- Katılım
- 3 Ağu 2015
- Mesajlar
- 43
Merhaba arkadaşlar 9000 kmye oldu motor 4000 kmdir yağ değiştirmedim maddi durumlardan dolayı felan o yüzden şu aralar pek binmiyorum 10000 km bakımında neler yapılıyor ve ücreti ne kadar ayrıetten sorulan sorulardan lastik basıncı ön 24 arka 34 servisten aldığım cevap bu dün sordum daha ve şunu farkettim lastik basıncım daha düşük iken 138-139 km hızlara kadar çıkabiliyorken lastik basıncını 24-34 yaptım top speed düştü 100 den sonra ki hızlanma azaldı fakat basınç düşük iken de tank slapper olayı çok fazla olmaya başladı hele ki yüksek hızlarda bir çukur yada fena rüzgar olursa yandınız dikkat edin derim, vites geçişlerinde ses yaşayanlar boşu bulamayanlar için ise aynı sorunları bende yaşadım Motul yağ sıkıntımı çözdü castrol koyuyorlardı daha önce bu arada. Manisada ki servisler pek ilgilenmediği için 10000 bakımını başka biyerlerde yaptırmayı düşünüyorum urla da ki ustanın metini duydum orası olabilir ilgisi çok iyiymiş.Buji ile ilgili sorunu olanlarda aynı sorun bende de oldu ve hala var usta bile çözememişti servis jikle tam açık iken motor çalışmıyor zorla çalıştığında da stop ediyor izmirde 600 cc ve üstü motorlarla ilgilenen bir servis var orda ki abimiz şöyle dedi jikle iki kademeli ve bizim jikle bişeyinde hata mı ne varmış jikleyi hassas çek hissediceksin 2 kademeli dedi kademesi bozuk gibi birşey demişti yarım yaptığında sıkıntısız olur fakat tam açtığında senin sorunun olur demişti şuan jikleye ihtiyaç duymadım hiç ama çalışmada zorluk yaşayanlar o hassas kademeyi bulup yarım kademede tutup çalıştırmayı denesinler takılı kalmıyor malesef ki orda. Başka bi sorusu olan varsa yanıtlayabilirim, Tekeriniz düz bassın iyi forumlar