Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hyundai’ye bir Allah’ın kulu bindiremez beni. Uçan teneke onlar. 120-130 yeterde illa kovalayacağım bir dallama çıkıyor. Bugün biri gene dibime girmiş sıfıra sıfır gidiyor. Çakıyorum freni açılıyor. Sonra yapıştırıp kovalayınca şaşırmaya başlıyorlar da kışlık lastikler patates oldu. O yüzden yeni set çektim. Üstlerinde sarı çizgileri var. Accık sevdim onlar silinmeden önce :)

Şehiriçi radar var zaten 80-90 limitler. Şehirdışı otoban 120 bende 132 ile gidiyorum göstergede. İşler Konya ovasında değişiyor. Sabaha karşı girersem kapatırım affetmem :pl:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.

Kemal ve levend, kınıyorum sizi Dominar reklamı yapmışsınız, şindik yönetime sölüyecem kaldırsınlar o fotoları.:queen:


Ben geçen hafta 250tl'ye ilk kez sigortamnet'den yaptırdım sigortamı sigortamnet bi de internetten yaptırdım diye 4 tl iade etti oldu sana 246tl, nasıl?:cherry:
Yaşlı olmayı seviyorum.:flower:
Aha ben de reklam yaptım beni de banlayacaklar o dakka şimdi.:cherry:

Şaka maka ziraat sigorta 300tl çıkardıydı, o sinirle internete başvurdum, aklımı seveyim.

Bunları biliyorum dediğin şekil copy paste yapamadım eskiden bir defa yapmıştım ama unuttum, sitresten yapamadım malum uyarı geliyor sonra, 3 uyarı da bugün geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------


Kemal ve levend, kınıyorum sizi Dominar reklamı yapmışsınız, şindik yönetime sölüyecem kaldırsınlar o fotoları.:queen:


Ben geçen hafta 250tl'ye ilk kez sigortamnet'den yaptırdım sigortamı sigortamnet bi de internetten yaptırdım diye 4 tl iade etti oldu sana 246tl, nasıl?:cherry:
Yaşlı olmayı seviyorum.:flower:
Aha ben de reklam yaptım beni de banlayacaklar o dakka şimdi.:cherry:

Şaka maka ziraat sigorta 300tl çıkardıydı, o sinirle internete başvurdum, aklımı seveyim.

Yaparlar sayfa onların bizim bir değerimiz yok, Allah'ın da bir sopası var. Herkes ettiğini bulur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------


Kemal ve levend, kınıyorum sizi Dominar reklamı yapmışsınız, şindik yönetime sölüyecem kaldırsınlar o fotoları.:queen:


Ben geçen hafta 250tl'ye ilk kez sigortamnet'den yaptırdım sigortamı sigortamnet bi de internetten yaptırdım diye 4 tl iade etti oldu sana 246tl, nasıl?:cherry:
Yaşlı olmayı seviyorum.:flower:
Aha ben de reklam yaptım beni de banlayacaklar o dakka şimdi.:cherry:

Şaka maka ziraat sigorta 300tl çıkardıydı, o sinirle internete başvurdum, aklımı seveyim.

Aynen aga. O kadar sündürmüyorum da edc şanzımanda 6’ya alıyor. Dediğim 3.havalimanı dümdüz yol. Kapatıyorum 190’a gelince daha da ilerlemiyor ibre. Hoş çok lazım olmuyor da merak işte :)

Anlaşıldı neden Megane kullanıcıları trafikte sevilmediği.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Megane kullanıcıları hep ponçiktir. Seat leon sürenlerle karıştırıyorsun sen yada BMW,Audi, Mercedes tayfası ile.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Mt-25 rölantide 2,5 lt yakıyor. Nereye gidip geliyorum. Ayrıca yarın yağmur var. Hiç ıslanasım yok. Çarşamba yeterince ıslandım.

Mt-25 neymiş öyle yav kaç d/dk çeviriyor o alet :D hp tork devirlerine baktım :D içer o alet içer :D ama yokuş çıkması ile viraj çıkışı şahanedir o motorun :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizden bir ricam olacak. Bende suzuki inazuma düşünüyorum. Kullanıcısı olarak size sorayım beni üzeceğine şüphem yok zaten ama dominara göre artıları eksileri nelerdir, denge konusunda hangisi öndedir? İnazumadan sonra neden dominar?Biraz tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Mt-25 rölantide 2,5 lt yakıyor. Nereye gidip geliyorum. Ayrıca yarın yağmur var. Hiç ıslanasım yok. Çarşamba yeterince ıslandım.

E martın sonu bahar dediniz yarın yağmur mu var nasıl bahar gelmesi bu, ıslanmak güzeldir zamanın olacak o bahar yağmurunu yiyerek motor süreceksin denemeni tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

Sizden bir ricam olacak. Bende suzuki inazuma düşünüyorum. Kullanıcısı olarak size sorayım beni üzeceğine şüphem yok zaten ama dominara göre artıları eksileri nelerdir, denge konusunda hangisi öndedir? İnazumadan sonra neden dominar?Biraz tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim.

İnazuma kullanmadım, genel artı eksi özelliklerini karşılaştır sonra olduğun yerde test motoru varsa bir dene olmadı üzerine otur tart sonra burda kullanmış yani her iki motoru da kullanmış arkadaşlar vardır onlar daha iyi yorum yapacaklardır, duyduğum kadarı ile inazuma rahat diyorlar kaç km hıza kadar rahat ve rahatsız ediyor, ben dominar kullanıyorum 4500 5500 devirde gidona yansıyan bir titreme var oda düşük devir çevirdiği için ve geçiş arası olmasından kaynaklı, beni titreşimi rahatsız etmiyor seleden yana da bir sıkıntım yok motordan yana da bir sıkıntım yok bana kalırsa hiçbir motor titremiyor öyle bir dünya yok, agresif kullanan bir kişi değilim son hızı belli zaten, arkadaşlar benden daha fazla net yorum yapacaklardır benim olayım gidiyor mu gidiyor bitti gitti, hoşuma giden tarafı LED far sollama ve rampa çıkışları ver gazı devam, arkadaşlar yorum yaparlar 30000km yi devirdik yola devam çok gezecük çok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst