Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
250cc motorlara benim gibi 100kg üzeri binince ve biraz sıkıştırınca cbf500 kadar yakıyor. Hatta fazlası bile rahat oluyor.
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? :mrgreen: Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.

ahada ben. 18.600km cbf den sonra geçtim. titreşim rodaj bakımına kadar biraz sıkıntılıydı açıkçası ama daha geçen hafta rodaj bakımından çıktım motorla gazladıkça gazlayasım geliyor inanılmaz zevkli alet bu makina ve çok memnunum. almadan önce piyasayı talan ettim. fiyat performans ve satış sonrası için en ama en uygun motor şuanda dominar daha uygunu yok
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dominar a birde böyle bakın, kıskananlar çatlasın maşallah demeyi unutmayın.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/04/11/FB_IMG_1555003374301.jpg
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kemal ve levend, kınıyorum sizi Dominar reklamı yapmışsınız, şindik yönetime sölüyecem kaldırsınlar o fotoları.:queen:


Ben geçen hafta 250tl'ye ilk kez sigortamnet'den yaptırdım sigortamı sigortamnet bi de internetten yaptırdım diye 4 tl iade etti oldu sana 246tl, nasıl?:cherry:
Yaşlı olmayı seviyorum.:flower:
Aha ben de reklam yaptım beni de banlayacaklar o dakka şimdi.:cherry:

Şaka maka ziraat sigorta 300tl çıkardıydı, o sinirle internete başvurdum, aklımı seveyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kemal ve levend, kınıyorum sizi Dominar reklamı yapmışsınız, şindik yönetime sölüyecem kaldırsınlar o fotoları.:queen:


Ben geçen hafta 250tl'ye ilk kez sigortamnet'den yaptırdım sigortamı sigortamnet bi de internetten yaptırdım diye 4 tl iade etti oldu sana 246tl, nasıl?:cherry: Aha ben de reklam yaptım beni de banlayacaklar o dakka şimdi.:cherry:
Yaşlı olmayı seviyorum....:flower:
Şaka maka ziraat sigorta 300tl çıkardıydı, o sinirle internete başvurdum, aklımı seveyim.

Kalan 50tl ile iki kişi,iskender yersin,işte senden krali olmaz..

Sigorta ayağina,yaşli olacağima,100gayme fazla veririm..zimba gibi takilirim..

İsin özü,her yaşin ayri dadi vardir..:cat:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Mobildeyim bende,daha kolay,çat çat..ekle copy/paste

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------



Ozan,fiyat normal(30yaş altiysan)ne kadar çikmasini isterdin?

Arabaya 4 tane lastik aldım. Ozan 437₺’ye ağlıyor. Ben kime ağlayayım? 205/60R16 92H continental tanesi 590₺. Kredi kartının açılması ile kapanması bir oluyor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kalan 50tl ile iki kişi,iskender yersin,işte senden krali olmaz..

Sigorta ayağina,yaşli olacağima,100gayme fazla veririm..zimba gibi takilirim..

İsin özü,her yaşin ayri dadi vardir..:cat:

Kalan parayı alacağım orta sehpaya ekledim. :)
Yaşlıyım ama göstermiyom, herkes 10 yaş genç sanıyo çaktırma.:bounce: yani hem zımba gibi takılıp hem ucuza getiriyom sigortayı.:wiinkk: Ayrıca belediyeden yaşlılık kartı da alacam yakında motora binmeyip bedava toplu taşımaylan gezecem.:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Arabaya 4 tane lastik aldım. Ozan 437₺’ye ağlıyor. Ben kime ağlayayım? 205/60R16 92H continental tanesi 590₺. Kredi kartının açılması ile kapanması bir oluyor.

Sen ne diyorsun ben hala 2016'da sigorta düzenlemesi henüz yapılmamışken NS150'ye 914tl'ye yaptırdığım sigortaya ağlıyorum.:salut:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İzmir’de öyle amcalar ve teyzeler vardı. Beleş kartı alınca sabah 7.00 akşam 17.00’da otobüsle gidip gelirlerdi. Sanki çalışıyorlar. Kızınca da vay efendim sen kimsin? Sabah 8.00 akşam 16.00 kullanın. Millet adam gibi işe gitsin dediğinde de kıyamet koparırlardı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arabasina yanayim..

Banada önlere lazim 195-55-17 hankook olabilir danesi 650-750 arasi

Bende daha kaliteli birşey baktım ama yemedi. Bugün kışlıklar ile 3.havalimanı yolundan kaçtım. Abi ne araba hızlanıyor ne virajda tutuyor. Saçma sapan birşey oldu. Termometre 18 derece gösteriyordu. En son dayanamadım çektim kenara lastik mi patlak die. Şimdi bunları aldım. Yarın gene aynı rotadan yapıştırırım. Bakalım nasıl olacak? 2018’in 32.hafta üretimi lastikler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

Ben hep 50 liralık lastik alıyom muhterem, hiç sıkıntı olmuyor.:cherry:

Abi mantar yama bile 40₺ :queen:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
@Tommy reis nerelerde yahu??

Okeye 4.lazım

Burada değilse birşeyler kovalıyordur :wiinkk:


Yemin olsun o kadar para verdim. Araba kapıda duruyor. İt gibi basıp lastikleri bitirmem lazım gibi hissediyorum. H hız endeksi var. Rahat rahat basarım lazım olunca. Benim araba değil 210, 200 bile yapmıyor :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Burada değilse birşeyler kovalıyordur :wiinkk:


Yemin olsun o kadar para verdim. Araba kapıda duruyor. İt gibi basıp lastikleri bitirmem lazım gibi hissediyorum. H hız endeksi var. Rahat rahat basarım lazım olunca. Benim araba değil 210, 200 bile yapmıyor :queen:

4.viteste sündürüncede gitmiyor mu?

Megane 1.5dci mi senin araba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst