Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?

Ben yaptırdım ve tanıdığım bir çok arkadaş da değişimini yaptırdı, küçük bir parça sadece takıyorlar bitti gitti 5 dakika sürmüyor zaten.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bende taktırmadım bi faydası varmı bu parçanın

Faydasını zararını bilmiyorum da zincirin gezdiği plastik takozun yukarı kalkıp zincirin dişliden atmaması için takılması gereken bir parça, şuan 29000km deyim bir sıkıntı olmadı bu olmayacağı anlamı taşımıyor zaten ücretsiz değişiyor bir ara gidip parçayı taktırın.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bende taktırdım. Bence bir an önce taktır çünkü zincir bir şekilde üstteki koruma plastiğine takılıp kalkmasına ve kazaya sebebiyet verebilir.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?

ben dün servisteydim. parça değişimi yapıldı. gerçi şikayetim yoktu ve nasıl bir fayda sağladı tam olarak emin değilim. ancak usta zincirin ses yapmasını engelliyor dedi.
benim asıl sorunum kesiklik yapması. ara ara yapıyor ama harbiden tadını kaçırıyor işin. yazılım da atacaktık ama kuralkandan kaynaklı destek sorunu oldu. ilgili kişinin telefonu kapalıydı. o yüzden usta yazılım kodu alamadı ve haftaya erteledik. bu sorunum çözülürse uzun süre değiştirmeden kullanacağım dominarı.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bu göstergeleri bizim dominara taksak uyum sağlarmı?Büyük ihtimal pinleri ve yeni dominarın elektrik tesisatı bile farklıdır.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bu göstergeleri bizim dominara taksak uyum sağlarmı?Büyük ihtimal pinleri ve yeni dominarın elektrik tesisatı bile farklıdır.

Vites ve yakıt hesap göstergesi de eklemişler. Çok kral olmuş. Bizimkine uymayacağı kesin. Beyin falan da farklıdır heralde
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
motosikleti geçen cuma teslim aldım arkadaşlar, daha ne titreşim için yalıtım malzemesi yapılmış durumda nede başka bir şey. çiçek gibi 80km de aldım 1.5 günde 200km oldu çok zevkli alet gerçekten. titreşim sorunu gerçekten kişiye göre göreceli ancak, titreşim beni hiç rahatsız etmesede ufak bir zırıltı sesi geliyor oda ilk bakımda yalıtım malzemesi ile gidicek zaten.

5.000km de atılıcak olan yazılım ile de 3.000 - 5.000 devir bandındaki o gaz yemediği için motosiklette olan devirlenme öksürmesi gidicekmiş.

1.89 boyundaki ben için kesinlikle gidon yükseltme gerekli gözüm kapalı alıcam ama direk değiştirmedim gidon yükseltmeyi. cefasını çekiyim ki sefası ayrı güzel olsun :)

şimdilik bu kadar keyifli sürüşler herkese
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
2019 güzel olmuş, tahmini Delhi fiyatı bugünkü kurlarla 14.500TL'na geliyor...
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Arkadaşlar merhaba. Cb250r sahibiyim. Dominarla aynı ölçülere sahibiz. İstanbul için öneriniz hangi lastiktir?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
0RZ5bV.jpg


orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst