Merhaba arkadaşlar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen
Jant şeridi ve file almak istiyorum hangisi iyidir nasıldır bilemedim alanınız var ise link atabilir mi ?
cevapladığın için teşekkürler. sigorta ne kadar çıkıyor peki. mesela babamın üstüne yaptırsam 44 yaşında ve hiç kaza kaydı yok ilk aracı da olmıcak
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 aydan beri motor araştırıyorum.Ybr cf Moto derken sonunda bajaj da karar kıldım .Normalde 200ns alıcaktım stop etme sorunu felan beni tedirgin etti bende 150ns almak istiyorum.(İlk motorum olucak).Fakat bu motorda da uygun arka lastik bulamadım.200ns de bissürü çeşit var(Mitas felan filan) fakat 150 ns de bu çeşitlerde yok.Bana lastik önerirmisiniz?Aldığımda lastikleri de değiştirmek istiyorum.
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 aydan beri motor araştırıyorum.Ybr cf Moto derken sonunda bajaj da karar kıldım .Normalde 200ns alıcaktım stop etme sorunu felan beni tedirgin etti bende 150ns almak istiyorum.(İlk motorum olucak).Fakat bu motorda da uygun arka lastik bulamadım.200ns de bissürü çeşit var(Mitas felan filan) fakat 150 ns de bu çeşitlerde yok.Bana lastik önerirmisiniz?Aldığımda lastikleri de değiştirmek istiyorum.
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
Bugun lastikleri değiştirttim bende michelin pilot street taktırdım ama pahalıya taktırdım sanki 110/80-17 arka lastik takıldı ve 100/80-17 ebatlarında arka lastik taktırdım toplamda balans ve takmayla birlikte 740 liraya geldi. İnternetten çeşitli sitelerden baktığımda sadece arka teker 400 liradan aşağı çıkmıyor ön tekerde 300 lira genelde toplayınca işçilikle beraber fiyat normal geliyor fakat başka arkadaşlar 130 luk lastik taktırmalarına rağmen 680 liraya halletmişler işi yine internetten baktım 130 luklar daha ucuz anlamadım bu işi![]()
Motorum 120 Km'de bir hatayla karsılastım daha önce karsılasan varmı merak ettim cuma servisi arayacağım da.
Marşa basarken ekran kapanıp JC32 yazısı cıkıyor ekran kapanıyor sonra ekran gelıyor ilk acıldığındaki efektlerle.
Hatta yolda giderken stop etti calıstırdım calısmıs olmasına rağmen ekran gitti yazı cıktı sonra geldi