Bu sabah gidicem kısmet olursa motor san hiç şikayetim yok 700km oldu ilk bakıma girdi en baştan yoktu 2 gündür farkettim bende ön freni sıkınca cızırtı gelio hissetirio ve bu benim Can'ımı sıktıArkadaşım cızırtı ilk aldığımda yoktu. Birkaç gün sonra gelmeye başladı.
Motoru iki kişiye verip kontrol ettirdim. Birisi ses falan yok dedi. Diğeri o ses normal balataların alışıyor dedi.
Geçerken aldığım bayiye uğrayıp sordum.
Onlar da yeni motor gelir öyle sesler dedi. Frende sıkıntı yoksa sür gitsin rodaj bakımına getirdiğinde söyle baksın ustalar dedi.
Ben de sürüyorum bakalım.
Sen baktırdığın zaman sonucunu yazarsan benim de merakımı gidermiş oluruz belki.
Selametle.