Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor![]()
Dişli küçültünce zincirden bakla çıkarmak gerek diye biliyorum. Eski dişliyi takınca çıkardığınız baklaları ekliyor musunuz? Yoksa yeni zincir mi takıyorsunuz?bakla takınca zincir güvenli oluyor mu?