Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Bugün hafif çiseledi yağmur ilk virajda arka teker kendini atıverdi orjinal lastikleri hemen değiştirin arkadaşlar :)

Bir de şu rölantisi nerden düşüyor motorun 4000 döndürüyor rölantide gereksiz yere
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Bugün hafif çiseledi yağmur ilk virajda arka teker kendini atıverdi orjinal lastikleri hemen değiştirin arkadaşlar :)

Bir de şu rölantisi nerden düşüyor motorun 4000 döndürüyor rölantide gereksiz yere

Rolanti benzin deposunun sol altından plastik, başı altıgen olan çubuktan düşüyor fakat ilk çalıştığında normal başlayıp sonradan yükseliyorsa rolantiyi düşürmek işi çözmez. Bu sefer ilk çalıştırmalarda ısınana kadar sürekli stop edersin.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Rolanti benzin deposunun sol altından plastik, başı altıgen olan çubuktan düşüyor fakat ilk çalıştığında normal başlayıp sonradan yükseliyorsa rolantiyi düşürmek işi çözmez. Bu sefer ilk çalıştırmalarda ısınana kadar sürekli stop edersin.

Teşekkürler, daha yeni alet 100 km'de 500 'e kadar böyle idare edeyim serviste bir baktırırım olmadı. Bu hafta ilk iş lastik değiştiriyorum.

Kış lastiği ile yazın da sürülür mü dersiniz? Sonuçta her an her yer ıslak olabiliyor
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
61
degerli arkadaslarim 150 ns almak icin ybr 125 motorumu bir hafta once sattimformuda bastan asagi okudum kullanicilarin yorumlarina gore simdide motor icime sinmiyor sanki bana dayaniksizmis gibi bir izlenim veriyor be ne yapayim acilde motor almam lazim hero marka icin cok iyi diyorlar modelleride hosuma gitti veya yine gidip ybr mi alsam param hazir bugun istanbulda kagitanede bajaj bayisini aradim test etmek istiyorum ona gore alicam dedim pazartesi gel test motoru var incelersin dedi alirsamda 5 sene binmek istiyorum ne yapyim cok kararsiz kaldim
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Teşekkürler, daha yeni alet 100 km'de 500 'e kadar böyle idare edeyim serviste bir baktırırım olmadı. Bu hafta ilk iş lastik değiştiriyorum.

Kış lastiği ile yazın da sürülür mü dersiniz? Sonuçta her an her yer ıslak olabiliyor

Bende bu soruya cevap bekliyorum orjinal lastikler benide çok korkutuyo özellikle yerler biraz ıslandığında aşırı kayıyor.
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Merhaba arkadaşlık ar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

Öncelikle merhaba. Yaklaşık iki ay oldu 150 ns alalı. Şuan 4000 kmde hiç bir sorunumuz yok. Ben şahsen çok memnunum motorumdan. Senin sorularına gelirsek;
1. Şu titreşim olayını hiç anlamış değilim. Birtek benmi hissetmiyorum. Sadece 3000-6000 devir aralığında ayak peglerinde çok az bir miktarda hissediliyor. Yüksek devirlerde titreşim hiç hissetmedim. Açıkçası 150cc tek silindir ve 17 hp motor için bu titreşim az bile.
2. Yakıt kullanıma göre değişir. Ortalama 2.5-3 lt arası yakıyor. Buda 17hp bir motor için güzel bi değer.
3. Uzun yolda dayanıklı değil derken kastın nedir? Şişermi, yolda dağılırmı? Sen yola çık, zaten o yorulmazsa sen yorulucaksın.
4. Akü sorunu yaşayanlar oldu. Ben yaşamadım. Zaten garantiden değişiyor.
5. Yüksek devirde titreşim ben hissetmedim.
6. Bu sorunları kim uyduruyor Allah aşkına. Stop sorunu filan yok. Motor saat gibi çalışıyor.
Benim düşüncelerim bunlar. Sende bir test et öyle karar ver.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Merhaba arkadaşlar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

Bende alalı 3 hafta oldu;
Titreşim muhabbetini benim ilk motorum olduğu için mi bilmiyorum ama ben hissetmiyorum, tek silindir motora göre iyi yani.
Ayriyetten stop etme sorunu 200 NS'lerde oluyor 150'liklerde yok.
Yakıt konusunda çok iyi bence 45 liraya fulledim depoyu çok kullanamadım ama 250 km kullandım 2 diş daha var hala tahmini 350 km kadar gider en az diye düşünüyorum bence bu rakamda çok iyi.
Aküyle ilgili sorun yaşamadım.
Uzun yol deneyimim yok ama giden çok kişi gördüm ve sorun yaşamadılar zaten insani olarak sen yorulup duracaksın o arada durmalarında sanırım motora yetiyor diye duydum.
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Cevaplar için teşekkür ederim ya gerçekten motor hakkında genelde iyi yorumlar var ama biraz şanssız biriyim bu bazı sorun yaşayan arkadaşlardaki sorunların hepsi bende de olacak gibi hissediyorum ama alacam heralde bir haftaya kalmadan bugün alacaktım normalde pazar günü cüzdanı kaybettim kimlik ehliyet banka kartı hepsi gitti bu kadar şanssızım yani :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

Bir şey daha soracağım mesela bu motorla 600 km bir yolu git gel çok mu zor olur
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Merhaba arkadaşlar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen


Merhaba epeydir yazmıyordum, ama ara ara bakıyorum.
Motor hakkında karar vermene yardımı olursa aşağıda benim bloğumun linkini vereceğim, yazının altında kendi yazdığım yorumları sonuna kadar oku.
http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/05/bajaj-pulsar-ns150-ile-rodaj-sonrasi.html

5 seneyi bilemem ama ben de senin gibi taksitle aldım ve 3 sene bineceğim garanti.
Mutlaka almadan test et. Testte beğenmezsen ve 5 sene kullanacaksan YBR'ye geri dön derim. Ama yukarıda yazdıklarının hiç biri bende olmadı şu an kronik hiç bir sorunu yok ve motordan memnuniyetim devam ediyor. 4300 km'de motorum.
Titreşimi blogda da yazdım, var mı var ama lokal yerlerde ve rahatsız etmeyecek kadar. YBR ben de kullandım ve aratmadı bana ybr'yi. Yine de test etmeden karar verme.

Bir de sorunlarla ya da sorun sanılanlarla ilgili naçizane iki adet yazım vardı onlarda şu linklerde:
http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/04/baz-sorularm-var-be-abi-bi-el-atsana.html

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/09/baz-sorularm-var-be-abi-bi-el-atsana.html


uzun süredir yazmıyordum, yazmaya da niyetim yoktu ama motor hakkında çok kararsız var, bu fiyata şu anda görünüm ve teknik özellikler olarak en öne çıkan motor bu cc'de bence. Sağlıamlığının da cbf ve ybr'den düşük olduğunu sanmıyorum. Ama 5 senenin garantisini kimse veremez, sağlamlık anlamında. (Hero'da 5 sene garanti var ama bu o motorlarında sağlamlığının ispatı sayılamaz).

Haydi kalın sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

NOT: Bir motorun sağlıklı çalışmasının ve sorunsuz yürümesinin anahtarı biraz rodaj döneminde birazda kullanıcının düzgün kullanımında gizlidir diye düşünürüm. Bu cc motorları fazla zorlamayacaksın, beklentin aşırı yüksek olmayacak ve düzenli kontrolünü bakımını yapacaksın. Senden kaynaklı olmayan bir sorun çıkıyorsa hemen servisine gideceksin. Bloğumda hemen her şeyi net biçimde paylaşmaya çalışıyorum, buraya her zaman giremiyorum, merak eden arkadaşlar takip edebilirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Teşekkür ederim cevaplar için ikinci el 4600 de bi motor buldum 5200 e falan büyük ihtimal onu alacam seneye 200 ns ile değiştiririm seneye satarken ne kadar zarar ederim veya eder miyim ikinci el piyasası nasıl
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Michelin Street taktık bugün, lastik rodajda ama ilk anda bile ciddi fark var orjinal lastikleri çöpe atın derim :)
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
arkadaşlar bugün satt 22 sularında çelıktepede motorumu çaldılar.. kırmızı ns 150. 34 HK 4212 plaka olurda gören olursa lütfen polıse bıldırın.. herkes önce kendine sonra motoruna çok dikkat etsin.Daha 2 aylıktı ne emeklerle aldım,napıcam bilmiyorum. kalın sağlıcakla..
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Neden sağlam değil gibi geldi sizi düşündüren nedir ?
Grenaj olarak sistem olarak gayet sağlam forumu okursanız öle problem yaşayanda yok
Markadan yanada sıkıntı yaşamadım nihayetinde ktm ve kawa yada iş yapan bi marka
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Arkadaşlar yarın motorun devrini alacam bugün gittim baktım motora gerçekten çok hoş motor zaten 7 bin devirden sonraki torku çok hoşuma gitti yalnız 15 kuruş falan yakıyor dedi kilometreye burada daha iyi yakıt sarfiyatı vardı normal mi böyle olması bide üstündeki 150 ns yazısı falan değiştirilebilir dimi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

Cloud telefondan giriyorum cevap gitmedi galiba başka bir iletişim adresi verirsen senin fikirlerini almak istiyorum gerçekten bilen birisin
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
24
Arkadaşlar bu bajaj pulsar 150ns modelinin sele boyu biraz daha alçaltılabilir mi? Malum 1.70 civarı arkadaşlar kolay kullanamıyor motoru motoru alçaltan bir arkadaşımız var mı ?
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
11
Motoru alalı 3 gün oluyor. 75 km de benzin kaçırmaya başladı. Servise doğru giderkende 3.000 devirde takılma oldu. Servis rolantiyi düşürerek halletti. Şuan benzin kaçırma olayını çözmüş değilim. İnşallah onuda hallederler. 3 günde servise geri dönecegimi sanmıyordum ama erken geldik.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Motoru alalı 3 gün oluyor. 75 km de benzin kaçırmaya başladı. Servise doğru giderkende 3.000 devirde takılma oldu. Servis rolantiyi düşürerek halletti. Şuan benzin kaçırma olayını çözmüş değilim. İnşallah onuda hallederler. 3 günde servise geri dönecegimi sanmıyordum ama erken geldik.

Geçmiş olsun!. Bajaj her modelinde belli kronik problemler var ve böyle hatalı bi şekilde üretilmeye/satılmaya devam ediliyor.mtgemlik'te hiç sorun çıkartmamış, herhalde bunları sorundan saymıyorlardır...
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Geçmiş olsun!. Bajaj her modelinde belli kronik problemler var ve böyle hatalı bi şekilde üretilmeye/satılmaya devam ediliyor.mtgemlik'te hiç sorun çıkartmamış, herhalde bunları sorundan saymıyorlardır...

Sorma be arkadaşım nazar deydi. Bugün karbüratör değişti garantiden. Ama şuan motor kusursuz. Maşallah diyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst