Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Merhabalar.
Dominar ekibi muhabbetiniz güzel, sık sık sayfaya girip yazılanları okuyorum.

Ama Norton abi yolcu galiba; internette motorunu ilana koymuş. Aslında huyum değildir ama ispiyonlamis gibi oldum.
Selamlar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
%100 karşı taraf kusurlu ise bozulmaz sigortan. Öyle olsa idi İstanbul’da herkes herkese girerdi :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Ben az önce 155 geçemedim.Hava 20 derece idi açık sıcak rüzgar yok ve motor sürüşü için çok uygun.Lakin gündüz servise gitmiştim.10 bin bakımana.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yaw geçip netçen? Bariz rüzgar yemişsin. Ön siperlik tak sürekli 163 ile kesiciye git. Naked halde iken zaten 155’i zor geçiyor :)


10000bakım diyor halen. Ben dominarı pert ettirdim üstüne 7500km gittim servis kullandığım halde. Hiç mi motor kullanmıyorsunuz :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Yaw geçip netçen? Bariz rüzgar yemişsin. Ön siperlik tak sürekli 163 ile kesiciye git. Naked halde iken zaten 155’i zor geçiyor :)


10000bakım diyor halen. Ben dominarı pert ettirdim üstüne 7500km gittim servis kullandığım halde. Hiç mi motor kullanmıyorsunuz :)

Rüzgar yoktu yahu.Ön siperlik var.İnsan bağzen o hızları görmek istiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Rüzgar yoktu yahu.Ön siperlik var.İnsan bağzen o hızları görmek istiyor.

Ya benim her motorumda rpm limit ışığı yanıyor da forum ortamı işte apaçiliği yayamıyoruz. Etik değil :)

Bir etken vardır. En kötüsü zincirin bollaşmıştır. 163’ü görmesi lazım. Orjinal dişli ile. Orjinal yok ise daha fazla görmesi lazım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dominara yedek anahtar yapılabilir mi? Anahtara ihtiyaç olursa...

Valla bir ara Pulsar kullanıcıları çok sorardı onun için de Ford C-Max aracın ki oluyordu, anahtarcıya gidip yaptırabilirsiniz bazı motorların ki gibi şifreli falan değil yeter ki kopyalama yapılacak uygun anahtarı bulmak lazım.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
kdiner'in dediği gibi pulsarlara ford araçların pantograf anahtarları oluyordu. Dominar için de olur, anahtarlar aynı yapıdalar.
 
Katılım
10 Nis 2019
Mesajlar
3
2017 model 0 km 20.000 tl fiyat nasıl? Benim 2017 pulsar 200 ns vardı,onu sattım. Dominara niyetlendim. Motosikletten memmun musunuz? Pulsar da ekran resetleme sorunu vardı, saat sürekli kendini sıfırlıyordu. Dominar'de böyle kronik sorunyar var mı?
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
Dün tatili fırsat bilip az yol yapayım diyerek Ereğli-Mersin-Ereğli rotasını Pozantı üstü takip edip bir miktar gazlama bir miktar fıtı fıtı gezinme olarak 12 saat içinde tamamladık. Dönüşe başladığımızda yağmur bulutları gelecek olanların habercisiydi. İnce ince yağışı en son Ereğli'ye ulaştığımda dolu ile kapattım. Genel olarak eğlenceli bir sürüştü ^^
Şuraya iki adet dönüş fotosu bırakayım :)
v6qjLp.jpg

YQAglj.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
2017 model 0 km 20.000 tl fiyat nasıl? Benim 2017 pulsar 200 ns vardı,onu sattım. Dominara niyetlendim. Motosikletten memmun musunuz? Pulsar da ekran resetleme sorunu vardı, saat sürekli kendini sıfırlıyordu. Dominar'de böyle kronik sorunyar var mı?

pulsardan sonra beğeneceğine eminim. ben de ns ten domi ye geçtim. yaklaşık 1.5 yıldır çok memnunum. kronik denebilecek hiç bir sorunla karşılaşmadım da duymadımda. düşük devirde bir tekleme sorunu yaşadım ama ara ara nadiren olan birşeydi. yazılım atıldı ve düzeldi. birçok kişi de yazılım sonucu bu sıkıntının çözüldüğünü yazmıştı zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst