herkese merhaba dostlar 1 hafta önce aldım 0 ns150 motorumu ve 100 km mesafe yaptım şuan için gözlemlerimi söylemek gerekirse motor harika sıkıntı yada sorun yaşamadım şuan için yakıt konusunda bakalım bir depo ne kadar gidecek paylaşırım rodajda olduğum için çok zorlamıyorum ancak duruma göre 7k devirlere geliyorum (E-5). Lastikler bana göre gayet yeterli özellikle kuru zeminde ani frenlemeler yaptım ancak herhangi bir kayma durumuna rastlamadım yağmurlu havada da kullandım ondada çok sıkıntı yaşamadım ancak baya yavaş gittim öyle böyle değil

devirde bi dengesizlik oluyor sadece oda bazen rolantiyi yükseltiyor vites geçirdiğim zaman tekrar düzeliyor onu rodaj bakımına gittiğim zaman soracağım. 1 Haftalık gözlemlerim sonucu almayı düşünen arkadaşlarım var ise alsınlar gayet yeterli tam bir başlangıç motoru yüksek paralar verip kendinizi zora sokmayın alın bi pulsar yolunuza bakın