- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
4.viteste sündürüncede gitmiyor mu?
Megane 1.5dci mi senin araba?
Aynen aga. O kadar sündürmüyorum da edc şanzımanda 6’ya alıyor. Dediğim 3.havalimanı dümdüz yol. Kapatıyorum 190’a gelince daha da ilerlemiyor ibre. Hoş çok lazım olmuyor da merak işte