Herkese iyi haftalar,
Hafta sonu motoru servise götürdüm. Garantisi 21 aralıkta bitecek ama garanti kağıdı kayıp olduğu için garantiden çıktığını söyledi. Sol sinyalim çalışmıyor ampul patlak değil ara sira çalışıyor çünkü, gelişi güzel bakıp komple panel değişmesi lazım denildi.
Sinyallerde sorun yaşayan oldu mu sorun nasıl giderilir olmadı yeni panel alıp değiştireceğiz.
benimde evrak çantam çalındı ,ruhsat ve içindeki garanti belgesi de çalınmış oldu, bakımlarını zamanında yaptırdıysan ve bu bakımlar Kuralkan sitesine bilgisayar ile kayıt yapıldıysa ,yetkili servis Kuralkan a garanti belgesi kayıp başvurusu yapacak, Kuralkan servise yeni garanti belgesini gönderecek parçayı garanti karşılıyorsa parçan gelir takılır, şayet servis Kuralkan a bilgisayar kayıtı girmediyse, Kuralkan a başvuru yapılıyor, onlar bilgi forumu gönderiyor, servis bakımlarını biz yaptık derse ve kaşe imza atarsa, aynı şekilde yeni garanti belgen gönderilir
biraz süre alan işler ,yeni belgeyi ben 2 ayda anca çıkarttım, servislerin başından sallamasından dolayı, en son Kuralkan ı arayınca ,işim halledildi ayrıca bana sorarsan, çok masraf tutacak parçalar olduğunu zannetmiyorum ,garanti harici uğraşman daha mantıklı
çünkü servis, sana o motoru bırakmanı söylecek, birde yoğunluğa göre 3.5 gün motorsuz kalacaksın ,herşey yolunda giderse 1 hafta da ancak garantiden halledersin, işler yolunda gitmezse, 1.2 aylık süreç yaşayabilirsin