Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Jant şeridi ve file almak istiyorum hangisi iyidir nasıldır bilemedim alanınız var ise link atabilir mi ?
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar hemen hemen formun hepsini okudum genelde scooter kullandım ve alırsam bu ilk motorum olacak motor görünüş olarak acayip hoşuma gidiyor lakin forumda bazı olaylar motordan soğuttu haliyle biraz maddi açıdan da sıkıntıya girip alacağım taksitle o yüzden motoru alıp öyle sorunlar yaşamak istemiyorum sıkıntılar:
1-Bazı kullanıcılar titreşimden çok rahatsız
2-Yine bazı kullanıcılar benzini çok yakıyor diyor
3-Uzun yola pek dayanıklı görünmüyor yorumlarda
4-Bazı kullanıcılar da aküde asit akıtma oluyor
5-Yüksek devirde aşırı titreşim var gibi
6-Bazı kullanıcılar da stop etme sorunu var
Vesaire vesaire
Arkadaşlar motora çamur atmak değil amacım sadece ekonomik sıkıntıya gireceksem sıkıntıya yaşamak istemiyorum kafamda apache rtr 150 de var bilmiyorum ne yapacam yardımcı olur musunuz bide bugün denedim motoru görüntü gerçekten güzel ilgi güzel ilk olarak gösterge aşağıda gibiydi biraz sonra boşa atmada sıkıntı yaşadım bide yüksek devirde sol ayaklıkta gerçekten titreşim vardı yani arkadaşlar 60 sayfa okudum gerçekten hala kafam karışık özellikle cloud arkadaştan yorum bekliyorum. Ve taksitle alacaksan 200 ns alsam daha mı az sıkıntı yaşarım ilk motorum olacak lütfen kıyaslama yaparak ilk motor hangileri olur yazabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için kusura bakmayın yazılan şeyleri tekrar istiyorum ama 60 sayfa okuyunca kafa gitti iyice

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Yazım hataları için kusura bakmayın telefon kendi düzeltiyor bazen

şu mesajında yazdıkların herşey motor yok denilecek kadar az olan sorunlar sadece titreşim konusu cogunlukla 200lüklerde var çünkü 200ns kullanan arkadaşım 2tanesi farkındaydı ve şimdi memnunlar ve benimde yaşadığım tek sıkıntı motor ısınınca zırıltı geliyordu rölanti ayarını kendim düşürdüm biraz arada bir stop ediyor fakat o hırıltıdanda kurtuldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Jant şeridi ve file almak istiyorum hangisi iyidir nasıldır bilemedim alanınız var ise link atabilir mi ?

http://urun.n11.com/modifiye-urunler/bajaj-pulsar-modeller-icin-ozel-jant-seridleri-P110093861
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
cevapladığın için teşekkürler. sigorta ne kadar çıkıyor peki. mesela babamın üstüne yaptırsam 44 yaşında ve hiç kaza kaydı yok ilk aracı da olmıcak

Sigorta belli olmaz ne kadar çıkacağı, haftadan ahftayada değişiyor sigorta firmaların fiyatları ama babana daha az çıkar muhtemelen.
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Arkadaşlar bende aranıza katıldım sonunda 5 bin km de ikinci el aldım üç günde 200 km sürdüm inmek istemiyorum motordan Allah razı olsun çok güzel açmış motoru çok hoşuma gidiyor şimdilik bir sıkıntı yok sadece adam yağını kendi değiştirmiş garantisi devam eder dimi sıkıntı olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Arkadaşlar ucuz ama kaliteli kask öneriniz var mı
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
Arkadaş açtığını nasıl anladın hocam birde max top speed nedir.

kask olayına gelince ls2 kask fiyatına göre idael eğer bütceni söylersen yardımcı olabilirim
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Motorum 120 Km'de bir hatayla karsılastım daha önce karsılasan varmı merak ettim cuma servisi arayacağım da.

Marşa basarken ekran kapanıp JC32 yazısı cıkıyor ekran kapanıyor sonra ekran gelıyor ilk acıldığındaki efektlerle.
Hatta yolda giderken stop etti calıstırdım calısmıs olmasına rağmen ekran gitti yazı cıktı sonra geldi
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
7
Motorun hızlanması çok hoş vites geçişleri mükemmel iki kişi hafif yokuş aşağı 138 gördüm açılmamış mı :) kask için de 200 ü geçmesin diyorum şimdilik sıkışığım biraz
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim

Bende bu ikilemde kalıp 150 ns aldım, şu anda lastiğimi değiştirdim 650 tL mont pantalon vs derken anca yetecek bütçe zaten. Güvenlik daha önemli
 
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 aydan beri motor araştırıyorum.Ybr cf Moto derken sonunda bajaj da karar kıldım .Normalde 200ns alıcaktım stop etme sorunu felan beni tedirgin etti bende 150ns almak istiyorum.(İlk motorum olucak).Fakat bu motorda da uygun arka lastik bulamadım.200ns de bissürü çeşit var(Mitas felan filan) fakat 150 ns de bu çeşitlerde yok.Bana lastik önerirmisiniz?Aldığımda lastikleri de değiştirmek istiyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 aydan beri motor araştırıyorum.Ybr cf Moto derken sonunda bajaj da karar kıldım .Normalde 200ns alıcaktım stop etme sorunu felan beni tedirgin etti bende 150ns almak istiyorum.(İlk motorum olucak).Fakat bu motorda da uygun arka lastik bulamadım.200ns de bissürü çeşit var(Mitas felan filan) fakat 150 ns de bu çeşitlerde yok.Bana lastik önerirmisiniz?Aldığımda lastikleri de değiştirmek istiyorum.

bu guruba üye olun orda ns ve as150 için lastikler var.
https://www.facebook.com/groups/bajajpulsaras150turkiye/
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 aydan beri motor araştırıyorum.Ybr cf Moto derken sonunda bajaj da karar kıldım .Normalde 200ns alıcaktım stop etme sorunu felan beni tedirgin etti bende 150ns almak istiyorum.(İlk motorum olucak).Fakat bu motorda da uygun arka lastik bulamadım.200ns de bissürü çeşit var(Mitas felan filan) fakat 150 ns de bu çeşitlerde yok.Bana lastik önerirmisiniz?Aldığımda lastikleri de değiştirmek istiyorum.

Michelin Pilot Street taktım, Uygun boyutu var
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Arkadaşlar son zamanlarda (bizim burada yollarda biraz çukurlu şuan) kafa kısmı hafif bi çukurdan vs de geçsem çok zırıldıyor ve bazen artık yoldan mı yoksa motorda mı bişey var ön taraf bi sağa sola yalpalıyor gibi oluyor bunlar normal mi ben mi abartıyorum ilk motorum olduğu için çok karşılaştırmada yapamıyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim

Hocam peki keşke 200 ns alsaydım dediğiniz oldumu ? herhangi bir sorunla karşılaştınızmı yada
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Bugun lastikleri değiştirttim bende michelin pilot street taktırdım ama pahalıya taktırdım sanki 110/80-17 arka lastik takıldı ve 100/80-17 ebatlarında arka lastik taktırdım toplamda balans ve takmayla birlikte 740 liraya geldi. İnternetten çeşitli sitelerden baktığımda sadece arka teker 400 liradan aşağı çıkmıyor ön tekerde 300 lira genelde toplayınca işçilikle beraber fiyat normal geliyor fakat başka arkadaşlar 130 luk lastik taktırmalarına rağmen 680 liraya halletmişler işi yine internetten baktım 130 luklar daha ucuz anlamadım bu işi :D
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
18
Arkaya 110 luk yerine 130 luk lastik taktırsak herhangi bir sıkıntı olur mu motor sürüşünde ya da motor çekişinde falan
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Bugun lastikleri değiştirttim bende michelin pilot street taktırdım ama pahalıya taktırdım sanki 110/80-17 arka lastik takıldı ve 100/80-17 ebatlarında arka lastik taktırdım toplamda balans ve takmayla birlikte 740 liraya geldi. İnternetten çeşitli sitelerden baktığımda sadece arka teker 400 liradan aşağı çıkmıyor ön tekerde 300 lira genelde toplayınca işçilikle beraber fiyat normal geliyor fakat başka arkadaşlar 130 luk lastik taktırmalarına rağmen 680 liraya halletmişler işi yine internetten baktım 130 luklar daha ucuz anlamadım bu işi :D

Normal fiyatı o civarda onların bir sorun yok bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:01 ----------

Tekrar oldu JF 32 imiş hata kodu bugün kapalı çıktı servis pazar ya da pazartesi bir arayıp gideceğim.

Motorum 120 Km'de bir hatayla karsılastım daha önce karsılasan varmı merak ettim cuma servisi arayacağım da.

Marşa basarken ekran kapanıp JC32 yazısı cıkıyor ekran kapanıyor sonra ekran gelıyor ilk acıldığındaki efektlerle.
Hatta yolda giderken stop etti calıstırdım calısmıs olmasına rağmen ekran gitti yazı cıktı sonra geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst