Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
JF 32 sorunu bende de oldu servise sordum akü zayıflamış dedi şarj edilmesi gerekiyormuş 6 saat sürüyormuş
 
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
5
Merhabalar Whatsap grubuna katılmak için illaki motorumuz olması lazımmı:) Katılma şansım varmı? Bilgilerinizden istifade ederim :)
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
JF 32 sorunu bende de oldu servise sordum akü zayıflamış dedi şarj edilmesi gerekiyormuş 6 saat sürüyormuş

Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?

Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?

Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri

Motoru alırken bayiye özellikle söyledim şarj konusunu akşam üstü gitmiştim şimdi veririz motoru dedi ama tam şarj olmaz dedi bende tabi ki dursun tam şarj olsun dedim pazar günü sabahtan akşama kadar şarj etti bayi . Servise söyledim onlar da motorun çalışırken farın hep açık olması zayıflatıyor dedi ilk şarja alakası filan yok dedi . En kısa zaman da servise verip şarj ettiricem bakalım sorun çözülecek mi
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Motoru alırken bayiye özellikle söyledim şarj konusunu akşam üstü gitmiştim şimdi veririz motoru dedi ama tam şarj olmaz dedi bende tabi ki dursun tam şarj olsun dedim pazar günü sabahtan akşama kadar şarj etti bayi . Servise söyledim onlar da motorun çalışırken farın hep açık olması zayıflatıyor dedi ilk şarja alakası filan yok dedi . En kısa zaman da servise verip şarj ettiricem bakalım sorun çözülecek mi

Saçmalamış bence Far açık diye akü mü biter çalışan motorda :)

Ama bence koydukları akü dandik, kuru akü alıp geçmek lazım aslında.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
18
Arkadaşlar motorun orjinal lastik ebatlarında oynasak sıkıntı olur mu arkaya 130 luk taksak mesela. Bilgisi olan varsa cevaplasın lütfen
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Motorda bisey farkettim. Normal mi bilmiyorum ama tuhaf.
Motor orta sehpadayken boş viteste calisir vaziyette birinci vitese takıyorum. Tekerlek dönmeye başlıyor. Debriyaji sıkınca da donmeye devam ediyor. Normalde ayırmasi lazim degili debriyajin yani tekerin donmemesi lazım bence var mı yaşayan ayni seyi. Ya da bu.bir sorunu yoksa normal mi ?
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
benimde bir sorunum var... bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim motor 1800 km de, yakıt konusunda kafayı taktım bu km kadar hiç takmıyordum en son 1650km depo fullemiştim içinde vardı 20 tl aldı 1 hafta sonra tekrar aldım ve daha sonra 1798 kilometrede tekrar aldım tekrar fulledim 29 tl aldı fakat hesaplama göre çok fazla yakmış motor şehir içi kullandım çoğunlukla 6 devir üstünde kullandığımda oldu fakat bu kadar yakmaması gerekiyor sizce motor bilgim olmadığı için neyde sıkıntı olabilir, motor yakıt konusunda bir ayarı varmıdır ?
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Motorda bisey farkettim. Normal mi bilmiyorum ama tuhaf.
Motor orta sehpadayken boş viteste calisir vaziyette birinci vitese takıyorum. Tekerlek dönmeye başlıyor. Debriyaji sıkınca da donmeye devam ediyor. Normalde ayırmasi lazim degili debriyajin yani tekerin donmemesi lazım bence var mı yaşayan ayni seyi. Ya da bu.bir sorunu yoksa normal mi ?

Normal değil servisine götürün debriyaj ayarına baksınlar
 
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba,

Pulsar ailesine yeni katıldım. NS 150 kullanıcısıyım. uzun yol tecrübemi paylaşmak istedim. 4000 km yol yaptım. bunun 2100 km si uzun yol. kırklareli-bodrum yaptım. günlük ortalama 350 km yol yaptım bir hafta boyunca. motorda en ufak bir sıkıntı olmadı. 150 cc olduğundan rampalarda çekiş düşüyor tabii ama sorun olacak boyutta değil. ortalama hızım 110-115 km/saat. en yüksek olarak 132 km gördüm. motor düz yolda zorlanmadan 125 yapabiliyor. zorlayınca 130 un üzerine çıkıyor. 130 civarında devir 10 un üzerine çıkıyor ve ışık yanıyor zaten. ortalama tüketim 3,4 gibi oldu. motor bu fiyata alınabilecek en iyisi bence. fiyatının hakkını veriyor. rodaj süresince boşa geçirmede sıkıntı oluyordu sonra rahatladı. an itibariyle hiçbir problem yok. ben gayet memnunum.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
3
Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?

Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri

Aküler hızlı şarjda şarj edilince bu sorunu yapar.Çoğunlukla 150NS aküleri bu hızlı şarja dayanamıyor ve eriyor veyatta bozuluyor. Yeni akü alınması gerekebilir. Biz genellikle bu durumlarda garantiden isteyip değiştiririz.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Aküler hızlı şarjda şarj edilince bu sorunu yapar.Çoğunlukla 150NS aküleri bu hızlı şarja dayanamıyor ve eriyor veyatta bozuluyor. Yeni akü alınması gerekebilir. Biz genellikle bu durumlarda garantiden isteyip değiştiririz.

Evet BayMoto'da garantiden değiştirecek sağolsunlar ilgili bir servis.
Dediğim gibi hata, arıza her üründe olabilir çözüm getirildikten sonra sorun yok ben memnunum Pulsarımdan :)
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Evet BayMoto'da garantiden değiştirecek sağolsunlar ilgili bir servis.
Dediğim gibi hata, arıza her üründe olabilir çözüm getirildikten sonra sorun yok ben memnunum Pulsarımdan :)

Bana şarj edelim demişlerdi şarj çözüm olur mu ? Siz öyle sorun olduğunu dediğiniz de aküyü mü değiştirelim dediler ?
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Bana şarj edelim demişlerdi şarj çözüm olur mu ? Siz öyle sorun olduğunu dediğiniz de aküyü mü değiştirelim dediler ?

Belki arızası farklıdır bilemiyorum, garantiden aküyü değiştireceğiz. Yeni gelen akü de tırt olacak gerçi bir ara para ayırıp kuru akü almak lazım bence.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
11
Beyler motorumun benzin filtresine, yukarı taraftan yağ akıyor. Motor 220Km'de ve yağ motor yağına benziyor. Sorun neden kaynaklı olabilir ?
Isındığı zaman daha belirgin oluyor.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Yok mudur kaliteli bir branda kullanan arkadaş bize bir yol gösterse? Yağmurlar geliyor bizim ki dışarda üşüyecek şimdi :pale:
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Beyler motorumun benzin filtresine, yukarı taraftan yağ akıyor. Motor 220Km'de ve yağ motor yağına benziyor. Sorun neden kaynaklı olabilir ?
Isındığı zaman daha belirgin oluyor.

Bende de Çanakkale'ye gidip geldikten sonra farkettiğim bir durum var. Yağ göstergesinin üstündeki kapaktan yağ sızdırıyor sanırım. Dün temizledim fakat bugün baktığımda inceden bir yağlanma gördüm. 2500 km'de yağ değişimi yaptırdım ve uzun yola çıktım. Yolda biraz motoru zorladığım için olmuş olabilir mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst