Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
11
Bende de Çanakkale'ye gidip geldikten sonra farkettiğim bir durum var. Yağ göstergesinin üstündeki kapaktan yağ sızdırıyor sanırım. Dün temizledim fakat bugün baktığımda inceden bir yağlanma gördüm. 2500 km'de yağ değişimi yaptırdım ve uzun yola çıktım. Yolda biraz motoru zorladığım için olmuş olabilir mi ?

Yağ doldurduğun kapak tapa sıkı mı onu kontrol et. Benim sorunum farklı bişi servise danışmam gerekicek.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
4
Boyum 1.73 a2 ehliyet için sırf, bu motoru düşündüğümden bu motorla ders veren bir kurs buldum. Daha onceden vitesli tecrübem yok. Scooter biliyorum. 2 senedir surmuyorum unutmuşum adeta. Bugün ilk defa bindim ve hiç kısa değildi. Daha doğrusu öyle bir şey aklıma dahi gelmedi tam oldu diyebiliriz. Bunun dışında motorun sıkıntısı varmı hocama yarın sorarım. Bunun dışında bizim motor çok iyidi. sadece bir kez motoru rolentiye alıştırmadan giden bir arkadaş vardı ve motoru yorup düzgün gaz vermediğinden stop etti. Ki ben motoru azda olsa sıkıştırsamda sıkıntı olmadı. Selesi hiç yormadı. Titreşimi ben çok hissetmedim. Muhtemelen tenis ayakkabısından dolayı. Vitesler çok anlamam ama iyidi. Titreşime gelirsek sol tarafta çok minik vardı. Bundan dolayı sol elim 40 dakikadan sonra biraz yoruldu. Ki durup elimi bir kaç dakika dinlendirdim bişey kalmadı. (tabi motorun gaz tepkisini bilmediğimden eldivensiz bineyim dedim buda etkiledi haliyle). Bunun dışında aklıma bir şey gelmiyor. Motor çok güzel herkeze tavsiye edebilirim. Sorusu olan çekinmeden sorabilir zevkle yanıtlarım.
İyi sürüşler...

Notcuk: Telefondan yazdım hatalarımız olabilir. Kusura bakmayın.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Beyler benzin göstergesinde farklılık oluyor mu sizdede ? Sabah işe giderken 2 diş vardı ki iş yeride 10 km filan akşam eve dönerken bi bindim motora 0 diş gösteriyor. İçinde olması lazım normalde var olduğunu düşünüyorum bende ama yinede işi sakata atmamak için hemen benzin aldım sizde bu durumu yaşadınız mı ?
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Yağ doldurduğun kapak tapa sıkı mı onu kontrol et. Benim sorunum farklı bişi servise danışmam gerekicek.

Yağ tapası sımsıkı kapalı fakat her sürüşten sonra baktığımda yağ akmış görünüyor. Motor yağına baktığımda açıkcası azalmamış gibi görünüyor. Sebebi ne olabilir acaba ?
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Ben de seçemedim 800 den asagı güzel mont yok sanırım, kışın yağmur geçirmesin yazında giyebileyim bir mont bakıyorum ben de 400 e kadar

Prohel onlara filan baktım forum da okumuştum 40 dakika yağmur da kullandığın da baya bi ıslandığını söylemiş . Aslında prohel colombia güzel duruyor fiyatına göre memnun olduğunu söylemiş kullananlar
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Arkadaşlar yedek depoya düşene kadar kaç km gidiyor sizin motorlar. Ben daha 300 ü göremedim.250-270 arası bitiyor. Sakin kullansamda aynı sert kullansamda.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Prohel onlara filan baktım forum da okumuştum 40 dakika yağmur da kullandığın da baya bi ıslandığını söylemiş . Aslında prohel colombia güzel duruyor fiyatına göre memnun olduğunu söylemiş kullananlar

Ben çok çıkamadım bütçe venom protex alıcam gibi duruyor kış için
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar bajajın servis kampı muhabbetini bilen var mı yada giden mesaj gelmiş bilgisi olan
 
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
2
Benzin göstergesi 2 dişten sonra çok hızlı düşüyor. Ben de aynı durumu tespit ettim. Uzun yolda riske atmadan dolum yapmak en iyisi. Kısa mesafelerde sorun olmaz. Benzin bitince yedek depo ile de epey yol yapıyor. Ben 20 km yaptım fazlasını bilmiyorum.
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
herkese merhaba dostlar 1 hafta önce aldım 0 ns150 motorumu ve 100 km mesafe yaptım şuan için gözlemlerimi söylemek gerekirse motor harika sıkıntı yada sorun yaşamadım şuan için yakıt konusunda bakalım bir depo ne kadar gidecek paylaşırım rodajda olduğum için çok zorlamıyorum ancak duruma göre 7k devirlere geliyorum (E-5). Lastikler bana göre gayet yeterli özellikle kuru zeminde ani frenlemeler yaptım ancak herhangi bir kayma durumuna rastlamadım yağmurlu havada da kullandım ondada çok sıkıntı yaşamadım ancak baya yavaş gittim öyle böyle değil :D devirde bi dengesizlik oluyor sadece oda bazen rolantiyi yükseltiyor vites geçirdiğim zaman tekrar düzeliyor onu rodaj bakımına gittiğim zaman soracağım. 1 Haftalık gözlemlerim sonucu almayı düşünen arkadaşlarım var ise alsınlar gayet yeterli tam bir başlangıç motoru yüksek paralar verip kendinizi zora sokmayın alın bi pulsar yolunuza bakın :)
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
herkese merhaba dostlar 1 hafta önce aldım 0 ns150 motorumu ve 100 km mesafe yaptım şuan için gözlemlerimi söylemek gerekirse motor harika sıkıntı yada sorun yaşamadım şuan için yakıt konusunda bakalım bir depo ne kadar gidecek paylaşırım rodajda olduğum için çok zorlamıyorum ancak duruma göre 7k devirlere geliyorum (E-5). Lastikler bana göre gayet yeterli özellikle kuru zeminde ani frenlemeler yaptım ancak herhangi bir kayma durumuna rastlamadım yağmurlu havada da kullandım ondada çok sıkıntı yaşamadım ancak baya yavaş gittim öyle böyle değil :D devirde bi dengesizlik oluyor sadece oda bazen rolantiyi yükseltiyor vites geçirdiğim zaman tekrar düzeliyor onu rodaj bakımına gittiğim zaman soracağım. 1 Haftalık gözlemlerim sonucu almayı düşünen arkadaşlarım var ise alsınlar gayet yeterli tam bir başlangıç motoru yüksek paralar verip kendinizi zora sokmayın alın bi pulsar yolunuza bakın :)

Hocam ben gene de ilk fırsatta lastik almanızı öneririm nedense benim ki 70 km hızda rüzgarda bile savuruyordu orjinal lastiklerle michelin aldım huzur doldum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Benim motorun egzost kutusunun altından su aktı az miktarda. Bir kaç gündür yatıyor motor, olduğu yerde az çalıştırdım, ileri-geri park ettikten sonra az bir miktar su akmış ama egzost çıkışından değil. Direkt egzost kutusunun altından. Sanırım bir çatlak var orda. Sorun olur mu?

2wqg1dw.jpg


2niuqvl.jpg
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Benim motorun egzost kutusunun altından su aktı az miktarda. Bir kaç gündür yatıyor motor, olduğu yerde az çalıştırdım, ileri-geri park ettikten sonra az bir miktar su akmış ama egzost çıkışından değil. Direkt egzost kutusunun altından. Sanırım bir çatlak var orda. Sorun olur mu?

http://i68.tinypic.com/2wqg1dw.jpg

http://i66.tinypic.com/2niuqvl.jpg

O çatlak değil. Bildiğim kadarıyla bütün motorların egzozunda var.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
11
o hava alma yeri her motorda var. Benim çinli cubta bile vardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Benimde şuana kadar gözlemlerimde, motor 250km de yağ filtresinin etrafında biraz yağ atmış gibi gözüyor. Yağlanma var bu neden kaynaklıyor acaba. Bu gibi bir durum yaşayan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst