Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşım cızırtı ilk aldığımda yoktu. Birkaç gün sonra gelmeye başladı.

Motoru iki kişiye verip kontrol ettirdim. Birisi ses falan yok dedi. Diğeri o ses normal balataların alışıyor dedi.
Geçerken aldığım bayiye uğrayıp sordum.
Onlar da yeni motor gelir öyle sesler dedi. Frende sıkıntı yoksa sür gitsin rodaj bakımına getirdiğinde söyle baksın ustalar dedi.

Ben de sürüyorum bakalım. :)
Sen baktırdığın zaman sonucunu yazarsan benim de merakımı gidermiş oluruz belki.

Selametle.
Bu sabah gidicem kısmet olursa motor san hiç şikayetim yok 700km oldu ilk bakıma girdi en baştan yoktu 2 gündür farkettim bende ön freni sıkınca cızırtı gelio hissetirio ve bu benim Can'ımı sıktı :)) gidicem yarın Servisten çıkınca yazayım buraya çözemedim bi türlü yahu hafif sık hemen cızırtı gelio sıkmayla beraber balatalarla alakalı olabilir ama alışcak derse çok saçma yanı 1 haftadır yoktu yeni başladı
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Selamlar,

Şu anda motor 1900 Km'ye geldi ve artık 7 bin devrin üstüne çıkıyorum. Şöyle bir sorun farkettim. Motoru çalıştırıp 2 ye geçip devam ettiğimde her vites için 7- 7.5 devir aralığında motorda kasılmalar, ileri geri atmalar oluyor. Sanki benzin bitiyormuş da öksürüyormuş gibi oluyor. Sizce bu normal mi ? Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı ?

4 ve 5. vitesde 8-9 bin devirde uzun süre kullanımda motor aşırı ısınıyor ve yolda giderken o ısınma-yanma kokusunu hissediyorum. Normal midir ?
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
Selamlar,

Şu anda motor 1900 Km'ye geldi ve artık 7 bin devrin üstüne çıkıyorum. Şöyle bir sorun farkettim. Motoru çalıştırıp 2 ye geçip devam ettiğimde her vites için 7- 7.5 devir aralığında motorda kasılmalar, ileri geri atmalar oluyor. Sanki benzin bitiyormuş da öksürüyormuş gibi oluyor. Sizce bu normal mi ? Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı ? ısınma konusuna gelince benimde motorum çok ısınıyor 5 dk gezmem yetiyor ısınmasıyla ve rolantide hafif zırıltı duyuyorum ama motor uzun yolda yağ gibi akıyor sanki r6 kullanıyorum bas der gibi.

4 ve 5. vitesde 8-9 bin devirde uzun süre kullanımda motor aşırı ısınıyor ve yolda giderken o ısınma-yanma kokusunu hissediyorum. Normal midir ?

benimde ilk motorum pulsar150ns ve 1250 kmdeyim öyle sorun bende arada yaşıyorum ve sorun olduğunu sanmıyorum bence ama benim durumum 1 2 viteste düşük devirde seninki normal değil bi baktır bence hele devir yüksekken öyle yapması bence normal değil motor ısınmayla alakalı ben çok şikayetciyim motordan sanırım ilk motorum olduğundan biraz abartıyorum
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Bariz şekilde vites farketmeden 7000 devire geldiğimde 8000'e geçene kadar motor ittire kaktıra gidiyor gibi oluyor. 3000 devirde sabit kalması da canımı ayrı sıkmaya başladı. Motor ışıklarda beklerken sanki gaz veriyormuşum gibi ses çıkartıyor.
2000 ya da 2500 yapınca servise gittiğimde bunları belirteceğim.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Bariz şekilde vites farketmeden 7000 devire geldiğimde 8000'e geçene kadar motor ittire kaktıra gidiyor gibi oluyor. 3000 devirde sabit kalması da canımı ayrı sıkmaya başladı. Motor ışıklarda beklerken sanki gaz veriyormuşum gibi ses çıkartıyor.
2000 ya da 2500 yapınca servise gittiğimde bunları belirteceğim.
jikle açık olabilir yada yarım açıktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Ön frenden gelen sese baktırdım sıfır olduğu için aşınma sesi dedi ilgilendi bayağı baktın yani bindi gezdi ön frenden ses gelen arkadaş normalmiş maalesef dio buna pek çözüm yok dio motorla ilgili bi sıkıntı deilmiş yani
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
jikle açık olabilir yada yarım açıktır


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Ön frenden gelen sese baktırdım sıfır olduğu için aşınma sesi dedi ilgilendi bayağı baktın yani bindi gezdi ön frenden ses gelen arkadaş normalmiş maalesef dio buna pek çözüm yok dio motorla ilgili bi sıkıntı deilmiş yani

Bilgi için teşekkürler.
Servis normal diyorsa yapacak bişey yok demek ki. Ses beni çok rahatsız eden bişey değil aslında. İnceden bi cızırtı şeklinde. Beni rahatsız eden olay sorun olma ihtimaliydi. Yakında rodaj bakımına gidecem. Bakacaklar sese. Sorun yoksa çok ta dert değil. Başka sıkıntı olmasın da.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Bilgi için teşekkürler.
Servis normal diyorsa yapacak bişey yok demek ki. Ses beni çok rahatsız eden bişey değil aslında. İnceden bi cızırtı şeklinde. Beni rahatsız eden olay sorun olma ihtimaliydi. Yakında rodaj bakımına gidecem. Bakacaklar sese. Sorun yoksa çok ta dert değil. Başka sıkıntı olmasın da.
Aynen bende öle söledim cızırtı gelio hafif hatta formda gördüğüm bi arkadaşda aynı sorundan müzdarip dedim usta bindi gezdi geldi bu ses normal dedi papuçlardan gelio alışıcak balatalar dedi sorun yok dedi yani özellikle üsteledim ilgilendi benim içinde sorun teşkil etmez zaten banada mantıklı geldi yani arabayla hızlı bi şekilde giderken barikatların yanından geçersin cız cız ara ara gelir ya ses öle düşün dedi :)))sen genede bakımdan sonra buraya yaz kardeşi.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
Bariz şekilde vites farketmeden 7000 devire geldiğimde 8000'e geçene kadar motor ittire kaktıra gidiyor gibi oluyor. 3000 devirde sabit kalması da canımı ayrı sıkmaya başladı. Motor ışıklarda beklerken sanki gaz veriyormuşum gibi ses çıkartıyor.
2000 ya da 2500 yapınca servise gittiğimde bunları belirteceğim.

aynı sorun bende de var 500 bakımından sonra yapmaya başladı işlerin yoğunluğu yüzünden bi türlü gidemedim servise 650km civarı servise gitmiştim 1400 km oldu nerdeyse. motor daha tam ısınmamışken sorun yok ama ısındıktan sonra söyledikleriniz birebir benim motorda da var.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar ben pulsar 150 ns almak istiyorum ama boyum 1.67 sizce bir sıkıntı veya zorluk yaşar mıyım
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
merhaba arkadaşlar ben pulsar 150 ns almak istiyorum ama boyum 1.67 sizce bir sıkıntı veya zorluk yaşar mıyım

Merhaba,

1.74 boyla parmak uçlarından rahat şekilde yere basıyorum. Arkada artçı olduğunda ayaklar yere tam basıyor. Gidip motoru yakından görmeni ve üstüne oturmanı tavsiye ederim. Bu birazda seninle alakalı bir durum. Motora bir kere de olsa bin, ayaklarının yere değip değmediğine bak, değiyorsa rahat mı ona bak ve kararı kendin ver.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar bağışlayın, tüm mesajları okuyamadım. Merak ettiğim birşey var; Pulsar ns200 ile Pulsar ns150 arasında kasa farkı var mı ? Görüntü anlamında ns150 daha mı cılız kalıyor ? Bunu çok merak ediyorum. Cevaplarsanız teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Arkadaşlar bağışlayın, tüm mesajları okuyamadım. Merak ettiğim birşey var; Pulsar ns200 ile Pulsar ns150 arasında kasa farkı var mı ? Görüntü anlamında ns150 daha mı cılız kalıyor ? Bunu çok merak ediyorum. Cevaplarsanız teşekkür ederim.

Görüntü aynı, kasa aynı.

Aradaki fark:
50cc düşük,
Hava soğutma,
Arka fren balata,
5 vites (200 NS 6 vites)
Hatırlayamadığım 1-2 fark daha olabilir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar bağışlayın, tüm mesajları okuyamadım. Merak ettiğim birşey var; Pulsar ns200 ile Pulsar ns150 arasında kasa farkı var mı ? Görüntü anlamında ns150 daha mı cılız kalıyor ? Bunu çok merak ediyorum. Cevaplarsanız teşekkür ederim.
150NS ve AS nin lastikleri daha ince ve bu ebatlarda kaliteli lastik türkiyede yok. 200NS'ye uygun lastikler her markada var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst