Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yahu bu tvs aynası sağ düz diş imiş. Bizimkisi ters diş. Bunu nasıl takacağız
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yahu bu tvs aynası sağ düz diş imiş. Bizimkisi ters diş. Bunu nasıl takacağız

Bizimki ile aynı, denedin mi takmayı, yeni modelde mi değişmiş anlamadım. Benim motorda takılı duruyor aynı yönlere dönerek takılıyor. Bazen internette açıklamalarda yazıyorlar insan farklı sanıyor, ben de almadan satıcıya sormuştum, gelen aynanın takılışı domideki ile aynı. Ben bu aynayı pulsar'da da kullandım.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Aldığım ayna epey ucuzdu. Seti 30tl :) çakma olabilir. Solda sorun yok ama sağ takılmadı. Satıcıya sorayim bakayim
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Aldığım ayna epey ucuzdu. Seti 30tl :) çakma olabilir. Solda sorun yok ama sağ takılmadı. Satıcıya sorayim bakayim

Valla ben 2016'da setini 45 tl'ye almıştım, bilemedim şimdi. Aynanın kutusunda TVS logosu vardı, içindeki poşetlerde de. Belki apache'nin yeni modelleri farklıdır. Bir de benim aynalarda ingilizce olarak yazı var hani şu, "aynadaki cisimler göründüğünden daha yakındır" uyarısı.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bizimki ile aynı, denedin mi takmayı, yeni modelde mi değişmiş anlamadım. Benim motorda takılı duruyor aynı yönlere dönerek takılıyor. Bazen internette açıklamalarda yazıyorlar insan farklı sanıyor, ben de almadan satıcıya sormuştum, gelen aynanın takılışı domideki ile aynı. Ben bu aynayı pulsar'da da kullandım.

Yamaha aynalari gibi takiliyor.ayni mantik.(japon gurubu)
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Arkadaşlar ben discover aynası taktırdım çok güzel oldu. Pulsarda da aynısını yapmıştım.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar, ybr 125 ESD sahibiyim. İlk motorum. 30000 km oldu. Son 1 yıldır eşimi de yanıma alıyorum. Araba olmasına rağmen motosiklet ile ulaşım sağlıyorum. 2019'da gezi planlarım da var. Doğal olarak ybr bize yetmiyor. Yine son 1 yıldır dominarı takip ediyorum. Soruma dönersem, şuan en uygun sıfır olarak üçerler motorda 19690 TL'lik fiyat var. 2019'da motorun fiyatları ve kredi oranlarının da yükselmesinden korkarak, kredi çekip alsammı diyorum. ÖTV indirimini de bekledim ama hala sonuç çıkmadı. Yeni yılda ÖTV indiriminin geleceğini de düşünmüyorum. Size danışmak istedim.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Merhaba arkadaşlar, ybr 125 ESD sahibiyim. İlk motorum. 30000 km oldu. Son 1 yıldır eşimi de yanıma alıyorum. Araba olmasına rağmen motosiklet ile ulaşım sağlıyorum. 2019'da gezi planlarım da var. Doğal olarak ybr bize yetmiyor. Yine son 1 yıldır dominarı takip ediyorum. Soruma dönersem, şuan en uygun sıfır olarak üçerler motorda 19690 TL'lik fiyat var. 2019'da motorun fiyatları ve kredi oranlarının da yükselmesinden korkarak, kredi çekip alsammı diyorum. ÖTV indirimini de bekledim ama hala sonuç çıkmadı. Yeni yılda ÖTV indiriminin geleceğini de düşünmüyorum. Size danışmak istedim.

Bence kredi çekilmez şuan ki faiz oranlarıyla inazuma filan alın 2. El yeter size siz bilirsiniz yine
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
ÖTV indirimi motosiklet sektörü için artı kaçınılmazdır.. Bu nedenle ÖTV indirimini beklemenizi tavsiye ederim.. Hükümet eninde sonunda motosiklet sektörü içinde mutlaka bir indirim yapacak..
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Merhaba arkadaşlar, ybr 125 ESD sahibiyim. İlk motorum. 30000 km oldu. Son 1 yıldır eşimi de yanıma alıyorum. Araba olmasına rağmen motosiklet ile ulaşım sağlıyorum. 2019'da gezi planlarım da var. Doğal olarak ybr bize yetmiyor. Yine son 1 yıldır dominarı takip ediyorum. Soruma dönersem, şuan en uygun sıfır olarak üçerler motorda 19690 TL'lik fiyat var. 2019'da motorun fiyatları ve kredi oranlarının da yükselmesinden korkarak, kredi çekip alsammı diyorum. ÖTV indirimini de bekledim ama hala sonuç çıkmadı. Yeni yılda ÖTV indiriminin geleceğini de düşünmüyorum. Size danışmak istedim.

Bence kredi çekilmez şuan ki faiz oranlarıyla inazuma filan alın 2. El yeter size siz bilirsiniz yine

Şu anda bu faiz oranlarında kredi çekilmez bence de. Nakitiniz olursa tamam, ama krediye bulaşmayın derim.
Bir miktar peşin verip(motorunuzu falan satıp) gerisini kredşkartına taksit falan yaptırabilirseniz ne ala. Yoksa bulaşmayın derim ben.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
valla bende yukardaki arkadaşla aynı durumdayım ama asıfır motosiklet almaktan şimdilik geri duruyorum. uygun 2.el kovalıyorum.Aslında başlarken 20 25 kredi çekip araba alayım birikim olsun diyordum ama bu paralara araba almak artık imkansız hale gelmiş maalesef.

Ayrıca ben ötv indirimi beklemiyorum açıkçası. He diyelim ki geldi 2. el uygun bir motosiklet alırsam çok ciddi bir değer kaybı yaşamayız diye düşünüyorum.

Fakaati asıl sorum dominar özellikle 2.el açısından doğru tercih mi ? ilerde satarken iyi kötü yormadan gider mi diye düşünüyorum ? çok aşırı km yapamam zaten yoğun çalışıyorum. ya da yerine özellikle touring için başka ne olabilir ? asıls oru bu.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
7
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. 2.el'in fiyatları ederi olmadığı için sıfırları da araştırıyorum. Motosiklet satışta çalışan bir arkadaşım da krediye girmememi, önümüzdeki birkaç aylık süreçte dominarda yüksek bir zam olmayacağını öngördüğünü söyledi. Araba da ilanda sadece 1 kişi aradı. Ölü dönemde olduğumuz için beklemeye devam edeceğim. İnşallah şu araba satılır da, elimde nakit olur. Araç içinde, bayideki arkadaşım ile konuştuğumda şu ötv kampanyalarının bitmesini beklememi söyledi. Bakalım hayat ne getirecek..
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. 2.el'in fiyatları ederi olmadığı için sıfırları da araştırıyorum. Motosiklet satışta çalışan bir arkadaşım da krediye girmememi, önümüzdeki birkaç aylık süreçte dominarda yüksek bir zam olmayacağını öngördüğünü söyledi. Araba da ilanda sadece 1 kişi aradı. Ölü dönemde olduğumuz için beklemeye devam edeceğim. İnşallah şu araba satılır da, elimde nakit olur. Araç içinde, bayideki arkadaşım ile konuştuğumda şu ötv kampanyalarının bitmesini beklememi söyledi. Bakalım hayat ne getirecek..

Dominarı 2. El al bence piyasası pek yok şuan zor satıyorlar temizini bul 3-5 bin km de boşuna zarar etme 0 alıp
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
uygun fiyatlı ikinci eller mevcut krediyi çektim yarın bakacağım bir tanesine 6400 km de tek falsosu beyaz olması onun dışında güzel makine allah var. f/p lastik ne oneriyorsunuz buna arkadaşlar?

ayrıca kış için dizlik genel kullanım için bir bot ve 1 ya da 2 pantolon alacağım sanırım.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
uygun fiyatlı ikinci eller mevcut krediyi çektim yarın bakacağım bir tanesine 6400 km de tek falsosu beyaz olması onun dışında güzel makine allah var. f/p lastik ne oneriyorsunuz buna arkadaşlar?

ayrıca kış için dizlik genel kullanım için bir bot ve 1 ya da 2 pantolon alacağım sanırım.

beyazda güzel bence hoş duruyor,stok lastikleri değiştir bence yazın iyi olsada kışın çok kötü özellikle ıslak zeminde allah korusun ben diablo rosso2 taktım kışın iyi değil dediler ama şu haliyle bile stok lastiklerden çok iyi servis bana michelin pilot road tavsiye etmişti ben dinlemedim rosso biraz zor ısınıyor ama ısındıktan sonra çok iyi tutuyor,mitas sport force kullanan var dominarda gerivites nickli arkadaşımız memnun diye biliyorum
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Ben Pirelli angel CT taktirdim. Fiyatı gayet iyiydi. Viraja yatmalı bir sürüş deneyemedim daha ama şu ana kadar sehirici islak kuru hiç tehlike yaratmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Bu arada motoru da nakit 19a bıraktım lastikli :) yoksa haftaya galeriye gidecek
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Mevcut üç renk de pek güzel değil ama içlerinde yine en güzeli bana göre beyaz. Ilk başta istemiyordum ama diğer iki rengi görünce bari forza siyah-beyaz Beşiktaş dedim ve aldım :thumleft:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Beyaz güzeldir, benim ilk iki motorum da beyazdı, şimdiki ise mat siyah (o da diğer renklerine göre en güzeli bence)
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Ben Pirelli angel CT taktirdim. Fiyatı gayet iyiydi. Viraja yatmalı bir sürüş deneyemedim daha ama şu ana kadar sehirici islak kuru hiç tehlike yaratmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Bu arada motoru da nakit 19a bıraktım lastikli :) yoksa haftaya galeriye gidecek

Hocam ilerleyen günlerde lastukler ile ilgili görüşlerinizi paylaşır mısınız? Ben de aynı lastikten almayı düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst