Yahu bu tvs aynası sağ düz diş imiş. Bizimkisi ters diş. Bunu nasıl takacağız
Yahu bu tvs aynası sağ düz diş imiş. Bizimkisi ters diş. Bunu nasıl takacağız
Aldığım ayna epey ucuzdu. Seti 30tlçakma olabilir. Solda sorun yok ama sağ takılmadı. Satıcıya sorayim bakayim
Bizimki ile aynı, denedin mi takmayı, yeni modelde mi değişmiş anlamadım. Benim motorda takılı duruyor aynı yönlere dönerek takılıyor. Bazen internette açıklamalarda yazıyorlar insan farklı sanıyor, ben de almadan satıcıya sormuştum, gelen aynanın takılışı domideki ile aynı. Ben bu aynayı pulsar'da da kullandım.
Merhaba arkadaşlar, ybr 125 ESD sahibiyim. İlk motorum. 30000 km oldu. Son 1 yıldır eşimi de yanıma alıyorum. Araba olmasına rağmen motosiklet ile ulaşım sağlıyorum. 2019'da gezi planlarım da var. Doğal olarak ybr bize yetmiyor. Yine son 1 yıldır dominarı takip ediyorum. Soruma dönersem, şuan en uygun sıfır olarak üçerler motorda 19690 TL'lik fiyat var. 2019'da motorun fiyatları ve kredi oranlarının da yükselmesinden korkarak, kredi çekip alsammı diyorum. ÖTV indirimini de bekledim ama hala sonuç çıkmadı. Yeni yılda ÖTV indiriminin geleceğini de düşünmüyorum. Size danışmak istedim.
Merhaba arkadaşlar, ybr 125 ESD sahibiyim. İlk motorum. 30000 km oldu. Son 1 yıldır eşimi de yanıma alıyorum. Araba olmasına rağmen motosiklet ile ulaşım sağlıyorum. 2019'da gezi planlarım da var. Doğal olarak ybr bize yetmiyor. Yine son 1 yıldır dominarı takip ediyorum. Soruma dönersem, şuan en uygun sıfır olarak üçerler motorda 19690 TL'lik fiyat var. 2019'da motorun fiyatları ve kredi oranlarının da yükselmesinden korkarak, kredi çekip alsammı diyorum. ÖTV indirimini de bekledim ama hala sonuç çıkmadı. Yeni yılda ÖTV indiriminin geleceğini de düşünmüyorum. Size danışmak istedim.
Bence kredi çekilmez şuan ki faiz oranlarıyla inazuma filan alın 2. El yeter size siz bilirsiniz yine
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. 2.el'in fiyatları ederi olmadığı için sıfırları da araştırıyorum. Motosiklet satışta çalışan bir arkadaşım da krediye girmememi, önümüzdeki birkaç aylık süreçte dominarda yüksek bir zam olmayacağını öngördüğünü söyledi. Araba da ilanda sadece 1 kişi aradı. Ölü dönemde olduğumuz için beklemeye devam edeceğim. İnşallah şu araba satılır da, elimde nakit olur. Araç içinde, bayideki arkadaşım ile konuştuğumda şu ötv kampanyalarının bitmesini beklememi söyledi. Bakalım hayat ne getirecek..
uygun fiyatlı ikinci eller mevcut krediyi çektim yarın bakacağım bir tanesine 6400 km de tek falsosu beyaz olması onun dışında güzel makine allah var. f/p lastik ne oneriyorsunuz buna arkadaşlar?
ayrıca kış için dizlik genel kullanım için bir bot ve 1 ya da 2 pantolon alacağım sanırım.
Ben Pirelli angel CT taktirdim. Fiyatı gayet iyiydi. Viraja yatmalı bir sürüş deneyemedim daha ama şu ana kadar sehirici islak kuru hiç tehlike yaratmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
Bu arada motoru da nakit 19a bıraktım lastikliyoksa haftaya galeriye gidecek