Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor :)

Dişli küçültünce zincirden bakla çıkarmak gerek diye biliyorum. Eski dişliyi takınca çıkardığınız baklaları ekliyor musunuz? Yoksa yeni zincir mi takıyorsunuz?bakla takınca zincir güvenli oluyor mu?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben yeni zincir taktım. 2-3 tane zincir kilidi ile dolaşmanın alemi yok. Bir bakla çıkartıp 118'e düşürüyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Evet bugün Marmara Ereğlisi'ne gidip gelmek zorunda kaldım. Orjinal dişli ile yapıştırıp 4,7lt/100km yaktım. Çok güzel titredim kendime geldim. Lakin şehir içinde gıy gıy gıy gidebiliyorum, artçı almak zorunda kaldığımda da sıkıntı etmiyor. Böylesi daha iyi geldi gözüme. Belki 42-43dişli takanlar rahatlamıştır ama ben daha dişli değiştirmem büyük ihtimalle :p
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben yeni zincir taktım. 2-3 tane zincir kilidi ile dolaşmanın alemi yok. Bir bakla çıkartıp 118'e düşürüyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Evet bugün Marmara Ereğlisi'ne gidip gelmek zorunda kaldım. Orjinal dişli ile yapıştırıp 4,7lt/100km yaktım. Çok güzel titredim kendime geldim. Lakin şehir içinde gıy gıy gıy gidebiliyorum, artçı almak zorunda kaldığımda da sıkıntı etmiyor. Böylesi daha iyi geldi gözüme. Belki 42-43dişli takanlar rahatlamıştır ama ben daha dişli değiştirmem büyük ihtimalle :p

tur camını filan kullanmıyosun galiba hocam
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Katiyen kullanmıyorum. Çantasınıda söktüm. Kış olunca takarım, çok itici geliyor bana motor tur camı ve çantayı takınca. Benim motor uzun yola çıkmıyorki şehir içinde kullanıyorum çoğunlukla.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Katiyen kullanmıyorum. Çantasınıda söktüm. Kış olunca takarım, çok itici geliyor bana motor tur camı ve çantayı takınca. Benim motor uzun yola çıkmıyorki şehir içinde kullanıyorum çoğunlukla.

orjinal hali daha yakışıklı bende hiç bi değişiklik yapmıycam
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende elcik koruma ile gidon yükseltici var şuan sadece. Bide çakarlarım. Ha bir işe yaramıyor araç sürücüleri üstünde çünkü aynaya bakmıyorlar.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Zaten kavşakların haricinde kazalar en çok etken,kontrolsüz şerit değiştirme.Aynaya bakan olmadığı çin birde makascılar var.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Evet motorun çıplak hali yakışıklı. Lakin tur camı ile rüzgar rahatsız etmiyor şehir dışında. Şehir içi kullansam bende herhalde takmazdım tur camı. Çanta konusu ise ihtiyaç ile alakalı. Ben 42 dişli taktım ve şimdilik rahatım. Ama bakla sökülmedi bende. Sadece zinciri gerdi arka taraftan.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
42-43 dişli de bakla sökülmesine gerek yok gerdirme payı olduğu için ama zincir her gerdirme de mesafe kısalacak ve gerdirme payı kalmayacak o zaman zincir de bozulma yok ise bakla sökülüp kilit takılarak işlem halledilir, 40 dişli takılırsa mecbur bakla sökülmesi lazım lazım yoksa germe payı kalmayacak.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
uzun bir müddet aradan sonra herkese merhabalar. Okul iş birarada bu sene foruma pek giremedim. Malum seneye büyük asya turu planım var domdomla. Şimdiden ufaktan hazırlıklara başladım. 3lü çanta seti taktıran arkadaşlaır demirini nerden temin etti, ve en sağlam önereceğiniz hangisi olurdu? Bir de fiyatları ne kadar?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla bilmiyorum ama bu sele bana çok sert gelmeye başladı. Resmen sıkıntı üstünde oturmak. Titreşimde tork ile birlikte geri geldi. Yakıt 45t dişliye dönünce coştu. Arka tekerin yanlaması paha biçilemez :cat:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
2018 bakım ücreti ne kadar dominarın, ilk bakım 2017 de 140tl imiş.

Bizim gazipaşada fix.Malzeme senden işçilik 25-tl.

Bakımda yağ filitreler değişimi.Civata gevşekse kontrolü zincir kontrolü debriyaj ayarı gibi bakılması gereken heryere bakıyorlar.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Dün aspendos tiyatrosunda üç motorluya denk geldim. Adamlar İspanyol ve motorlar ktm touring, triumph ve bmw gs ve hepsi de yeniydi. Bizde neredeyse hayal oldu böyle motorlara binmek. İnsan üzülüyor. Bu ülke vatandaşı bir şeye de keyif ile binemeyecek mi arkadaş? Hayal bile kurdurmuyorlar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Binemeyecek tabiki. Binmek istiyor ise her duyarlı vatandaş gibi önce vergilerini ödeyecek sonra binebiliyorsa binecek. Sen kalk taa elin Avrupa’sından gel, paranı çar çur et.? Devlet bizim böyle israfa girmemiz için vergileri daha makul seviyede tutup, günaha girmemizi engelliyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Pulsarların fiyatını gördünüzmü?Nerdeyse geçensene dominarı aldığım fiyata.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
İlk bakımın tutarını 220tl çıkardılar. 1 ay öne 185tl diyorlardı. 2 yağ 90tl, yağ filtesi 25tl, sprey sıkmışlar 15tl(kendim alsam 2-3 defa kullanırdım) işçilik 90tl fazla geldi 12 saat hizmet sektöründe çalışan bir kişi bile alamıyor belki 90tl'yi

Fiyatı fazla buldum ve sitedeki bakım fiyatı güncel değil. Ekrem abi saygılar, manavgat da 160tl ye yaptıranda var aynı bakımı
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
İlk bakımın tutarını 220tl çıkardılar. 1 ay öne 185tl diyorlardı. 2 yağ 90tl, yağ filtesi 25tl, sprey sıkmışlar 15tl(kendim alsam 2-3 defa kullanırdım) işçilik 90tl fazla geldi 12 saat hizmet sektöründe çalışan bir kişi bile alamıyor belki 90tl'yi

Fiyatı fazla buldum ve sitedeki bakım fiyatı güncel değil. Ekrem abi saygılar, manavgat da 160tl ye yaptıranda var aynı bakımı

bunların hepsi bajajın servisi değilmi neden hepsinde fiyatlar farklı anlamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst