Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
Bende taktırmadım bi faydası varmı bu parçanın
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
Bu göstergeleri bizim dominara taksak uyum sağlarmı?Büyük ihtimal pinleri ve yeni dominarın elektrik tesisatı bile farklıdır.
Arkadaşlar merhaba. Cb250r sahibiyim. Dominarla aynı ölçülere sahibiz. İstanbul için öneriniz hangi lastiktir?
https://i.hizliresim.com/0RZ5bV.jpg
orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce![]()
Kimden\nereden kaça aldınız? Bu demir motorun çizgilerine de uygun tasarlanmış. Bundan ben de almak istiyorum.https://i.hizliresim.com/0RZ5bV.jpg
orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce![]()