Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sayın Cloud verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Tek kriterim elbette yakıt değil ama psikolojik bir sınırım var ve 4lt altı benim için gayet uygun. Aslında biraz da yaz döneminde otoban kullanımım olduğu için (aşırı yakmadan ve bağırmadan) otoban seyir hızında rahat gitmek istiyorum. Bu konuda, yani motoru kullanım amacı ve şekli konusunda seninle benzer durumda olduğumuzu düşünüyorum, bu nedenle de senin deneyimlerini buradan ve bloğundan takip ediyorum. Son sözüm, bugün itibariyle pulsarımı satmış bulunuyorum :( ama özledim keratayı.

Sayın Norton sizi Tebrik ederim. Ben de umarım sizin yakaladığınız tüketim değerlerini görürüm. Genelde sakin ve yavaş sürüşü tercih ediyorum böylece güvenli ve ekonomik oluyor.

Son olarak Kdiner, 0,3MB boyutunda söylediğin isimde bir program indirdim bunları yazarken; inşallah virüs değildir :)

Tamam o zaman Dominar sana da uyar. Yine de fırsat bulursan bir test sürüşü yap, sonra ulan 250cc japon mu alsaydım deme. Ben fiyata takılmasam yüksek ihtimal 250cc bir japon alırdım ama aldığım dönem madden gerçekten 1000 tl'yi bile önemsediğim bir dönemdi, ki hala öyle. O yüzden yeniden Bajaj aldım.
Şimdilik memnunum, Zaten şu anda 250cc japonlar da fiyatça uçtu. Yeni xmax250 düşündürücü tabii skutır olabilir diyen için(Domiden önce ciddi ciddi düşünmüştüm, ama bir daha gelmeyecek diye ve 300cc de fiyatça uçuk olduğu için vazgeçmiştim ama getiriyor adamlar ön sipariş almaya başlamışlar, 25binTL bayılırım diyen için olabilir(açıkçası benim kullanım amacıma uygun bi alet xmax250 ama skutırı emeklilikte alırım diyorum artık.:) Hani Domi'yi kredi ile almasam satıp bi yeni xmax 250 patlatabilirdim ne yalan söyliyim. Bakalım belki ileride. ) Bir de içimde hala motosiklete binme arzusu var, skutıra değil, 12 yıl önce bu yola çıkarken vitesli motosiklete binmek hevesiyle çıktım ve skutırı düşünmedim hiç. Şimdilerde %90 işe gitgele kullandığım için bazen maxi skutır aklıma düşüyor ama bütçem ve aldığımda elde edeceğim hissiyat beni bu yoldan uzak tutuyor.

Benim Domiyi aldığım fiyatın üstüne en az 3 - 4 bin koymadan 250cc japon alınamıyordu, ben de cebimi düşünüp, japonlara da sinir yapıp girmedim o borca.
Bu konuda da aynı ise durumun Dominar bence F/P motorudur hala, hele hele bizim gibi sakin denecek şekilde kullanan insanlar için.

Bakalım benim Midnight yatıyordu 1 haftadır ben de yarın bir turlamayı düşünüyorum kendisi ile. Özletiyor kerata.:)
Uyarsa belki bir kaç foto da ben atarım, yazıp duruyoruz foto moto yok :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi bende 250cc japon var. Emin ol Dominar'ı gene alırdım. Sahip olduktan sonra farkına vardım :) Ha şunu diyeyim, gören yan yan ne güzelmiş bu die yanaşıyor. Yamaha'mı o? Yamaha iyidir muhabbetlerini duyuyorum.

Bajaj bu dediğimde ne o Hint'li mi? Hmm die burun bükenler çok oluyordu. Paranın kölesi olmuş gariban halkım :(
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Abi bende 250cc japon var. Emin ol Dominar'ı gene alırdım. Sahip olduktan sonra farkına vardım :) Ha şunu diyeyim, gören yan yan ne güzelmiş bu die yanaşıyor. Yamaha'mı o? Yamaha iyidir muhabbetlerini duyuyorum.

Bajaj bu dediğimde ne o Hint'li mi? Hmm die burun bükenler çok oluyordu. Paranın kölesi olmuş gariban halkım :(

Çok doğru. Benim kastettiğim biraz da bu, hani satarken hesabı, ama diğer yandan benim kullanım tarz ve amacım için normalde 250cc iş görecekti, amacım da oydu aklımda hiç 250cc üstüne çıkmak yoktu, gel gelelim o fiyatları görünce mantığım ve bütçem o kadar paraya 250cc almaya razı olmadı.
O Hint mi diyen umrumda değil de, bazen hakikaten satarken fark yaratabiliyor bizde Japonlar, yoksa Dominar'ın 250cc Japondan ben kalitece devasa farkını göremiyorum.

kalite ve sürüş zevki sadece büyük cc'de olur diyen adam da var bu forumda ona bakarsan. Hani biz küçük cc ve onlara göre kötü marka motora bindiğimiz için ne zevk alabiliyoruz ne de kaliteden anlıyoruz. Ama bana birileri 600cc Japon alabilmem için hayrına para vermiyor, o yüzden ekmek köfte hesabı bunu alıyorum, maddi durumuma göre hareket ettiğim için beni eleştirecek adamında alnını karışlarım.

Şimdi Yamaha mı o diye sorana hee Yamaha desen tamam olacak yani, hani motorunun logosonu söküp bmw takan, honda takanlar gibi, aynını arabada bile yapan var. Niye ezik hissedeyim ki, bu benim tercihim, bütçem buna yetti, aldım kardeşim. Önyargılarınla sen uğraş bana ne? Der geçerim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben Eceabat'ta adamlara dedim Bajaj, hintli mi dediler evet dedim. Yalnız o küçümsediğin hintli izmir'e gidiyorum ve aklımda zerre şüphe yok dedim. Aval aval baktılar...
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Yağmurdan günlerdir burnumuzu çıkaramıyorduk dışarı. Nihayet güneş yüzünü gösterdi. Hemen attım kendimi domi ile dışarı, dolaştım biraz. Özlemişim ya.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Dominara tvs aynası takan var mi aramızda. Varsa sonuçtan memnun mu

Ben. Çok memnunum. Daha yüksek ve geniş. Pulsarda da aynısı vardı.
Açıkçası orjinal ayna da çok kötü göstermiyor domi'de gidon yapısı nedeniyle ama TVS aynası çok daha randımanlı.

Bu da foto:
LlERPZ.png
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Apache nin en güzel yanı aynasıydı hd görüntü sunuyor :cherry:

Ben ne zaman zincir bakımı yapsam arka frene bişeyler oluyor bugün en az 30dk arka abs devreye girmedi,zincire sıkıyorum halbuki spreyleri diske filanmı bulaşıyor acaba?:silent:
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yaşar ticarette sordum tvs aynasinin tanesine 55tl fiyat çekti. Camgöz motordan takim 30tlye kargo bedava sipariş verdim. En kotu ihtimal sapını değiştiririm sadece :)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Apache nin en güzel yanı aynasıydı hd görüntü sunuyor :cherry:

Ben ne zaman zincir bakımı yapsam arka frene bişeyler oluyor bugün en az 30dk arka abs devreye girmedi,zincire sıkıyorum halbuki spreyleri diske filanmı bulaşıyor acaba?:silent:

Senin yağ balataya yada diske sıçrama yapıyordur. Dikkat et öyle olunca frenler tutmuyor yada zor tutuyor. Frene doğru değil de başka yöne doğru sık spreyi. balata temizleyici sprey ile temizlersin şayet öyle olduysa.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Senin yağ balataya yada diske sıçrama yapıyordur. Dikkat et öyle olunca frenler tutmuyor yada zor tutuyor. Frene doğru değil de başka yöne doğru sık spreyi. balata temizleyici sprey ile temizlersin şayet öyle olduysa.

düzeldi bi süre sonra arkadan öne doğru sıkıcam bi dahakine
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vallahi yahu, böyle levent84 gibi bilgili adam olunca benim bile alasım geliyor; bir derdin olsa sorunca çözüleceği garanti, üstelik ucuz muadil parça vs her bir şeyi biliyor adam...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547

Abi iyi yapmışsınız da yenge galiba İspanyol paça giymiş. Mazallah zincir kapar. Daha dikkatli olmakta fayda var. Tekeriniz düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

Vallahi yahu, böyle levent84 gibi bilgili adam olunca benim bile alasım geliyor; bir derdin olsa sorunca çözüleceği garanti, üstelik ucuz muadil parça vs her bir şeyi biliyor adam...

Ben yeminle alıyordum. Çevre baskısı yüzünden vazgeçtim. Bıktım Japon iyidir nidalarından. Japon sahibi olmadan ölmeyeyim die aldım resmen. Kara düzen mis gibi. Yeni nesil kıymetini bilmiyor eskinin sağlamlığının.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Vallahi yahu, böyle levent84 gibi bilgili adam olunca benim bile alasım geliyor; bir derdin olsa sorunca çözüleceği garanti, üstelik ucuz muadil parça vs her bir şeyi biliyor adam...

Sagolun varolun dostlar,

Angry ile daha once motorlar hakkinda ciddi anlamda ozelden gorusmelerimiz oldu.

Geçen yil Xmaxi sattigim zaman elimdeki nakite 5bin daha ekleyip doviz almistim kenarda dursun hesabı,baktim yukselmeye başladi hic ellemedim,crypton cubla idare ettim,

Mayis,haziran gibi,2.el nc 700s,0km dominar,0km cb500(nakitte 30bine birakan bayiler oldu,2008 vstrom 650,motorlari takibe başladim.

Daha sonra risk analizi yaptim.

Aga hop dur bakalim,ne yapiyorsun?bakim,işletme,deger kaybi,vs.vs.

Zaten motosikletle saglam km yapan biriyim.

2008 30 bin km de vstrom alacaksin 24bin tl ye.bir o kadarda bineceksin vs.vs.

Nakit 8bin tlye tvs aldim.basit sistem,tamiri kolay,fren balatasi,debriyaj balatasi,lastik,vb.tum yedek parcalari garaja gömdüm,kalan butceyi,kenara koydum,kara gun parasi.

İnazuma,pulsar,crf kullanan arkadaşlarim ilk etapta bu ne yaa ala ala bunumu aldin muhabbeti yaptilar,suruslerde verdim kullandilar,vaybe ulan motor cidden iyi gidiyor,frenleride karar,az yakiyor,iyiki almssin demeye başladilar.

Devir ekonomi devri,gonul isterki en guzeline binelim,ama borç odemekten garajda yatan,binemedigim motoru ne yapayim..

Bana faydasi olmayan kilisenin papazi hesabı...

Tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sagolun varolun dostlar,

Angry ile daha once motorlar hakkinda ciddi anlamda ozelden gorusmelerimiz oldu.

Geçen yil Xmaxi sattigim zaman elimdeki nakite 5bin daha ekleyip doviz almistim kenarda dursun hesabı,baktim yukselmeye başladi hic ellemedim,crypton cubla idare ettim,

Mayis,haziran gibi,2.el nc 700s,0km dominar,0km cb500(nakitte 30bine birakan bayiler oldu,2008 vstrom 650,motorlari takibe başladim.

Daha sonra risk analizi yaptim.

Aga hop dur bakalim,ne yapiyorsun?bakim,işletme,deger kaybi,vs.vs.

Zaten motosikletle saglam km yapan biriyim.

2008 30 bin km de vstrom alacaksin 24bin tl ye.bir o kadarda bineceksin vs.vs.

Nakit 8bin tlye tvs aldim.basit sistem,tamiri kolay,fren balatasi,debriyaj balatasi,lastik,vb.tum yedek parcalari garaja gömdüm,kalan butceyi,kenara koydum,kara gun parasi.

İnazuma,pulsar,crf kullanan arkadaşlarim ilk etapta bu ne yaa ala ala bunumu aldin muhabbeti yaptilar,suruslerde verdim kullandilar,vaybe ulan motor cidden iyi gidiyor,frenleride karar,az yakiyor,iyiki almssin demeye başladilar.

Devir ekonomi devri,gonul isterki en guzeline binelim,ama borç odemekten garajda yatan,binemedigim motoru ne yapayim..

Bana faydasi olmayan kilisenin papazi hesabı...

Tekeriniz duz bassin.

Çok da mantıklı bir iş yapmışsınız bence.
Ben de 250cc Japon alacakken Dominar için aldığım fiyatı ve inceleyince sürünce gözlemlediğim devasa fark olmayışını baz alıp gidip Dominar aldım.
Valla bu Japon Avrupa malı bilmem ne işleri bizim gibi bu işlerden ezik hisseden insanların barındığı ülkelerde daha fazla oluyor sanırım, başka memleketlerde böyle bir şey yok.
Ayrıca kimsenin kimseyi bütçesine göre hareket ettiği için eleştirmeye hakkı yok. Ha şunu anlarım aynı paraya aynı özelliklerde bir Japon vardır(ki genellikle onun da işletme maliyeti daha fazladır) o zaman niye onu almadın dersin, ama fiyat performans olarak daha iyi Japon o paraya yoksa ben niye daha yüksek paraya daha azını alıp üstelik daha fazla işletme maliyetine katlanayım.

Bazen ben de Dominarı satsam daha üst modele değil yine alt cc bir modele geçerim diyorum mesela. Gerçi sorun çıkmadığı sürece uzun süre binmek azmindeyim o ayrı.
Kim ne derse desin, mühim olan kişinin kendi bütçesi ve tercihleridir.
Durumum olsa ilk alacağım motosiklet Africa Twin olurdu, ama yok, ne yapayım binmeyeyim mi motosiklete?
Belli bir yaştan sonra zaten bu tip eleştirileri de umursamamaya başlıyor insan.

İyi yapmışsınız. Güle güle binin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst