Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Merhaba arkadaşlar 9000 kmye oldu motor 4000 kmdir yağ değiştirmedim maddi durumlardan dolayı felan o yüzden şu aralar pek binmiyorum 10000 km bakımında neler yapılıyor ve ücreti ne kadar ayrıetten sorulan sorulardan lastik basıncı ön 24 arka 34 servisten aldığım cevap bu dün sordum daha ve şunu farkettim lastik basıncım daha düşük iken 138-139 km hızlara kadar çıkabiliyorken lastik basıncını 24-34 yaptım top speed düştü 100 den sonra ki hızlanma azaldı fakat basınç düşük iken de tank slapper olayı çok fazla olmaya başladı hele ki yüksek hızlarda bir çukur yada fena rüzgar olursa yandınız dikkat edin derim, vites geçişlerinde ses yaşayanlar boşu bulamayanlar için ise aynı sorunları bende yaşadım Motul yağ sıkıntımı çözdü castrol koyuyorlardı daha önce bu arada. Manisada ki servisler pek ilgilenmediği için 10000 bakımını başka biyerlerde yaptırmayı düşünüyorum urla da ki ustanın metini duydum orası olabilir ilgisi çok iyiymiş.Buji ile ilgili sorunu olanlarda aynı sorun bende de oldu ve hala var usta bile çözememişti servis jikle tam açık iken motor çalışmıyor zorla çalıştığında da stop ediyor izmirde 600 cc ve üstü motorlarla ilgilenen bir servis var orda ki abimiz şöyle dedi jikle iki kademeli ve bizim jikle bişeyinde hata mı ne varmış jikleyi hassas çek hissediceksin 2 kademeli dedi kademesi bozuk gibi birşey demişti yarım yaptığında sıkıntısız olur fakat tam açtığında senin sorunun olur demişti şuan jikleye ihtiyaç duymadım hiç ama çalışmada zorluk yaşayanlar o hassas kademeyi bulup yarım kademede tutup çalıştırmayı denesinler takılı kalmıyor malesef ki orda. Başka bi sorusu olan varsa yanıtlayabilirim, Tekeriniz düz bassın iyi forumlar
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Merhaba, aranıza yeni bir üye olarak katıldım ve pazartesi itibariyle yeni bir motor ile ben de buralarda olucam. Sormak istediğim şu; aklımda discover 150f var ve pulsar 150 de hoşuma gidiyor ama bütçe olarak da zorlamak istemiyorum. Biri taksitle 4700 diğeri 6300 TL. 150f'de karar kıldım gibi ama aklımın bir kısmı da pulsar'da kalmadı değil. Ne dersiniz?
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Merhaba, aranıza yeni bir üye olarak katıldım ve pazartesi itibariyle yeni bir motor ile ben de buralarda olucam. Sormak istediğim şu; aklımda discover 150f var ve pulsar 150 de hoşuma gidiyor ama bütçe olarak da zorlamak istemiyorum. Biri taksitle 4700 diğeri 6300 TL. 150f'de karar kıldım gibi ama aklımın bir kısmı da pulsar'da kalmadı değil. Ne dersiniz?
150 f fena deil araştırmadım bilmiyorum ama görüntü itibari ile iyi çok zorlanmcaksan 150ns al pişman olmazsın
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Merhaba Arkadaşlar.
Bende bu ay siyah NS 150 ile aranıza katıldım.
Motorum halen rodajda ve henüz 170 km'de.

Motoru işe gidip gelmek ve arada kısa mesafeli gezip tozma için aldım.

Bu benim ilk motorum. Daha önce bırakın motosiklet kullanmayı, kullanan bir kişinin arkasına bile oturmuşluğum yok.
Bir anda gaza geldim ve öncelikle ehliyet için önüme çıkan ilk sürücü kursuna daldım.
Ehliyet işini hallettim şükür. Gelmesini bekliyorum.
Ama dayanamayıp motoru ehliyetten önce aldım.
Bu arada yaşım 32. 13 yaşından beri araba kullanan birisiyim.
Gazın, frenin, debriyajın, motoru ve direksiyonu olan bir aletin nasıl çalıştığı konusunda bilgim olduğundan motosiklete ilk alışma sürecini çabuk atlattım.
Şöyle söyleyeyim, motoru bir kere bile stop ettirmedim(rampalar hariç) ve vites yada debriyajla alakalı olarak bir sıkıntı yaşamadım.
Çabuk kavrayacam bu işi sanırım.

Şuan sadece işe gidip gelmek için kullanıyorum. Evimle işyeri arası 6 km.
Ama bu motora bindiğim 170 km bana şunu öğretti. Ömrümün resmen 20 senesi motora binmediğimden dolayı heba olup gitmiş.

5 bin devir 60 km hızı geçmememe rağmen resmen özgürce uçuyormuşum gibi geliyor.

Çok mutluyum gerçekten.

Biraz da motordan bahsedelim.

Dediğim gibi motor halen rodajda ve 5000-5500 devri geçmemeye özen gösteriyorum.
Arada bir işe giderken kemerburgaz tarafına doğru turluyorum biraz.

Titreşim denen olay benim motorda sanırım yok gibi bir şey.
Sadece 10-15 dakika kullandıktan sonra sağ elimde uyuşukluk başlıyor.
Ya ben gazı fazla sıkıyorum. Yada sağ gidonda titreşim var. Acemi olduğumdan dolayı bişey diyemiyorum.

Bir de ön frende bir ses var. Tarifini nasıl yapayım bilemedim.
Frene dokunmaya başladığım anda cızırtı şeklinde stabil bir ses geliyor.
Freni ne kadar sıkarsam sıkayım bu ses değişmiyor. Frene dokunduğım anda gelmeye başlıyor bu ses ve bırakana kadar devam ediyor.

Bu iki sıkıntı (tabi ben bunlara sıkıntı diyorum, belki de normal olan budur.) dışında bir problemle karşılaşmadım.

Motorun çalışmasında bir sıkıntı yaşamadım. Tek marşla çalışıyor hep. İlk başta 1000 devire yakın seyrediyor.
Bir dakika içinde yavaş yavaş 1500 devire kadar geliyor ve öyle kalıyor.

Boş vitese geçişle alakalı olarak yine bir sıkıntı yaşamadım. Birden boşa alırken bazen ikiye kaçıyor. Ama ikiden boşa daha rahat alıyorum.

Rampalarda motoru kaldırmakta halen sıkıntılar yaşıyorum. Arabada el freni bile kullanmadan kaldırabileceğim yerlerde bu makineyi kaldırmakta zorlanıyorum resmen. Daha çok pratik yapmam lazım.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar arkadaşlar.

Hepinizin tekeri düz bassın inşallah.

Sonra yine yazarım inşallah.

Selametle.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Merhaba Arkadaşlar.
Bende bu ay siyah NS 150 ile aranıza katıldım.
Motorum halen rodajda ve henüz 170 km'de.

Motoru işe gidip gelmek ve arada kısa mesafeli gezip tozma için aldım.

Bu benim ilk motorum. Daha önce bırakın motosiklet kullanmayı, kullanan bir kişinin arkasına bile oturmuşluğum yok.
Bir anda gaza geldim ve öncelikle ehliyet için önüme çıkan ilk sürücü kursuna daldım.
Ehliyet işini hallettim şükür. Gelmesini bekliyorum.
Ama dayanamayıp motoru ehliyetten önce aldım.
Bu arada yaşım 32. 13 yaşından beri araba kullanan birisiyim.
Gazın, frenin, debriyajın, motoru ve direksiyonu olan bir aletin nasıl çalıştığı konusunda bilgim olduğundan motosiklete ilk alışma sürecini çabuk atlattım.
Şöyle söyleyeyim, motoru bir kere bile stop ettirmedim(rampalar hariç) ve vites yada debriyajla alakalı olarak bir sıkıntı yaşamadım.
Çabuk kavrayacam bu işi sanırım.

Şuan sadece işe gidip gelmek için kullanıyorum. Evimle işyeri arası 6 km.
Ama bu motora bindiğim 170 km bana şunu öğretti. Ömrümün resmen 20 senesi motora binmediğimden dolayı heba olup gitmiş.

5 bin devir 60 km hızı geçmememe rağmen resmen özgürce uçuyormuşum gibi geliyor.

Çok mutluyum gerçekten.

Biraz da motordan bahsedelim.

Dediğim gibi motor halen rodajda ve 5000-5500 devri geçmemeye özen gösteriyorum.
Arada bir işe giderken kemerburgaz tarafına doğru turluyorum biraz.

Titreşim denen olay benim motorda sanırım yok gibi bir şey.
Sadece 10-15 dakika kullandıktan sonra sağ elimde uyuşukluk başlıyor.
Ya ben gazı fazla sıkıyorum. Yada sağ gidonda titreşim var. Acemi olduğumdan dolayı bişey diyemiyorum.

Bir de ön frende bir ses var. Tarifini nasıl yapayım bilemedim.
Frene dokunmaya başladığım anda cızırtı şeklinde stabil bir ses geliyor.
Freni ne kadar sıkarsam sıkayım bu ses değişmiyor. Frene dokunduğım anda gelmeye başlıyor bu ses ve bırakana kadar devam ediyor.

Bu iki sıkıntı (tabi ben bunlara sıkıntı diyorum, belki de normal olan budur.) dışında bir problemle karşılaşmadım.

Motorun çalışmasında bir sıkıntı yaşamadım. Tek marşla çalışıyor hep. İlk başta 1000 devire yakın seyrediyor.
Bir dakika içinde yavaş yavaş 1500 devire kadar geliyor ve öyle kalıyor.

Boş vitese geçişle alakalı olarak yine bir sıkıntı yaşamadım. Birden boşa alırken bazen ikiye kaçıyor. Ama ikiden boşa daha rahat alıyorum.

Rampalarda motoru kaldırmakta halen sıkıntılar yaşıyorum. Arabada el freni bile kullanmadan kaldırabileceğim yerlerde bu makineyi kaldırmakta zorlanıyorum resmen. Daha çok pratik yapmam lazım.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar arkadaşlar.

Hepinizin tekeri düz bassın inşallah.

Sonra yine yazarım inşallah.

Selametle.

Hayırlı olsun pulsarın, memnun kalacağından eminim arabadan geçmişsin büyük bir özgürlük hemde etrafında cam yok kaporta yok en önemlisi rüzgara meydan okuyorsun bu güzel duyguları rodaj sonrası daha iyi anlıcaksın 7000 devirden sonra içinden çıkan canavarı görüceksin değişen sesi daha çok seviceksin.Ekipmansız binmemen dileğiyle tekerin düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------

Arka frene bastığında ses duyan varmı aranızda arkadaşlar son zamanlarda ses duymaya başaldım balatalar mı bitiyor diye düşünmüyor değilim arka fren tutuşu azaldı hissedilir ölçüde
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Hayırlı olsun pulsarın, memnun kalacağından eminim arabadan geçmişsin büyük bir özgürlük hemde etrafında cam yok kaporta yok en önemlisi rüzgara meydan okuyorsun bu güzel duyguları rodaj sonrası daha iyi anlıcaksın 7000 devirden sonra içinden çıkan canavarı görüceksin değişen sesi daha çok seviceksin.Ekipmansız binmemen dileğiyle tekerin düz bassın.

Mesajın için teşekkürler.
Ekipmansız kesinlikle motorun üzerine çıkmıyorum zaten.
Montum, kaskım, eldivenlerim ve dizliklerim her daim takılı.
Evli ve çocuk sahibi bir insanım. Evde bekleyen iki tane can var. Kendimi geçtim, onların üzülmesine sebep olacak hiçbir işe girişmem.
O kadar çok motosiklet kazası videosu izledim ki. 300 km hızla kaza yapıp, hiçbir şey olmadan kalkıp yürüyeni de gördüm. 50 km hızla araca çarpıp yerde kıpırdamadan yatanı da gördüm. Kasksız asfalta yüzünü sürtüp, suratı yarısı çıkmış maske gibi sallananı da gördüm.

Bu işin şakasının ve ihmalinin olmadığının bilincindeyim şükürler olsun.
Bu konuda yazacak o kadar çok şey var ki. Bir çoğumuz hemen hemen hepsini biliyoruz belki de.
Ama uygulama kısmında ciddi anlamda sıkıntılar olduğunu görüyoruz yollarda.

Bu konudaki 58 sayfanın tamamını okudum ve işime yarayacak çok fazla sayıda not aldım kendime.
Konuya bilgi ve terübeleriyle katkıda bulunan herkese tekrar teşekkürler.

Bol bol görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Hayırlı olsun bnde 32 yaşında birisi olarak yıllarca peyderpey motora bindim fakat ilk vitesli motorum bu oldu memnunum zevk için aldım eşimde sevdi çok binemiyorum açıkcası nisan ayında aldım daha 800 km oldu fırsat olsa binsem çok keyif aldım bazen satayım diyorum sonra dursun diyorum git geller oluyor ama gerçekten güzel bir keyif motoru
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Hayırlı olsun bnde 32 yaşında birisi olarak yıllarca peyderpey motora bindim fakat ilk vitesli motorum bu oldu memnunum zevk için aldım eşimde sevdi çok binemiyorum açıkcası nisan ayında aldım daha 800 km oldu fırsat olsa binsem çok keyif aldım bazen satayım diyorum sonra dursun diyorum git geller oluyor ama gerçekten güzel bir keyif motoru

Teşekkürler kardeşim.
Aynen söylediğin gibi ben de keyif için aldım motoru. 17 gündür biniyorum yinede şunun rodajı bitse de biraz gaz açsam demedim. Bu hali bile bana yeterince keyif veriyor.

Rabbim hepimizi kazadan beladan esirgesin inşallah.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
12
Merhaba. Bu motorun sarı rengini nerede bulabilirim? Yolda gördüm mecidiyeköy de ama sahibi yanında değildi. Bi ara turuncu rengi de bayilere gelmişti. İstanbul da hangi bayilerde vardır acaba bu renkler biliyor musunuz?
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Merhaba. Bu motorun sarı rengini nerede bulabilirim? Yolda gördüm mecidiyeköy de ama sahibi yanında değildi. Bi ara turuncu rengi de bayilere gelmişti. İstanbul da hangi bayilerde vardır acaba bu renkler biliyor musunuz?
Bajajın facebook sayfalarından veya Ekrem Ata'dan bilgi alabilirsin özel renklerde biraz fiyat oynuyor diye biliyorum bilginize.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Bende motoru alalı 1 hafta oldu ama nasıl bir şanssa 2 kaza yaşadım ilk kazamda yola atlayıp araçların geldiği yöne bakmayan dayıya çarpmamak için motoru yatırdım diğer kazada bugun yaşandı en sağ şeritte giden araç yolu bilmiyor ve son anda soldaki sapağa gireceğini anlıyor ve son anda en sağdan en sola kırıyor önümdeki araçta direk freni kökleyince bende arkasında hızlı gitmememe rağmen duramadım ve düştüm sağ aynam kırıldı zaten değiştircektim aynaları görüş açıları çok kötüydü internetten apache aynalarından alsam takması kolay mı ?
Birde lastikleride değiştirmek istiyorum hiç güven vermiyor, siz hangi marka lastikler taktınız ?
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Merhaba Arkadaşlar.
Bende bu ay siyah NS 150 ile aranıza katıldım.
Motorum halen rodajda ve henüz 170 km'de.

Motoru işe gidip gelmek ve arada kısa mesafeli gezip tozma için aldım.

Bu benim ilk motorum. Daha önce bırakın motosiklet kullanmayı, kullanan bir kişinin arkasına bile oturmuşluğum yok.
Bir anda gaza geldim ve öncelikle ehliyet için önüme çıkan ilk sürücü kursuna daldım.
Ehliyet işini hallettim şükür. Gelmesini bekliyorum.
Ama dayanamayıp motoru ehliyetten önce aldım.
Bu arada yaşım 32. 13 yaşından beri araba kullanan birisiyim.
Gazın, frenin, debriyajın, motoru ve direksiyonu olan bir aletin nasıl çalıştığı konusunda bilgim olduğundan motosiklete ilk alışma sürecini çabuk atlattım.
Şöyle söyleyeyim, motoru bir kere bile stop ettirmedim(rampalar hariç) ve vites yada debriyajla alakalı olarak bir sıkıntı yaşamadım.
Çabuk kavrayacam bu işi sanırım.

Şuan sadece işe gidip gelmek için kullanıyorum. Evimle işyeri arası 6 km.
Ama bu motora bindiğim 170 km bana şunu öğretti. Ömrümün resmen 20 senesi motora binmediğimden dolayı heba olup gitmiş.

5 bin devir 60 km hızı geçmememe rağmen resmen özgürce uçuyormuşum gibi geliyor.

Çok mutluyum gerçekten.

Biraz da motordan bahsedelim.

Dediğim gibi motor halen rodajda ve 5000-5500 devri geçmemeye özen gösteriyorum.
Arada bir işe giderken kemerburgaz tarafına doğru turluyorum biraz.

Titreşim denen olay benim motorda sanırım yok gibi bir şey.
Sadece 10-15 dakika kullandıktan sonra sağ elimde uyuşukluk başlıyor.
Ya ben gazı fazla sıkıyorum. Yada sağ gidonda titreşim var. Acemi olduğumdan dolayı bişey diyemiyorum.

Bir de ön frende bir ses var. Tarifini nasıl yapayım bilemedim.
Frene dokunmaya başladığım anda cızırtı şeklinde stabil bir ses geliyor.
Freni ne kadar sıkarsam sıkayım bu ses değişmiyor. Frene dokunduğım anda gelmeye başlıyor bu ses ve bırakana kadar devam ediyor.

Bu iki sıkıntı (tabi ben bunlara sıkıntı diyorum, belki de normal olan budur.) dışında bir problemle karşılaşmadım.

Motorun çalışmasında bir sıkıntı yaşamadım. Tek marşla çalışıyor hep. İlk başta 1000 devire yakın seyrediyor.
Bir dakika içinde yavaş yavaş 1500 devire kadar geliyor ve öyle kalıyor.

Boş vitese geçişle alakalı olarak yine bir sıkıntı yaşamadım. Birden boşa alırken bazen ikiye kaçıyor. Ama ikiden boşa daha rahat alıyorum.

Rampalarda motoru kaldırmakta halen sıkıntılar yaşıyorum. Arabada el freni bile kullanmadan kaldırabileceğim yerlerde bu makineyi kaldırmakta zorlanıyorum resmen. Daha çok pratik yapmam lazım.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar arkadaşlar.

Hepinizin tekeri düz bassın inşallah.

Sonra yine yazarım inşallah.

Selametle.
Arkadaşım benimde bugun başladı ya ön frene basınca cızırtı gelio baktırcam
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
merhaba benimde 1200 km oldu, ve birdegeçen gün ilk motorum olduğu için sanırım arkadaş bana bir şaka yapmış cikle açmış bende cikle açık olduğu zaman motorun vereceği tepkiyi bilmediğim için sanayiye götürdüm hiçde aklıma gelmedi ondan sonra cikle açık olduğunu fark ettim ve bunu daha erken fark edemeyen sanayici arkadaşlar rolanti ayarını değiştirmişti. bende motoru aldıgımda sanayiden motor sürekli istop ediyordu motor sonra tekrar sanayiye götürdüğümde rolantisini artırmıstı bu sefer motor boşta iken 2k devirin altına inmiyordu ve hırıltı vardı böyle olmaz dedim kendim ayarladım rolanti ayarını ve şimdi memnunum ve eskiden gelen zırıltı sesi artık duymuyorum sanırım çözdüm ve 1 haftadırda uzun yol gidiyorum onun için ayrı memnunum sanırım bu olaydan sonra motor sanırım rolanti ayarını gerçekten yapmak lazım
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Arkadaşım benimde bugun başladı ya ön frene basınca cızırtı gelio baktırcam

Arkadaşım cızırtı ilk aldığımda yoktu. Birkaç gün sonra gelmeye başladı.

Motoru iki kişiye verip kontrol ettirdim. Birisi ses falan yok dedi. Diğeri o ses normal balataların alışıyor dedi.
Geçerken aldığım bayiye uğrayıp sordum.
Onlar da yeni motor gelir öyle sesler dedi. Frende sıkıntı yoksa sür gitsin rodaj bakımına getirdiğinde söyle baksın ustalar dedi.

Ben de sürüyorum bakalım. :)
Sen baktırdığın zaman sonucunu yazarsan benim de merakımı gidermiş oluruz belki.

Selametle.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
cızırtı

cızırtı alışmayla alakalı bir durum değil bizde neden yok o ses o ses yüzünden motorunu iade edeni görüyorum kronik birşey sanırım ya git baktır yada yağlanacakmı ne olacaksa bi an önce yaptır bence sonuçda garantili motor.
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
25
Bende en kısa zamanda aranızda katılmak istiyorum maddi durumumu düzeltmeme çok az bir zaman kaldı. İzmir ilinde peşin fiyatına taksit yapan bayiniz var mı acaba onu öğrenmek istiyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
cızırtı alışmayla alakalı bir durum değil bizde neden yok o ses o ses yüzünden motorunu iade edeni görüyorum kronik birşey sanırım ya git baktır yada yağlanacakmı ne olacaksa bi an önce yaptır bence sonuçda garantili motor.

Merhaba arkadaşım.
Frenden gelen cızırtının normal olmadığının farkındayım.

Motoruma binip sesi dinledikten sonra balataların alışıyor diyen arkadaşın söylediğine zaten güvenmiyorum.
Zira onun dediği gibi olsaydı, bu ses ilk aldığımda gelirdi ve şimdiye kadar çoktan kaybolmuş olması lazımdı.
Dediğim gibi frenin çalışmasını etkilemediği için ve rodaj bakımına yaklaştığımdan dolayı acele etmiyorum.

Aldığım bayiye durumu ilettim zaten. Bilgileri var.

Mesajın için tekrar teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst