlikte ön tekerden gacır gucur sesler gelmeye başladı döndükçe. Fren diski balataya sürtüyor sanırım. Neden olabilir böyle birşey? Kaza çarpma yıkama vb birşey yapmadım.
 
Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
62
Arkadaşlar soğuklarla birlikte ön tekerden gacır gucur sesler gelmeye başladı döndükçe. Fren diski balataya sürtüyor sanırım. Neden olabilir böyle birşey? Kaza çarpma yıkama vb birşey yapmadım.

soğukla alakalı olduğunu düşünmüyorum teker havasından veya süspansiyondan olabilir belki bir ihtimal dediğin gibi soğuk havalarda zemin daha sert olduğu için böyle bir ses duyuyor olabilirsin.
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
38
Arkadaşlar soğuklarla birlikte ön tekerden gacır gucur sesler gelmeye başladı döndükçe. Fren diski balataya sürtüyor sanırım. Neden olabilir böyle birşey? Kaza çarpma yıkama vb birşey yapmadım.

aynı olay arka tekerleğimde var, ağustos gibi aldığımda herhangi bir şey yoktu kış yaklaştıkça arka tekerlekten gıcırtılar gelmeye başladı, orta sehpaya alıp kontrol ettiğimde arka balataların hafif şekilde diske sürttüğünü farkettim, şimdilik balata zamanla aşınır geçer diye bekliyorum.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
2016 Pulsar 200NS

Yakıt tüketimi Şehir içi kullanımda

21518 >> 21807 km

toplam yakıt 9,59 lt

100 km yakıt tüketimi 3,318 lt
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
merhaba bende aranıza katıldım :)
forumu baştan sona okudum sayılır bir game of thrones edasıyla sürükleyici bir konu başlığı altında güzel bilgiler ve paylaşımlar yapmışsınız herkese teşekkür ederim gerçekten 200 ns alacak bir insan buradan edineceği bilgilerle baya bir bilgi sahibi olur motor hakkında.
bende birkaç izlenimimi paylaşayım;
evet stop etme sorunu var ama bu rahatsız etmiyor sürekli olan bir sorun değil soğukta oluyorki ben 2 sefer yaşadım. Aynalarını hiç sevmedim diyebilirim arkada tarafı görmek için hafif sağa veya sola eğilmeniz lazım kollar görüş açısını kapatıyor. lastikler bence ilk etap için iyi baya bir götürür.titreşim var ama motorda titreşim olur arkadaş yoksa motor kullanmanın anlamı kalmıyor oturma yerin ağrıcak,titreşiceksin,arada bir üşüyeceksin ki bir anlamı olsun :)
benim junior aşağıda resimlerde görüldüğü gibi elcik koruma ve telefon tutucu ve siper var extra olarak gerisi motorun allah vergisi güzelliği :)


[url=https://hizliresim.com/1GEO81][url]https://i.hizliresim.com/1GEO81.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/vJPWOO][url]https://i.hizliresim.com/vJPWOO.jpg[/url][/url]
[url]https://i.hizliresim.com/LOD5BJ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/rJ1zWB.jpg[/url]


Merhabalar, Hoşgeldin hayırlı olsun tekrardan çok güzel motor :) hatta elcik koruma çok hoşuma gitti aşağıdakiyle aynı mı bakabilir misin?

https://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-el-koruma-4-ledli-22mm-universal-beyaz-isikli-P196340886?cid=604001&gclid=CjwKCAjwhOvPBRBxEiwAx2nhLmf9XySklqSJ8DojLBmM5Gp_z4oOCUAQOLsYHoFjTXPja-u6XOxwhBoCFCwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

bu fiyatta mı aldın bir de bunu da sorayım da :D
 
Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
62
Merhabalar, Hoşgeldin hayırlı olsun tekrardan çok güzel motor :) hatta elcik koruma çok hoşuma gitti aşağıdakiyle aynı mı bakabilir misin?

https://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-el-koruma-4-ledli-22mm-universal-beyaz-isikli-P196340886?cid=604001&gclid=CjwKCAjwhOvPBRBxEiwAx2nhLmf9XySklqSJ8DojLBmM5Gp_z4oOCUAQOLsYHoFjTXPja-u6XOxwhBoCFCwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

bu fiyatta mı aldın bir de bunu da sorayım da :D

hoşbuldum :)
ilana baktım evet aynısı ben montaj dahil o fiyata yaptırdım montajı biraz zahmetli kafa filan sökülüyor led'ler için elektrik oradan çekiliyor 1 saat filan sürüyor diyebilirim , buradan sipariş vereceğine servisinde muhakkak vardır bu elciklerden montaj dahil 150 tl ye takarlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst